השדרה אדומה

כבר כמה ימים ניסיתי לכתוב את הפוסט ל- 1 במאי. זהו חג, אני עוד זוכרת אותו ככה, שקשה להתעלם ממנו. השנה מצאתי את עצמי בסיומה של הצעדה האדומה מפלורנטין לשדרות רוטשילד. כל כך הרבה דגלים אדומים ראיתי לפני כן רק בטלוויזיה. זה היה מפתיע, קצת מעלה גיחוך לעבר העבר וקצת מעניין. צעקו שם סיסמאות שהצלחתי להתחבר אליהן כמו “כסף לעניים, עבודה למובטלים!!!” ואחרות שפחות ריגשו אותי. בהחלט היה זה מפתיע לראות המון אדום.

IMG_5978

IMG_5962

ידעתי שאני הולכת לפגוש שם את ידידי יואב, הפעיל החברתי, וניסיתי לדלות מארוני פריט אדום לכבוד האירוע. אבל גיליתי שיש לי רק שמלה אדומה עם שרוולים ארוכים וסוודר. זה קצת נכון, במדינה הקומוניסטית ממנה באתי באמת היה קר, למרות שהפריטים האדומים שלי הם לא משם. חסרונם של פריטים אדומים בארוני ציערו אותי לרגע. הרי אומרים שלבלונדיניות יפה אדום. אז למה אין לי? אני מניחה שהצבע העז שמסמל כל כך הרבה תשוקה ואהבה ודם ומלחמות ואת המאבק לצדק מסוים, יש בו הרבה משמעויות שקשה לי לקבל ולראות אותם עליי. אני אוהבת עדין, פסטלי, ורוד וצבע גוף. אני בהחלט לא הבלונדינית של אדום.

כשהתלבשתי לכבוד האירוע האדום הבנתי שבעצם את האדום העז אני שומרת לנעליים. שם למטה, בסיומן של רגליי אני מרגישה בטוחה ורחוקה מספיק מהצבע הבוהק והמסוכן, אבל מצד שני, אני משתמשת בו כדי להתקשט. ואדום זה בהחלט הצבע שמקשט את כפות רגליי השמנמנות, בעיקר בקיץ.

IMG_5986

IMG_5985

IMG_5989

IMG_5991

ואת כל שלושת הזוגות האלה אני אוהבת ונועלת, למרות שהם איתי כבר כמה וכמה זמן. כנראה שנעליים אדומות מקשות את הפרידה מהן כמו מחלום של שיוויון, שגם הוא בחלקו אדום.

תגובות

  1. מעניין, גם אני ככה, יש לי שלושה זוגות של סנדלים אדומים כדם, וזה בערך כול האדום בארון שלי.
    העליונות משגעות.
    לילה טוב.

    השבמחק
  2. זה משהו אצל כולן
    הרבה דברים שאת לא מרגישה נוח ללבוש, את תינעלי!

    השבמחק
  3. אחלה! טוב לראות קצת אדום כאן :)
    איזה תגית "יואב עינהר"...

    השבמחק
  4. הנעליים מקסימות, כל הזוגות!
    מאיפה הן, אם אפשר לדעת? ואם הדגמים מאוד ישנים, האם נתקלת בנעליים דומות לאחרונה?

    השבמחק
  5. נעליים אדומות יפות יכולות לעשות את כל ה"לוק". לא משנה אם את בג'ינס, שמלת ערב שחורה או אפילו חליפה מחוייטת.

    עשית לי חשק:)

    השבמחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  7. גם לי היו פעם נעליים אדומות
    וצעדתי בהן עבור מטרות שונות לחלוטין

    השבמחק
  8. לרומי - שני הזוגות הראשונים הם משנה שעברה, מהחנויות שאני מוצאת בהן מציאות ברח' קינג ג'ורג' בתל אביב.
    הזוג מפלסטיק - הוא מלפני שנתיים מהמשביר, השנה יש כאלה של חברת מליסה הברזילאית בפקטורי 54 במגון צבעים ובטח בעוד מקומות. נעליים מפלסטיק זוהר זה כיף.

    תודה לאלה שכן הגיבו לפוסט המוזר יחסית הזה. אני מאוד אוהבת אותו.

    נשיקות לכל הקוראים שלי.

    השבמחק
  9. אנונימי07 מאי, 2009 00:50

    התפרסמה תמונה שלך במוסף סגנון היום.

    השבמחק
  10. אנונימי18 מאי, 2009 02:27

    את כל כך שטחית ופקאצה שברור שככה יראה הפוסט שלך על אחד במאי , קפיטליסטי ודבילי , את ילדה צפונית שלא מבינה הרבה מהחיים שלה , ובטח לא על נושאים כואבים שקורים במדינה שלך , מחוץ לבועה מטר על מטר שאת חיה בה בעושר ואושר , וכדאי שלא תדרימי מקו יהודה מכבי , מכירים אותך טוב , את לא בנויה לזה , תתבגרי ... חבל שלכל פקאצה מותר להגג בבלוגיה ושאין איזה רף מינימום... אנחנו

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!