פוסט המלצות ניו-יורקיות

הקדמה קצרה:
הי לכל מי שהגיע לפוסט הזה. אני רואה שגוגל מביא אתכם לא מעט לפוסט הזה כשאתם מחפשים המלצות לניו יורק. אלה אחלה המלצות זה ורוב המקומות שמוזכרים בו, הם המקומות שאני הכי אוהבת בניו יורק, וממשיכה לבקר בהם שוב ושוב, אבל הן באמת קצת ישנות. הפוסט הזה נכתב בשנת 2009. מאז הייתי בניו יורק עוד עשר פעמים לפחות וגם גרתי שם חצי שנה בשנת 2011. אז אם אתם רוצים לקרוא עוד והמלצות חדשות יותר, הכנסו לכל הפוסטים על ניו יורק. כך תוכלו להכיר יותר ולהתעדכן על המלצות חדשות יותר. בכל מקרה, כיף שבאתם. תהנו בעיר הכי מגניבה בעולם.
Picture 461 יוניון סקוור בסתיו – זו אולי התמונה שאני הכי אוהבת מכל מאות התמונות שצילמתי, בחלק מימי השבוע יש שם שוק חקלאים וזה נחמד לעשות שם סיבוב.
כבר חזרתי די מזמן ומעבר לזה שדי מדכא כאן, העבודה על הפוסט הזה התארכה מדי כי ניסיתי כל הזמן להפוך אותו לפוסט המושלם, אבל הוא אף פעם לא יהיה כזה כי הוא מציג את הדברים שאני אהבתי בניו-יורק ויכול להיות שזה לא יראה מגניב בעיני מישהו אחר, כי זאת עיר כל כך גדולה עם כל כך הרבה דרכים לחוות אותה. מי שמגיע בתקופה הקרובה, תיהנו מאווירת הקריסטמס ותעשו שופינג. אז מה אם קר!
Union square – הנמצאת ברח' 14, כדי שתדעו איפה לרדת מהסאבווי, הינה כיכר מדהימה ומעבר להיותה אתר היסטורי היא גם מרכז שופינג אהוב עליי. מעבר לזה שיש שם את חנויות האאוטלט Filene's Basement המביטה על הכיכר ושממנה צולמה התמונה הזאת למעלה, היא חנות אאוטלט שלא מצאתי בה כלום, אבל שווה לקפוץ לבניין בו היא נמצאת בגלל הנוף וגם בגלל חנות הנעליים ו- DSW שלא נכנסתי אליה כי ביום ההוא לא היה בא לי יותר על לראות ערמות על ערמות של קופסאות נעליים, אבל כל מי שאני מכירה מצא שם נעליים שוות. אפילו שמעתי מחברה על נעלי miu miu ב-20 דולר. אז בטח שווה לנסות. בכיכר הזאת יש גם את הסניף הכי שווה של FOREVER 21 שראיתי בניו יורק.
The HIgh Line Parkהפארק המיוחד הזה הוא בעצם פסי רכבת עיליים שהיו פעם ביו- יורק שאינם עוד בשימוש.  הפסים שופצו והפכו לעוד משהו יחסית מגניב ולא תיירותי מדי בניו-יורק.. יש משם נוף מדהים על ההדסון ריבר ובכלל על כל ה.-west side. למרות שהיה לי קר למדי להסתובב שם, זה היה שווה את זה מאחר והייתה בו אווירה אחרת. הכניסה לפארק מתחילה ברח' 14 והשדרה העשירית. אפשר ללכת בפארק עד סביבות רח' 20 ואז לרדת ולהסתובב קצת בצ'לסי או באזור הגלריות. באתר האינטרנט של הפארק ניתן למצוא מפות עם כל מה שנמצא ליד. בדרך לשם עברתי ליד קניון מעצבים מדהים, שאין לי מושג איך קוראים לו, אבל לא קל לפספס את המבנה המדהים וחלונות הראווה הקיצוניים בין השדרה התשיעית לעשירית.
Picture 455 Picture 426 Picture 443 אני מנצלת עוד הזדמנות להיראות עם המעיל שלי שמי יודע מתי אוכל להתהדר בו שוב. נוף הבניינים המחופים באבנים אדומות לא מפסיק להדהים אותי ביופיו עד עכשיו.
34th street - את רוב הקניות שלי עשיתי בחנויות של הרשתות הגדולות וקצת התפתיתי לחנויות האאוטלט בתוך העיר. לא הייתי מטריחה את עצמי מחוץ למנהטן בשביל סיכוי קלוש לנעלי מעצבים במחיר מופקע גם אחרי עשרות אחוזי הנחה. בניו-יורק כל מה שממש יפה עולה ממש, אבל ממש הרבה כסף כאשר לא מדובר בעונת סיילים קריסמסית, אז לא היו לי יותר מדי אפשרויות. רח' 34 בין השדרה החמישית ועד הכלבו הענק והקצת מעיק MACY'S, מכיל את כל הרשתות המובילות בארה"ב ואם אין להם הרבה זמן ובא לכם לעשות שופינג מרוכז, כדאי לכם לקפוץ לשם. זה אזור מאוד עמוס, אבל הכל נמצא שם: FOREVER 21, H&M, GAP, AMERICAN EAGLE, VICTORIA'S SECRET ובטח עוד. כאשר בסוף ניתן לקפוץ לMACY'S, אם ישאר כלם עוד כח כמובן. יש בבלוק הזה גם את החנות STRAWBERRY שבתחילה ניראתה לי סתם חנות זולה ומעפנה, אבל גיליתי שאפשר למצוא שם נעליים זולות ומגניבות וגם מבחר ענק של גרביונים במחירים הכי זולים בניו-יורק. ואם כבר מדברים על גרביונים, אז בסניף H&M שברחוב הזה יש קיר גרביונים שלם ושם גם רכשתי את גרביוני הנקודות שלי.
Picture 096-1 המעיל שלי בחלון של זארה ברחוב 34
Picture 098
הכיכר מחוץ למייסיס. אפשר לנוח אחרי שופינג מתיש. הכי מצחיק זה לאכול במסעדה בתוך מייסיס נקניקיה ענקית ומיטב הג'אנק פוד האמריקאי, אז אם נתקעתם בגשם ביציאה ממייסיס, רדו לקומת המרתף ותתכוננו להשמין. הכל שם טעים!
סוהו וצ'יינה טאון - Uniqlo חנות של חברה יפנית, שזו נקודת התחלה טובה, שהתחילה מעיצוב טישירטס, המוכרת בייסיק משובח בצבעים לוהטים והרבה, אבל הרבה יותר איכותי מאמריקן אפרל שגם נמצאים בקצה של ה-Broadway בסוהו, היכן שניתן למצוא חנויות של כל הרשתות. לא נהנתי במיוחד משופינג באזור וכשכתבתי שהיה לי יום שופינג רע, זה היה בדיוק שם, אבל לא ניראה לי ששווה לוותר על המקום כי זה בכל זאת הסוהו וגם מי שבעניין של ה- china town יכול לרדת עד Canal st ולנסות למצוא מציאות שוות שם.
Picture 086 עומס וכיעור אורבני בצ'יינה טאון – Broadway פינת Canal st..
upper east side – אם התמזל מזלכם ואתם זוכים להתגורר בניו-יורק בצד היקר  והמזרחי, למרות שניתן גם להניח שהוא קצת פחות מגניב וקצת יותר רציני, אז כדי להנות גם באיזור הזה כדאי לכם לעשות את הדברים הבאים. לאכול בראנץי ב – cafedalsace, מקום באווירת בראסרי עם תפריט בראנצ'ים דומה, לעשות הליכה ל-central park לאורך רחוב 86 העמוס שופינג או להסתובב ברחובות ולבהות בבתים היפים או במגדלי המגורים הענקיים באזור כדי לראות החיים הטובים מהם. חוץ מזה אפשר לעשות הליכה על גדת ה- east river. כשאתם גרים בדירה בניו-יורק הכי כיף לקחת יום חופש מהעיר ולהישאר בבית. לראות טלוויזיה אמריקאית, להזמין סושי ולקרוא מגזינים במיטה, זה כמובן אם אתם נמצאים בעיר ליותר מכמה ימים בודדים.
Picture 127 Picture 124-1
Picture 119 
בתים באפר איסט Picture 261
eggs benedict ב- cafe d'alsace
Picture 133 חנות וינטאג' ברחוב 87 והשדרה הראשונה, כך נדמה לי. וינטאג' איכותי ויקר. כל דבר בחלון הראווה הנפלא הזה פשוט מהמם.
איפה לאכול?
אני מאמינה שבחופש, במיוחד בארה"ב צריך לאכול את המאכלים המקומיים. בניו-יורק קצת קשה להימנע מהג'אנק המפתה, בעיקר בחורף כשקר והרצון למשהו חם ומשימן עולה והופך אותנו לרעבים כל הזמן. כשהסתובבתי לבד הייתי נמשכת בחוטי קסם ל-wendy's, לאכול המבורגר מרובע או לסטארבאקס, שם  האוכל יקר יחסית, אבל יותר בריא. לא השקעתי זמן מיוחד במחשבות על אוכל. אכלתי כדי לשבוע ואת המחשבות על מקומות מיוחדים השארתי למארחים שלי.
מרקים וסלטים - מי שאוהב מרק שילך ל- Hale and Hearty , רשת מרקיות ניו-יורקית שמגישה עשרות סוגים של מרקים חמים, סמיכים ומזינים שיכולים להיות ארוחה שלמה. יש שם גם סנדוויצ'ים וסלטים שריגשו אותי פחות מהסירים הענקיים עם התכולה המבעבעת.
מקסיקני - שוב, מי שמסתובב באפר איסט, כדאי מאוד לקפוץ למסעדה מקסיקנית שמגישה אוכל פשוט מעולה – Samalita's Sunflower , הגוואקמולי שלהם הוא הכי מעולה שיצא לי לטעום, אפילו יותר טעים מבמקסיקו והם מועכים את המרכיבים ממש לנגד עיני הסועדים על השולחן., בקיצור, טעים ושווה.
טאפאס בר – אם אתם בעניין של טאפאס, סנגריות ונברשות שכאילו נלקחו מטירה, לכו ל-pipa, טאפאס בר ספרדי שתקרתו מאותרת בכמות לא הגיונית של נברשות. טעים וכיף שם, בעיקר אחרי כמה סנגריות. סנגריות בכלל זה משהו שגיליתי לא מזמן והיכולת של המשקה הזה לשכר ברכות היא מדהימה.
קצת פנסי. לצאת ולאכול באווירת ברthe stanton social – מקום לצאת לארוחת ערב קטנה מאחר וכל המנות שם קטנות וחמודות, ולסיים את הלילה בריקודים בקומת הבר. זה מקום די לוהט כרגע בניו- יורק, כך לימד אותנו חבר מקומי הורס.  צירפתי לינק לפרופיל שלהם באתר מסעדות, כי משום מה האתר שלהם לא עלה.
הנקודה הישראליתמקס ברנר ביוניון סקוור. כמו בארץ, אבל קצת אחרת. עם שירות טוב, אוכל מהמם וקישוטי כריסטס, אם תספיקו עוד החודש, למקרה שאתם בקרייבינג לפיצת שוקולד. אכלתי שם פרנץ' טוסט מעולה עם תפוחי עץ וקינמון. כזה אין בארץ…
לאכול בסופר – זה ממש לא מה שאתם חושבים. בארה"ב יש רשת סופר-מרקטים שמוכרת רק מוצרים טבעיים. החנויות האלה מפוזרות ברחבי ניו- יורק ושם אפשר למצוא מחלקות שלמות של אוכל מוכן ומשובח שאפשר לאכול במקום או לקחת הביתה. תמצאו שם סושי, אוכל איטלקי, הודי, סלטים, מרקים ועוד מיליון דברים מפתים. מעבר לאכול המוכן, כל המוצרים שם והסידור שלהם בחנות פשוט גרם לי קינאה עזה וכתוצאה מזה בכל פעם כשאני הולכת לשופרסל אני כמעט בוכה. סניף ה- Whole Foods Market שאנחנו הבאנו משם אוכל הביתה הוא בקולומבוס סירקל, בבניין Time Warner הענק שבקומות המסחר שלו ניתן למצוא חנויות של מותגים כמו בנטון ואחרים שלא עולים בזכרוני בדיוק כרגע. שם גם קניתי את מגפי הבנטון כתמתמים והאהובים שלי. הבניין נמצא ממש ליד הקצה המערבי-דרומי של הסנטרל פארק ברח' 58, אם איני טועה. בכל מקרה, כנסו לאתר ואתרו את החנות הכי קרובה אליכם. זה המקום שבו הניו-יורקרים העסוקים מביאים ממנו טייק אווי בריא בדרך הביתה. ולא, לא ניראה לי שזה ממש זול.
cupcakes – איך אפשר לבקר בניו-יורק ולא לאכול red velvet cupcake ב-Magnolia Bakery . זה הדבר היחיד, טוב גם  "סקס והעיר הגדולה – הסרט"שראיתי ביום הראשון עם הגעתי וברוקלין ברידג' ( ובטח עוד מלא דברים בניו-יורק שכבר הספקתי לשכוח מהם) שהזכירו לי את קארי. דמות מהאגדות, כמעט, בעיר הכי לא אמיתית בעולם. הקאפקייקס אכן יפות וגם טעימות למדי, אבל עוגות הגבינה של מגנוליה מעולות עוד יותר. ממליצה על עוגת גבינה עם אגוזי מקדמיה, שמומלץ לחלוק אותה עם מישהו אהוב.
מוזיאונים:
MOMA – גם אם אתם לא חזק בעניין של מוזיאונים, לא כדאי לוותר על MOMA. מוזיאון שהוא באמת כיפי עם גלריות נעימות וחצר פנימית יפייפיה. קחו לכם שעה, שעתיים כשאתם במיד טאון ותנו קפיצה לשם. תמיד תמצאו שם תערוכות קומוניקטיביות. כדאי להציץ באתר כדי לדעת מציגים בכל רגע נתון. כמובן, שאם יש לכם זמן ואתם אוהבים אמנות אז מומלץ על כל המוזיאונים בעיר. בטח לא יהיה קשה למצוא את כל המידע ב TIME OUT  ניו-יורק.

מופע לייזרים – זה משהו שיש בניו-יורק כבר כמה שנים ואני לא רוצה להישמע כאילו אני מחדשת משהו, אבל זה עוד משהו ממש מגניב לעשות אם יש לכם שעה פנויה וקר בחוץ. ה-American Museum of Natural History, שבלי קשר זה מוזיאון מסקרן ומגניב במיוחד מציג מופע לייזרים שעד שאני לא ראיתי לא האמנתי שמשהו יכול להיות כל כך מגניב. המופע מוצג רק בסופי שבוע, אז צריך לקחת את זה בחשבון. בלינק כאן יש את כל הפרטים. כל האפקטים הויזואליים שקשה לי לתאר את עושרם מופיעם ונופלים בחלל הכיפה, שבה הכל מתרחש, לצליליי המיקסים שיצר מובי. בין השירים אפשר למצוא להקות מוכרות כמו U2, קולדפליי, שירים של מובי עצמו ועוד. לא כדאי לוותר.
מוזיאון האופנה של FIT – לא הייתי, לצערי, כי לא יכולתי להספיק הכל, אבל שמעתי, גם מקוראי הבלוג שלי שהגיבו לי לפוסטים מניו יורק (תודה), שזה מוזיאון אופנה מגניב ומעודכן , כמו שמוזיאון של מוסד גבוה ללימודי אופנה בניו-יורק סיטי יכול להיות. אז אם אתם הולכים, אתם מוזמנים לחלוק חוויות.
עוד כמה דברים שלא כדאי לפספס:
חנות הספריםBarnes and Noble  חנויות ספרים כמו ש"צומת ספרים" למרות מאמציה ופתיחת ה"ספריה" בסנטר, רק חולמת להיות. ספרים, מגזינים וקפה בפנים. אפשר להישאר שעות ולקרוא. אני קניתי את הספר של הSartorialist, סתם פינוק קטן לעצמי. יש המון ספרים על אופנה ועל כל דבר, בעצם.
Picture 194 מקס ברנר, הקרחת והשוקולד, עם הספר החדש שהוא הוציא בארה"ב על השוקולד, כמובן. ספר המשלב עיצוב גרפי ומתכונים.שהוא גם צהוב. במחלקת ספרי הבישול העשירה של Barnes and Noble, כמובן.
כלי בית ועיצוב –  Crate and Barrel אני מאוהבת בחנויות עיצוב לבית בחו"ל, בעיקר בניו- יורק ובעיקר בזמן הביקור שלי כאשר התצוגה השתנתה ועברה מעולם הסמלים של הלווין לעולם הסמלים הכיסמסי האדום, ירוק לבן. קניתי קישוטים לעץ שבטח אשתמש בהם לדקורציה כלשהי ואולי אפילו ממש בקרוב.
חנות ממתקיםDylan's – היא באמת עולם מופלא של ממתקים. הכל שם מגניב ויקר. אם בא לכם להביא מתנות מגניבות לילדים בלי בעיות שיניים, או שסתם א לכם לטעום m&m's  בצבע ורוד פסטלי שווה לכם לקפוץ. באמת יש את כל הפרטים. באופן כללי בכל אתר של חנות, מסעדה וכל דבר בניו- יורק מפורטות כל דרכי ההגעה המוצעות. כל כך נוח, שאין יותר נוח מזה. אחלה עיר, כבר אמרתי?
אאוטלט בתוך העירcentury 21 – למרות שבאופן כללי אני נגד שופינג תיירותי מתלהב מכל מיני מותגים, החנות הזאת הרשימה אותי בעיקר במחלקת התיקים שלה. יש שם כל מיני. לא תמצאו מעצבים אירופאים מהממים, אבל מעצבים אמריקאים יש בשפע. מחלקת הנעליים שם לא הרשימה אותי. לא היה שום דבר במידה שלי, כניראה שאו שצריך להגיע לשם עם רגליים במידה 36 או סתם לקוות למזל טוב. בכל מקרה, הבגדים שם לא עשו לי את זה, אבל שווה ביקור. יש גם המון, אבל המון הלבשה תחתונה. תפנו כמה שעות ממש טובות בשביל הסיבוב שם. החנות הניו-יורקית נמצאת ב financial district, ממש מול התאומים לשעבר. תיזהרו לא להגיע ביום של מצעד הניצחון של היינקיס, כמו שזה קרה לי. אבל זה היה מגניב לראות. אחרי הביקור שם אפשר לקפוץ לברוקלין ברידג'. זה ממש קרוב, כמה דקות בודדות של הליכה. באופן כללי כדאי להסתובב עם מפה, למרות שאני לא עשיתי את זה ועדיין הסתדרתי. תמיד הייתי מסתכלת במפה של הרכבת התחתית וידעתי מה הצעד הבא שלי.
Picture 142-1 חמודים במצעד הניצחון של היינקיס, ממש מול ה century 21, היה עומס מטורף והמון התרגשות.
Picture 146זאת הטינופת שהייתה באיזור אחרי המצעד, יש לי עוד תמונות מדהימות של מחלקת התברואה של ניו-יורק הנלחמת בו. ברקע בניין עיריית ניו-יורק.
ברגדורף גודמן  - הייתי שמה את זה הביקור בכלבו הזה בחלק של המוזיאונים, כי מבחינתי התיקים והנעליים המוצעים שם למכירה הם חפצים בלתי מושגים, לפחות כרגע. אני יודעת שזה עשה לי דיכאון לעשות שם סיבוב ולכן כדאי לכם לחשוב פעמיים לפני שיוצא לכם לגעת בתיק של שאנל ולדעת שאתם לא יכולים לקחת אותו הביתה. אם אתם כן יכולים, זכיתם. המקום מעוצב באופן מרשים ביותר, כמו חנות יוקרה אמיתית. למרבה המזל, בטח יש סיכוי לסיילים בכריסמס ואולי… בכל מקרה, לכלבו חלונות ראווה מושקעים ביותר ורחוב 57 שמוביל אליו, מלא כולו בחנויות של מעצבי על. באותו הרחוב, ממש על השדרה החמישית ניתן לבקר בחנות של טיפאני'ס, למי שבעניין של יהלומים, כמובן. מול הכלבו וממש ליד הפארק תוכלו לבקר גם בחנות של אפל ובחנות הצעצועים המפורסמת שוורץ.
וויליאמסבורג – מחוץ למנהטן, אמאל'ה!
מה אני אגיד לכם, אין מנוס מלקפוץ לביקור קצר בברוקלין. אני אזרתי מספיק אומץ רק לוויליאמסבורג שזו היא השכונה המגניבה עם חנויות יד השניה והסטודנטים החמודים. מותר לעשן שם בבארים, כך שמעתי, מה שבמנהטן אסור באופן מוחלט. הייתי שם ביום גשום וקר, עדיין נהנתי מאוד.הסתובבתי רק ברחוב הראשי של וויליאמסבורג, קפצתי לחנות יד השניה הענקית והמפורסמת beacon's closet. כדי להגיע לשכונה, כדאי להסתכל בהוראות ההגעה לחנות והיא ממש נמצאת במרכז העניינים. זה מה שאני עשיתי. אם קר לכם, את יכולים לשתות מרק עם נודלס במסעדה יפנית קטנה – Saint Alp's Teahouse באמצע שדרת Bedford, שזה הרחוב הראשי של ויליאמסבורג עם כל החנויות ובתי הקפה.
Picture 393אכן זוהי חנות הוינטאג' המרשימה ביותר שראיתי בחיי ועוד יד שניה מזרים) זה לא ממש משהו שעושה לי את זה. חובבי הז'אנר יהנו שם מאוד. יש לי מהון תמונות, אני אעשה פעם פוסט רק על החנות.
Picture 400הכניסה ל beacon's closet. היה לי נורא קר ולא הייתה לי מטריה, אז קניתי לי כובע. הוא עוד יופיע בפוסטים כשיגיע החורף לכאן.
Picture 404הרחוב הראשי של וויליאמסבורג, שניה לפני שמתחילות כל החנויות.
Picture 410בחורה יפנית אוכלת נודלס ושותה תה, אם היפניות שם, כנראה שזה מקום טוב.
Picture 412
הייתי כל כך רעבה וקפואה שנזכרתי לצלם את המרק רק אחרי שאכלתי כבר חצי. זה היה ממש טעים. אפשר להרכיב שם נודלס לפי בחירת איטריות, הציר והתוספת. ממש מומלץ.
יש כל כך הרבה מה לכתוב על ניו- יורק ואני מניחה שאם היה לי זמן הייתי כותבת מדריך תיירות שלם. אני חייבת לציין שזה לא הכל. בטוח יש אנשים שחוו את העיר הזאת אחרת. אני אשמח אם תגיבו ותספרו חוויות או תוסיפו מקומות שווים במיוחד לבקר בהם. כתבתי את הפוסט הזה יום וחצי ועוד התמזל מזלי שאת הלינקים אספתי עוד בניו יורק.
מקווה שתהנו גם מהפוסט וגם בניו-יורק!

תגובות

  1. פוסט מעולה, לגמרי לגזור ולשמור :)

    השבמחק
  2. וואו, איזו השקעה!
    באמת פוסט מוצלח.
    ממליצה לך לתת לינק אליו בצד, אנשים ישמחו :)

    השבמחק
  3. פוסט מעולה וזה הזכיר לי זיכרון טוב מניו יורק שנה שעברה.

    השבמחק
  4. מעניין לקרוא,במיוחד על האוכל,לא הייתי כבר הרבה זמן בניויורק-
    פעם אחרונה ב2005,ככה שמליון דברים בטח השתנו...האזכור של STRAWBERRY עשה לי פלאשבאק עצבני לימי הדיילות שלי בסוף שנות ה90....גם אז היא היתה צ'יפית עם אפשרות למציאת מציאות וגם אני הייתי יותר צעירה בעשור בערך אז יכולתי ליהיות יותר גמישה באיכות של דברים שאני קונה/לובשת...

    דרך אגב אתם רואים את הסדרה FLASHFORWARD???אני כבר מכורה

    השבמחק
  5. וואו ממש נהניתי לקרוא, הרגשתי שאני שם! הבתים באפר איסט הזכירו לי את סקס אנד דה סיטי וגם אני פריקית של בניינים מלבנים אדומות :)

    אוסי

    השבמחק
  6. מותק - פוסט מצוין, מדליק וחיוני ביותר!! נהנתי לקרוא ולהתרשם מהתמונות. עם זאת, יש תמונה אחת ששבתה אותי ברגע - התמונה הראשונה!!! תמונה מדהימה!!!
    נשיקות

    השבמחק
  7. כמו שהמלצתי לך אז, אני אוהבת לחסל את הקניות שלי כולן במקום אחד: ג'רזי גרדנס
    נסיעה של 45 דקות מפורט אות'וריטי ואת בגן עדן... ואז את יכולה לנצל את כל שאר הימים לראות תרבות :)
    אם כבר לצאת מהעיר, אז רק לשם לדעתי

    השבמחק
  8. סף, רק על ההשקעה בכתיבה בצירוף תמונות צריך להעניק לך צל"ש.

    פוסט מעולה, שימושי בהחלט, שאפו!

    השבמחק
  9. הפוסט ממש מגניב ומושקע, נהנתי לקרוא אותו. הייתי הרבה פעמיים בניו יורק והדברים שכתבת בהחלט מגניבים.
    עוד חנות אחת שבטוח לא כדאי לפספס זו אורבן אאוטפיטרס על השדרה השלישית 59 (למרות שיש עוד הרבה חניות כאלה) בתקופת סליילים ממש שווה לבקר שם

    השבמחק
  10. מעולה, עכשיו רק חסר לי כסף:)

    אחלה פוסט!

    השבמחק
  11. וואו, איזה פוסט מושקע!
    אהבתי את התמונות.
    חנות הוינטג' היקרה נראית מבטיחה, הייתי מת להכנס ולראות מה ביפנים...
    את מעיל הפרווה המנומר ראיתי בזארה, הוא לא כל כך נעים למגע, אבל נראה מדהים, במיוחד עם צעיף התכלת הבהיר שהתאמת לו.

    השבמחק
  12. אחלה פוסט! תודה

    השבמחק
  13. וואו ספי תודה על כל ההמלצות!! חבל שאני לא נוסעת לניו יורק בזמן הקרוב... OH WELL!
    אה והתמונה הראשונה פשוט נהדרת.
    רציתי גם לאחל לך די באיחור אבל בכל זאת: המון מזל טוב!!! נשיקות

    השבמחק
  14. תודה רבה לכולם! כיף לקבל מחמאות על פוסט שהוא באמת משהו מיוחד. אני מאוד שמחה לחלוק את החוויות שלי אתכם.

    keren - תודה רבה. אני מארגנת פה לינק בצד כבר מחר.

    לי- אני לא אוהבת את "אורבן אאוטפיטרס". הכל שם יפה, אבל ניראה כאילו זה אמור להתאים ללוליטות עצובות. מלבד זאת, הפריטים שם כאילו יכולים להתאים רק לפריטים מהחנות הזאת וגם כל פריט שרציתי שם היה מהיקרים, ובסוף לא קניתי כלום. תודה רבה על התגובה ואולי פשו הקולקציה הנוכחית לא עשתה לי את זה.

    Dana - לא כל כך היה לי עם מי לנסוע לשם. אולי בפעם הבאה. הבשמים שלך עדיין בניו- יורק :(,וקיבלתי את כל התגובות הקודמות שלך. אני בכלל לא מסננת תגובות בזמן האחרון. נשיקות.

    the eye - שמחה שאהבת את המעיל עם הצעיף. למרות שהוא לא ממש נעים וקצת כבד, המעיל הזה מהמם ואני לא יכולה לדמיין את נסיעה שלי לניו-יורק בלעדיו. תודה!

    lian - תודה רבה. אני שמחה שאהבת ולגבי הסדרה, עוד לא ראינו. אבל כבר הכנסתי אותה לרשימת ההורדות הקרובה. ניראה איך יהיה.

    sarah - תודה רבה, גם אם באיחור. נשיקות.

    השבמחק
  15. איזה קטע. אני לא מאמין שצילמת את הכיכר הזו מחוץ למייסיז. היתי יושב שם כל יום ואוכל את ארוחת הצהריים שלי כשגרתי שם. זה היה ממש ליד העבודה שלי והיתי יורד לאכול בהפסקה עם כל הניו יורקים. עשית לי גל נוסטלגיה מטורף.

    השבמחק
  16. קריסה כל הכבוד!!
    זאת ממש כתבה שראויה לפרסום במגזין על ניו יורק.

    עכשיו יותר מאי פעם אני רוצה לנסוע לכל המקומות שתיארת

    פשוט לגזור ולשמור

    השבמחק
  17. פוסט מקסים! למרות שהייתי בניו יורק כמה פעמים, בהחלט אדפיס כי יש כמה דברים שחידשת לי, ובכלל ניו יורק מתחדשת כל הזמן ותמיד שווה להתעדכן מה קורה שם... :)
    המעיל אכן מהמם ושווה לך לנצל כל רגע ללבוש אותו. מי יודע אולי יהיו איזה יומיים בחורף שלנו שתוכלי שוב להתחמם איתו :D

    השבמחק
  18. איזה פוסט מושקע. כל הכבוד על ההשקעה. גם במידה ולא היה לי חשק לטייל בעיר המדהימה הזאת, רק מקריאת הפוסט הייתי מפקידה בבנק את כל רכושי וכספי על מנת לקנות כרטיס טיסה לניו יורק ולהשתקע בה כבר השבוע. זה במידה ולא הייתי מודעת לקסם של העיר, אך במציאות, אני כן מתכננת נסיעה באפריל הקרוב. כך שהפוסט הנ"ל ענה כל השאלות שלי ואף יותר.
    המעיל של זארה מדהים. גם בחלון ראווה הוא ניראה הורס וגם עלייך. תתחדשי!

    פוסט מעולה!!!

    שבוע טוב :)

    השבמחק
  19. וואו ספי,מצטרפת לכל המחמאות -פוסט מושקע ביותר !נהניתי מכל רגע ולקחתי הרבה מההמלצות-מקווה להגיע לשם בקרוב.

    השבמחק
  20. מה זה השקעת..... כל הכבוד!
    עושה חשק מטורף
    אני יכולה להוסיף שעוד מקום נהדר לבראנץ' הוא public, עם קירות אבן וביצי בנדיקט מדהימים... ממממ....

    השבמחק
  21. ספוילר - צילמתי את הכיכר מחוץ למייסיס בגלל שגם אני התעייפתי ונחתי שם אחרי שופינג ארוך. שמחה שזה מחזיר אותך לזכרונות טובים. בפעם הבאה שאתה מגיב תוסיף לינק לבלוג שלך.

    may - אני שמחה שזה עוזר לך. תהני המון באפריל, זו בטח עונה מדהימה להיות בניו- יורק.

    blondie - כיף לשמוע שאהבת ועוד בגלל שאת מכירה את ניו-יורק. אני מניחה שיש עוד כל כך הרבה שלא כתבתי ולא הייתי. מקווה שייצא לי לנסוע מתישהו שוב. המעיל, מחכה בארון. שיהיה כבר קר!

    אורית - מקווה גם שתגיעי לשם בקרוב. נשיקות!

    rotem - אולי השנה תסעי כבר. את הכי טובה בשופינג, בטח תנצלי את זה יותר טוב ממני.

    Clothes on Trees - ברור שהשקעתי. הבטחתי לקוראים שלי פוסט על ניו- יורק ומי כמוני יודעת שקשה להגיע לעיר הזאת ולא להכיר כלום.. אז הנה. אני שמחה שכולם אוהבים. את המקום הזה, public, הלוואי ויצא לי לנסות בעתיד.

    השבמחק
  22. What wonderful pictures you have here on your blog

    Re:
    Thank you so much, sefi! Both for visiting and commenting <3

    השבמחק
  23. לגמרי סחתיין! פוסט מושקע ושימושי במיוחד, היישר לפייבוריטס לפני הנסיעה הבאה לניו יורק (שרק תגיע מהר אמן)..
    אגב, נדמה לי שאכלתי גם במקום היפני הזה בויליאמסבורג :)
    ולגבי ביקונ'ס קלוזט - הסניף הכי טוב שלהם לטעמי נמצא בברוקלין, זה הסניף המקורי, יחסית קטן ואינטימי, אבל ממש מקסים ונעים ומצאתי שם הרבה מציאות שוות. מומלץ בביקור הבא שלך... :)

    השבמחק
  24. פוסט גאוני.
    את צריכה לקבל עליו נובל.
    אני לא אומרת בציניות קלבתית הפעם, אגב.
    תעשי גם כזה על לונדון לקראת הנסיעה שלי!
    את זה שלחתי לאבא שלי שמתכנן לנסוע לניו יורק

    השבמחק
  25. תודה, דארלינג. מחמאות ממך זה משהו לגזור ולשמור, כמו שכבר כתבו כאן למעלה (לגבי הפוסט הגאוני הזה, כמובן).
    כדי להכין כזה על לונדון, אני צריכה לנסוע לשם קודם....

    השבמחק
  26. אחלה פוסט ספי! כל הכבוד על היוזמה וההשקעה.

    יושב לי על המחשב כבר מליון שנה פוסט על היום שבוע הלכתי להיי ליין ולמומה.. ההיי ליין זה באמת פרוייקט ממש מגניב ופארק מהמם! הייתי שם בלילה אז לא יצאו לי תמונות יפות כמו שלך :)

    להרכיב סלט בהול פוד יכול להגיע בקלות למעל מ20 דולר.. אז זה באמת לא זול אבל באמת מבייש את רשתות הסופרמרקטים בארץ.

    במוזיאון של פ איי טי הייתי שנה שעברה - זה באמת מגניב אבל זה גם מוזיאון ממש ממש קטן ואני לא יודעת כמה הכניסה עולה אבל לא נראה לי שזה זול. ככה שזה רק לאנשים שבאמת באמת מתעניינים באופנה.

    בארנס אנד נובל זה אלוהי! כל יום אני יושבת שם לפחות חצי שעה

    בייקון קלוסט זה באמת אחלה חנות- גם הייתי בשוק מהכמות המטורפת של הבגדי המעצבים שם. אני גם הייתי בסניף בברוקלין אך שמעתי שיש גם סניף באיסט וילג'.

    השבמחק
  27. ממש אחלה מדריך כתבת, הייתי בניו יורק לפני חודש וממש רציתי להגיע להיי ליין ולא יצא בגלל לו"ז צפוף, אבל אני בהחלט יקח את המלצך ויגיע לשם וליוניין סקוור.
    ד"א, יש איזור מגניב שיצא לי לטייל בו, האיזור של NYU ווושינגטון סקוור פארק בסוהו, פארק מדהים, עם שער ניצחון כמו בפריז, מלא סטודנטים שלומדים באיזור, חנויות ובתי קפה, שווה ביקור.

    השבמחק
  28. תל אביבית בדרך לניו יורק27 מרץ, 2010 18:42

    ספי יקרה,מקווה שייצא לך לראות את התגובה.יש לי שאלה :בקרוב אגיע לביקור של כשבוע וחצי בניו יורק-אני מתארחת בבית של מכרים,כך שעלות השהות נחסכת ממני. תוכלי איכשהו להעריך כמה כסף אצטרך ליום -אוכל ,קשקושים קטנים וכו',ללא שופינג?

    השבמחק
  29. תגובה לתל אביבית בדרך לניו יורק - חבל שלא השארת מייל, אבל בכל מקרה אני אשמח לענות לך.
    אני מניחה ש 50 דולר ליום יספיקו לך לאוכל לא יקר ולכל מיני חטיפים ודברים קטנים, אם את לא אוכלת הרבה מדי, כמובן.
    אם יש לך שאלות ספציפיות, את מוזמנת לכתוב לי למייל yellow190@gmail.com
    מאחלת לך המון כיף בניו- יורק, ניראה לי שזה זמן מעולה לטייל שם עכשיו.
    נשיקות,
    ספי

    השבמחק
  30. תל אביבית בדרך לניו יורק05 אפריל, 2010 14:19

    ספי תודה על התגובה,את מקסימה ומוכשרת.
    שאי ברכה!!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!