היום כבר יום ג'

הי לכל מי שקורא את הבלוג שלי.
יש מצב שאתם ממש אבל ממש מעטים. זו לא אשמתם, זו אשמת חוסר הרצון לי להפיץ אותו ברבים, כי כך יהיה לי פתאום נורא אכפת ממה שאני כותבת. גם היום אכפת לי מאוד אבל אני מניחה שהיותו של הבלוג אישי מקלה עליי לבטא את הכל טוב יותר.
אתמול היה יום מעולה, אך גם מעייף. זה תמיד ככה שהכל הוא גם חיובי וגם שלילי במידה. זה מעודד אותי לחשוב שאין איזשהו אושר מוחלט ותמידי וגם לא כדאי שיהיה. זה בטח יהיה ממש מעייף אם יום ממש נחמד עושה אותי עייפה, אז מה יהיה אז?!

אז מה עשיתי אתמול?
1.עבדתי - לא היה מרגש במיוחד, אבל היה יום שלא גרם לי סבל מיותר, מה גם שיצאתי מהמשרד ב18:00 וזה איפשר לי עוד הרבה מהיום הזה.

2. אספתי את הדרכון שלי ממשרד הפנים - מה שמקרב אותי לחופשה המיוחלת שלי ביום חמישי!!!!!

3. הוספתי אוויר לגלגלי האופניים שלי והרכיבה נהייתה נוחה יותר. עשיתי את זה בחנות האופניים MY BIKE בשד' רוטשילד והשירות שם היה ממש טוב. הבחור שעובד שם התלהב מהאופניים שלי גם אם לא ניקנו אצלו, מה שעושה לי חשק לעודד חברים ששלי לקנות אצלו.

4. הסתובבתי בשנקין - אבל הכל היה אותו הדבר ורק חיזק את החשק שלי להפסיק לקנות בגדים. עשה לי גם חשק לרצות לתפור בגדים. אני מניחה שאני די בכיוון הזה. למרות שבטח אעשה מלא קניות באירופה, אם לא יהיה יקר מדי.
5. אכלתי שווארמה בפינת שנקין - וראיתי קליפים של שירים ים תיכונים בערוץ 24. זה היה כיף באופן כלשהו. כל זה קרה באשמת ידידי יוחאי שהתאמן היוגה במקום ללכת לאכול איתי שרימפסים בג'וצה.

6. חוג ריקודי בטן - היה ממש ממש כיף למרות שזה ניראה לי קצר מדי. שעה של כיף עוברת ממש מהר. מה גם שממש השתפרתי בחלק מהתנועות והיו בחורות חמודות. אני מתה על המורה שלנו. הוא ממין זכר. חייבת לציין זאת מפאת חוסר הניקוד כאן בבלוג. קוראים לו שי והוא הכי מצחיק בעולם עם השרוול הכתום וצעיף המטבעות המרשרשים הכרוך סביב האגן בעל יכולות התנועה המטורפות שלו אני חושבת שהוא המורה הכי טוב לריקודי בטן שאי עם למדתי אצלו. פשוט מדהים איך בחור יכול לעשות תנועות נשיות.

7. הופעה של עופר פריאון בתמונע - פעם ראשונה ששמעתי את עופר מופיע. היה ממש כיף גם עם החברים של אורן שכולם היו מצחיקים נורא. הייתי עייפה מדי ואורן כל הזמן חשב שאני סובלת וזה נורא מלחיץ אותו אם אני אסבול בהופעות רוק כי הרי אנחנו נוסעים לפסטיבל רוק ביום חמישי. הוא כל הזמן דאג לי שאני נהנת. ליבי צילמה תמונה של אורן ואסף ואני שם מפהקת בטירוף ברקע וניראת כמו גרגמל. מקווה שהתמונה הזאת לא תזכה לפרסום. ואם כן, אני מקווה להציג אותה גם כאן.

לסיומו לש יום עמוס זה ישנתי ממש רע ועקצו אותי כל הלילה.

רק עידכון אחרון לגבי ההתקדמות שלי באתר chictopia, הפלוצות הקטנות די קטלו את הלבוש בסגנון 90's שלבשתי אתמול והציון הממוצע שלי להופעה הזאת היא רק good. הן בטח אנטישמיות.

תיראו אם גם אתם שונאים את הלוק שלי אתמול.

נשיקות, אני.

תגובות

  1. אוהב אותך תמיד גם אם לא תלבשי בגדים בכלל

    השבמחק
  2. הם כל הזמן מדברים על זה שלהתלבש מגניב עושה להם חשק לחיות וכאלה. שם ב chictopia אין להן צרות.

    השבמחק
  3. תבואי לאוויר כל יום...
    לא זוכר מאיזה אופניים התלהבתי,
    אבל גם את נראת סוף.
    תודה, מורן ממיי בייק.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!