עם הגב לים ולשגרירות האמריקאית

ביום שבת שעבר לפני ביקורי את הוריי חשבתי כרגיל מה ללבוש. זה הדבר האחרון שאני חושבת עליו לפני צאתי מהבית. כבר ידעתי מה יהיה אצלם וכניראה גם מה נאכל ובאילו תכנים נצפה בטלוויזיה. זה החלקים הכיפיים שבביקור אצל הוריי, שהכל נעים ורגוע וצפוי וידוע מי אוהב אותי. בסופי השבוע אני מרשה לעצמי לערוך ניסויים אופנתיים והפעם הלכתי על הבזקים מן העבר. לבשתי פריטים שנקנו לפני הרבה זמן ולמרות שברור שהם לא “מעודכנים”, כמו שיש שאומרים, אבל הם עושים לי נעים להיזכר והם גם ממש נעימים על הגוף.

IMG_4851 

אה, וקניתי אודם אדום, בצבע  coral red, שזה מן אדום נוטה מעט לכתום, של L’oreal,שזה מותג האיפור שהכי פחות מפחיד לקנות בסופר פארם,  כי באמת יכול להיות מפחיד שם, אבל זה לא חשוב. פשוט כשמנסים למצוא משהו ספציפי הכי כיף להתחיל משם, ושם  גם יהיה מה שמחפשים. לקח לי די הרבה זמן לרכוש לי שפתון אדום אחרי החוויה השלילית עם השפתון האדום הקודם גם של המותג הזה, אותו קניתי בדיוטי,  שהיה עמיד וקשה להסרה, מה שדחה את רכישת האודם הבא בכמה שנים טובות. אבל התגברתי עם הפחד ואני די שמחה.

IMG_4847-1

המראה הבוהמי, נוטה לשנות ה-70 שיצרתי ביום שבת שעבר דווקא מצא חן בעיני והיווה תוצאת ניסוי מוצלחת, אבל ישאר משהו שאני אלבש בשבת. לימי השבוע הרגילים אלך עם מה שאופנתי יותר, או נוסטלגי פחות. למי יש זמן להיזכר.

אני אוהבת את התמונות האלה. הים, השגררות, העציצים על הגג ותכף שקיעה. מקווה שהסופ”ש הזה לא יעבור כל כך מהר כמו הקודם. השבוע גם הייתי קצת חולה ולכן לא עדכנתי את הבלוג, מקווה שהסופ”ש יפצה. הוא תמיד מפצה.

IMG_4850

בתמונות:

מעיל שנקנה בפתח-תיקווה בשנת 2001.

מכנס חצאית H&M בוינה בשנת 2005.

מגפיים מזרה בקניון רמת אביב, בימיי הסטודנטיאליים, בסוף שנת 2004.

סופ”ש כיפי לכולם!

תגובות

  1. ואו, איך את מצליחה לשמור אצלך פריטים שנקנו לפני כ"כ הרבה זמן...אני נוטה למסור את כל מה שלא לבשתי עונה או שתיים, אין לי כמעט דברים מלפני כ"כ הרבה זמן...

    השבמחק
  2. בדיוק החלטתי בסוף השבוע הזה להעיף בגדים מהארון כי כבר אין לי מקום , והנה כבר את עושה לי רגשות אשם לפני שזרקתי ולו פריט אחד!!! חוצמזה המכנס/חצאית מהמם, תלבשי אותו יותר,הוא ממש יפה עלייך.

    השבמחק
  3. אני מעיפה מהארון בגדים/נעליים לפחות פעם אחת בחודש, גרמת לי לחשוב פעמיים לפני שזרקתי היום והחלטתי להשאיר (ולהוריד למרתף)..

    השבמחק
  4. כיף לדעת שאני לא היחידה שמשאירה אצלה בגדים כ"כ הרבה זמן..
    בד"כ אף אחד לא מבין אותי - כיף לדעת שיש מישהי שהיא גם ככה

    השבמחק
  5. תודה לכולכן על התגובות החמודות. אני שומרת על בגדים כי הפריטים מזכירים לי רגעים או תקופות וכי מבחינה אסתטית אני אוהבת אותם ולא מבינה למה צריך לזרוק. כמובן שיש פריטים אחרים אותם אני תורמת כי אני מבינה שלא יהיה להם עוד שימוש. אני חייבת לקחת את הסיכון שאתחרט כשנתתי אותם, אבל לפעמים אין ברירה כי אין מקום בבית.
    אני למדתי לעשות את זה מאמא שלי, גם היא אוהבת לשמור פריטים מיוחדים לעד.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!