צהוב בעיר

19012011582 בתור חובבת צהוב, ניו-יורק היא לגמרי העיר בשבילי. כל יום אפשר לנסוע במוניות צהובות ברחבי העיר ולראות צהוב בעיניים, אבל הפעם הצהוב שנדקלתי עליו שייך לפריט אחר. כל מי שמדבר איתי שמע לא מעט על החשק שלי לתיק של marc by marc, אבל עדיין לא הצלחתי לבחור את התיק שאותו אני רוצה לקנות וגם זה שעדיין קר ואני הולכת עם מעיל כהה וצמרי לא עושה לי חשק לתיק קיצי שאותו אצטרך להשאיר בבית לבד בחושך. בינתיים הנחתי למחשבות על התיק של לנוח ופגשתי אחד אחר כאשר עברתי במייסיס השבוע לקנות לעצמי את ה- Idealist הירקרק של אסתי לאודר:

michael-kors-totes-michael-michael-kors-patent-tote צהבהבות מבריקה, חמודה ומינמליסטית, בדיוק כמו שבא לי לאביב הקרוב. הקסם הזה של  Michael Kors עולה רק 198$ והוא יכול להוות תחליף לתיק יומיומי של מארק שטרם מצאתי והוא גם הרבה פחות יקר.

MARC-by-MARC-JACOBS-Bianca-Jane-On-a-Chain-Crossbody-Bag-248-Bloomingdales גם בקסם הזה אני חושקת – תיק קטן עם שרשרת זהב של marc by marc jacobs – עולה “רק” 248$. זה לא קשור לביקור שלי במייסיס, סתם מתאים להציג את החמידות הזאת כאן כי בחיים לא ראיתי תיק יותר מתוק מזה ואני ממש רואה אותו עליי בימי הקיץ החמים.

בדרך  לדוכן של אסתי לאודר במייסיס מדדתי צמיד גם עור של ג’יבנשי עם ספייק זהוב תלת מימדי ומושלם שעלה 75$ והייתי כה קרובה לרכוש את שני הפריטים האלה (הצמיד והתיק הצהוב), אבל אז נזכרתי שאין לי כסף ושאני באתי לקנות משהו לגמרי אחר. קניתי את מה שרציתי וקיבלתי מתנה שווה, לאחר מכן נדדתי לדוכן של מאק ורכשתי לי אודם כתמתם ב 15$, איך לפעמים יש באמריקה דברים שעולים פחות מבארץ, כל פריטי האיפור והקוסמטיקה זולים יותר, כל השאר יותר יקר.

Givenchy_Studded_Cuff זה לא ממש הצמיד שחשקתי בו,הוא רק דומה לו, אבל זה שרציתי היה הרבה יותר מגניב (העירו לי שזאת מילה מיושנת, אז אני אנסה לצמצם את השימוש בה.. לא באמת!). הספייק הזהוב שלו היה רב מיימדי ופשוט מושלם.

ועכשיו סיפור על שירות לקוחות שבארץ היה בטח נגמר לגמרי אחרת: יום אחרי שהייתי במייסיס נאלצתי לחזור לשם שוב. שני מוצרי הקוסמטיקה שרכשתי התגלו כלא נכונים . המוכרים נתנו לי קופסאות לגמרי אחרות ואני לא הסתכלתי. אז לקחתי מונית ואמרתי לנהג: “קח אותי למייסיס!” הוא לקח אותי וכל הדרך במונית הייתי כעוסה על בזבוז הזמן ווההצאות הנוספות שהם גרמו לי. ברור שלא היה לי מה לדאוג. באסתי לאודר מיד התנצלו על הטעות, החליפו את המוצר, זיכו בהפרש ופיצו במתנה – תיק איפור עם מצרים מוקטנים, נוסף לזה שקיבלתי עם הרכישה.

ב”מאק” הציעו מיד לעזור ולהחליף לי את האודם. לצערי הצבע שרציתי אזל והמוכרת מיד הציעה לי שתי אופציות: לעזור לי לבחור אודם אחר, או להחזיר את זה שקניתי. קצת התבאסתי אבל בחרתי בהחזר. כרטיס האשראי שלי מיד זוכה במלוא סכום הקניה. אני קצת שמחה שזה קרה, כי כך זכיתי להרגיש על בשרי מזה שירות מעולה, משהו שאני מעולם לא אצפה לו בארץ. כמה שזה עצוב, זה נכון.

היום היה קר, מלא רוחות וגם ירד גשם מעיק בערב כשהלכתי הביתה. אוף, שיבוא כבר האביב.

ואם יש לכם שאלות שקשורות לנסיעה לניו-יורק, כתבו לי למייל yellow190@gmail.com, אני אשמח לעזור.

נשיקות ולילה טוב!

תגובות

  1. היי
    אחלה בלוג!
    את יכולה אולי לומר לי איך עושים מנוי אני משום מה
    לא מוצאת אופציה כזאת
    תודה

    השבמחק
  2. hoho990 - הי, שמחה לשמוע שאת אוהבת. אני גם לא כל כך יודעת, אבל אני אנסה לבדוק. בינתיים את יכולה לעקוב אחרי הבלוג ע"י זה שתעשי לייק לבלוג שלי בפייסבוק, שם אני מפרסת את כל הלינקים לפוסטים החדשים.
    תודה.

    לאנונימי - לא פרסמתי את התדובה שלך כי לא בא לי, אבל אני אגיב בכל זאת. לא הבטחתי לאף אחד שום דבר. מי שלא אוהב שלא יבוא לקרוא. הביקורת שלך יש בה מן האמת, אבל האופן שבו היא נכתבה לא מצא חן בעייני. אני לא מזלזלת באף אחד וכותבת בעיקר בשביל עצמי. גם אם היו לי 10 קוראים הייתי עושה הכי טוב שאני יודעת. תודה כל מקרה.
    להבא אם יש לך משהו לכתוב שלא קשור לתוכן בפוסט, נא לשלוח מייל.

    השבמחק
  3. ואוו התיק הקטן הזה פשוט מהמם !
    איך בא לי גם לעשות קניות בהבדל כזה במאק :)
    תתחדשי על הדברים ובסוף הרווחת תיק עם מוצרים מוקטנים ! שווה הכל לדעתי חח

    השבמחק
  4. היי ספי! כשגם פה בישראל לא כ"כ חם, לקרוא את הבלוג שלך עושה לי לקחת את המעיל, לעלות על מטוס ולשוטט בעצמי בין המדפים במייסיס :)

    והתיק של מייקל קורס נפלא! גם אני יצאתי מניו יורק עם תיק שלו, והוא לא מפסיק לקבל מחמאות!
    תמשיכי לעשות חיים ולעלות תמונות :)
    עדי

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!