night life

כבר כמה זמן רציתי לכתוב משהו על חיי הלילה. לא על חיי הלילה בתל אביב, כי יש הרבה כותבים שמשתכרים יופי (אני מקווה) עבור כתיבתם בנושא, אלא על חיי הלילה בעיר כמו שאני חיה אותם. הייתי רוצה לקחת אתכם לסיבוב בעיר, אבל זה אולי בפוסט אחר. הבנתי שאין לי מספיק חומרים בשביל זה. אצטרך לעבוד על זה.

בכל מקרה חיי הלילה כמו שאני חווה אותם הם מאוד משונים, הם יכולים להיות במקום מקובל להשתכרות כמו אחד מברי “לה-צ’מפה” או סתם סיבוב באיבן גבירול עם בירה ודחקות מול מדף פאנטן בסופר פארם בלונדון מיניסטור.  זאת הייתה אחת החוויות הפחות רגילות, כאלה שחוויותי עם ליאת והיא נוסעת בקרוב להרבה זמן לחו”ל, ניראה ככאילו אני נפרדת ממנה וזה מאוד קשה, כי חיי הלילה שלי יצטמטצמו לדברים יותר קונבנציאונליים וזה לא ממש רצוי.

כשגרים בעיר גדולה, ניראה כאילו יש כל כך הרבה אפשרויות לצאת וכל כך הרבה דברים לעשות, אבל מגלים שאוהבים בערך 3 מקומות מתוך כלל האופציות. ה”פרוזדור” מקום הזוי בנחלת בנימין נותן תחושה של דירה מפעם עם בר ובה כל מיני מבקרים מוכרים. בניהם צעירים יותר, כאלה שמזכירים אותי מלפני 5 שנים, שחושבים שהעיר הזאת תעניק להם עתיד זוהר. “לה צ’מפה” טאפאס וקאווה בזול, לא בברצלונה בשמש עם גופיה, אלא על המדרכה או בשדרה עם הבקבוק וכוסות שאפשר לגנוב הביתה, אם רוצים. מסעדת “גוצ’ה” קלמארי ושרימפס בדרך הביתה, לא ממש בילוי לילי זוהר, אבל טעים ומלוח עם דרינק טוב. "הפינגווין” זה כבר משהו שמזכיר חיי לילה אמיתיים. מועדון אפל וכיפי עם חדרים סודיים וקודים אותם מחזיקים רק המובחרים מבניינו, שפותחים דלתות לחדרי מיזמוזים או סתם דלתות סודיות. זה טוב לבנים כדי שירגישו חשובים ויוכלו להרשים בנות. יש את “SUBLET”  בר זוהר ליפים ויפות מול גן ציארלס קלור, אם רוצים בריזה מהים והרגשה של מיליון דולר מול המנוורת היפות המתנדנדות ברוח הקלה. לעיתים יש אירועים, פסטיבלים, פתיחות של תערוכות, יפו וכאלה, אבל זה הכל, בעיקרון. ידיד מחו”ל שאל אותי פעם איך אני מכירה את המקומות החמים בעיר. ועניתי שזה קל, פשוט הולכים רק למקומות החמים בעיר. אלה המקומות שכשאלך אליהם אכיר, בדרך כלל, הרבה אנשים, מה שנותן תחושה של עיר קטנה. בעצם זו אכן עיר קטנה במדינה קטנה, שרק חושבת שהיא גדולה.

מה ללבוש ליציאות המופרכות האלה? בדרך כלל מה שאני אלבש גם ביום. מלבד חתונות, איני מרבה לדפוק יציאות. הרי הרכיבה על אופניים על השדרה לעבר אחד המקומות האלה צריכה להיות נוחה. וגם למי אכפת ממה שאני אלבש, כל עוד אני אראה טוב. האאוטפיט של היום יהפוך ללילי כשאחליף תיק או נעליים, ואתקן את האיפור. להלן כמה תמונות מהזמן האחרון, בעצם רק שלוש, משתי יציאות שונות, מאחר  ואיני מרבה להצטלם בלילה, לא יפים לי הפלאשים. הזוהר לא חבר.

על המדרכה עם כוס קאווה, ,”לה צ’מפה”, בסריג דק מ- H&M מהעונה הנוכחית.

על שטיח וכריות ביפו, עם בירה סן מיגל, אחרי פתיחת תערוכת “ליגה”. 100 נשים אמניות לכבוד 100 שנה לעיר (עדיין נמשכת). בשמלה     מ- H&M מלפני שנתיים וסנדלים לבנים עם עקב נוח במפתיע (חדשים).               

להבא, אסתובב עם צלם אופנה ברחבי העיר כדי שיהיו לי תמונות טובות מחיי הלילה. מקווה שנהנתם בסופ”ש הזה שמגיע לסופו. עוד שבוע עוד אחד. לילה טוב!

תגובות

  1. היי דיברתי איתך אתמול בזארה
    זוכרת ?

    מתה על הבלוג שלך (:

    השבמחק
  2. אהבתי את האאוטפיט כולו עם השמלה :)

    השבמחק
  3. עקב נוח? זה מפתיע

    השבמחק
  4. אחלה בלוג יש לך
    חייך מבעד לבלוג נראים מאוד זוהרים אני תוהה אם המציאות מתאימה לחייך הוירטואלים? האם גם הם מלאים יופי, אושר ובגדים יפים?

    הצטערתי לשמוע שליאת עוזבת למדנו יחד באוניברסיטה ומאוד חיבבתי אותה בחורה מבריקה לאן היא נוסעת?

    השבמחק
  5. בלוג מקסים... ולה צ'אמפה מקום קטנטן ונחמד.. :)
    מאיפה הנעליים וכמה הן עלו? רק אל תגידי לי שמאחת החנויות בקינג ג'ורג'?

    השבמחק
  6. שילוב מגניב :)
    אולי תעשי פוסט מיוחד עם בגדי יציאות?

    השבמחק
  7. את לא נחה על נושא של תל אביב ואני מתה על זה!
    אני חושבת שאת צודקת,אחרי שגרים כבר בעיר הזו את קולת שאין כל כך הרבה אפשרויות ועתיד... אבל לפעמים נחמד לחיות באשליה(אפילו אם כולם חיים בה).
    העיקר שאת מוצאת את המקומות שלך טוב בהם!
    אני פשוט רואה את עצמי כבר עוברת לת"א וחייה את החיים האלה!
    ולגבי האאוטפיטים פשוט מבריקים לערב וגם ליום:]

    נשיקות יפתי!

    השבמחק
  8. חן - כן, ברור שאני זוכרת. היה כיף לפגוש ותודה!

    standing ovation - השמלה עם החגורה הלבנה זו תמיד הבחירה שלי כשאין לי כח לחשוב על מה ללבוש. תודה.

    grospa - להצביע זה מפתיע, וגם להזיע.

    אנונימי - תודה. חבל שאת/ה אנונימי ואני לא יודעת מי זה. ליאת נוסעת לשוויץ בענייני עבודה, אבל היא תחזור וזה לא עצוב, זה כיף, בעיקר לה. ולגבי החיים שלי, הבלוג הוא השתקפות ישירה (כמו מראה) של חיי. זה לא שבחיים האמיתיים אני משעממת ולובשת סמרטוטים. חיים כיפיים, יופי ובגדים יפים - הכל אמת. לגבי האושר - זו כבר שאלה מורכבת יותר.

    דנה - תודה רבה ואכן לאכזבתך הרבה, את הנעליים קניתי לפני שבועיים כשעברתי בצהריים בקינג גורג'. רק 50 ש"ח.

    שחר - תודה ואנ יבאמ תחושבת על פוסט כזה. ניראה אם יסתדר.

    Lena - לגבי אפשרויות יציאה בלתי מוגבלות - באמת אין, אבל עתיד יש והוא טוב וורוד. תעברי לתל אביב והכל יהיה בסדר. ניראה לי שתאהבי את זה. היה פעם פרק בסקס והעיר שבסופו קארי אמרה שתמיד יהיה לה את ניו-יורק, ככה זה עם תל-אביב. היא כל הזמן פה. נשיקות, מהממת!

    השבמחק
  9. אהבתי את השימלה כל כך יפה!!
    כל הכבוד על העקבים! אני רק מתחילה להתרגל לרעיון של עקב(:

    מוזמנת לבקר כמו תמיד(:
    שבוע טוב!!

    השבמחק
  10. הנעליים מצילומי הלה צ'מפה נראות מהממות אפילו שלא לגמרי רואים את הדיטיילז.
    אני שם המון, איך לא נפגשנו עדיין??

    ואני לגמרי מזדהה עם עניין ה"מלא מקומות ואיכשהו תמיד הולכים לאותם שלושה קבועים.." - תמיד כשצצה השאלה "טוב לאן נלך לשתות היום" התשובות הן אותן התשובות. אולי לגיל יש חלק בזה, ולאף אחד כבר אין כוח ללכת למקום שהוא במרחק של יותר מ-5 דקות הליכה..

    השבמחק
  11. ורק אני לא קיבלתי תגובה, ואני סבלתי הכי הרבה מהנעלי עקב האלה.
    כן, אני גם חושב שזה ממש כיף ולא עצוב שהיא נוסעת לשוויץ, לא רק לה, לכולם.

    השבמחק
  12. נפלא.
    רק תתחילי לכתוב על סקס וזה ממש יהיה סקס ועיר הגדולה (אולי פתוח מניו יורק חח)

    השבמחק
  13. באמת תמיד יש 3 מקומות קבועים , ואני כבר חייבת ללכת ללה צ'מפה.. בקרוב מאוד!
    אני כמוך , לא ממש מחליפה בגדים בין מהלך היום ליציאה! הכי טוב
    אהבתי את האאוטפיטים! ואני בטוחה שלהסתובב עם צלם אופנה יוציא לך כמה תמונות מדהימות!
    מקווה שנתראה שוב בקרוב

    השבמחק
  14. דווקא אני משתדלת להמנע משמלות וחצאיות ביציאות כדי להמנע ואופסים למיניהם במצבים שאני לא יכולה להיות יותר מדי אחראית בהם. אבל השמלה ממש מחמיאה לך והנעליים מקסימות. שאפו

    השבמחק
  15. השמלה מH&M מהממת ! תתחדשי על הנעליים גם הן הורסות :]]
    מוזמנת לבקר אצלי.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!