בפרישמן בגינה: המרפסת והעציץ

Picture 009

Picture 003 Picture 006-1

Picture 014 בתמונות: חצאית H&M (ממש ישנה), חולצה מנגו, חגורה ונעליים מאלבי קינג ג'ורג' משנה שעברה.

היה זה יום ראשון, ערב חג שני ובתור יום שהוא ערב חג היו לי קצת יותר מדי סידורים. אז פתחתי את החלון, רחרחתי, הוצאתי את טלפיי הקטנות ולפי משב הרוח בחרתי לראשונה באביב הזה אאוטפיט חושף רגליים לבנבנות עד כדי סינוור. את החצאית ראיתי מציצה אליי ממדף החצאיות ומיד ידעתי שזו החולצה שתתאים ללוק האייטיזי שרציתי ליצור.

האמת היא שרוב הזמן אני לא יודעת מראש מה אלבש. אני פותחת את הארון, או מסתכלת על הרצפה, בימים פחות טובים עם מעט זמן, ומה שקופץ לי לעין הופך להיות הפריט שממנו אני מתחילה. אז לחצאית הזאת בחרתי חולצה ושרשרת (אותה בקושי רואים) וכמובן חגורה, כי אם רוצים למקם אותה במותן יש צורך באביזר הנחוץ הזה כדי שהיא לא תיפול. אני מניחה שזהתהליך שאני עוברת כל פעם כשאני מתלבשת. לפעמים הוא נתקע, כמו הפעם כאשר לא יכולתי לנעול שום זוג נעליים אחר בגלל השפשוף שיש לי בחלק האחורי של הרגל מאיזה זוג חדש ועצבני. לפעמים צריך להתחיל את הכל מהתחלה או להחליף פריטים, אבל הפעם הלכתי על הלוק הזה בכל זאת, כי לא באמת מתים מנעליים לא מתאימות.

בכלל, אני נורא לא אוהבת את תחילת האביב כאשר  כבר אפשר לחשוף את רגליי המסנוורות לפני חשיפה באמת מינימלית לשמש האכזרית, כי זה בערך כל מה שאני מסכימה לעצמי. אני באמת רוצה קצת להשתזף, אבל נזכרת שהשמש מסוכנת והשנה החלטתי לנסות שיזוף בהתזה. אם מישהי עשתה במקום טוב, אני אשמח לשמוע חוויות כי בארץ אין לי בכלל מושג איפה עושים דבר כזה.

חצר הבית הזה משכה אותי כשהלכנו הביתה, אני ורותם, הצלמת האנונימת, והמרפסת העגולה והעציץ הענק הזה הם אלה שבזכותם העצירה ליד בניין מקרי הופכת את כל ההליכה הביתה לכיפית. טוב, מה יכול להיות רע ברחוב פרישמן שלוקח אותי הביתה.

יום חמישי מהמם לכם!

היום יש פתיחה של התערכוה של אליס, כל הפרטים כאן. תבואו!

תגובות

  1. אני חושבת ששיזוף בהתזה יותר מסוכן מחשיפה מבוקרת לשמש. בשמש יש ויטמין חשוב (D) שעושה נפלאות לעור ולבפנוכו. קרם הגנה וחשיפה זהירה ואחראית מהווים תחליף מעולה טבעיובריא להשפרצת חומרים שאללה יוסתור מה יש בתוכם.

    השבמחק
  2. ויטמין D גם אחראי לספיגת הסידן מהמעי. מאגרי הסידן הוא נושא כאוב ובעייתי אצל נשים שרבות מהן סובלות מאוסטיופורוזיס בגיל מאוחר יותר בחייהן אם לא צורכות מספיק ממנו.
    והחדשות המפתיעות: למרות שאנו חיים בישראל, ארץ שטופת שמש, 80% מהאוכלוסיה סובלים מחוסר בויטמין זה וצורכים אותו בטיפות או כדורים!
    10 דקות חשיפה לשמש בקרינה נמוכה (עד שעה 10), יסדרו אתכן.

    השבמחק
  3. חבריי היקרים -
    כל אחד יודע שרבע שעה ביום מספיקים להיקלטות ויטמין D בגופנו.
    אבל כדי להעניק צבע לרגליים שלי זה ממש לא מספיק.
    ניראה מה יהיה...
    לגבי שיזוף בהתזה - צריך באמת לגלות ממה זה מורכב.

    השבמחק
  4. אחרי שנים של נסיונות זוועתיים בתקווה לתפוס קצת צבע (אם אני לא טועה, את עצמך הזדעזעת מסיפורי האימה שלי) אני שמחה להגיד שהרגליים שלך ממש יפות לדעתי, לבנבנות ככל שיהיו.
    עור בהיר כל כך באמת יפה בעיניי ואני לא אומרת את זה סתם כך.

    השבמחק
  5. אהבתי מאוד את החצאית והחולצה והשילוב ביניהם אבל החגורה נותנת להם מראה מאוד זול, מראה של שוק (לא שאני אומרת שבשוק אין דברים יפים).
    או שאולי זאת רק אני, אני פשוט מאוד לא אוהבת את הסוג חגורה הזאת שיש לכל ילדה שנייה בישראל.

    - את מוזמנת לבלוג החדש שלי !

    השבמחק
  6. אגב סיפורי התזות,
    כל שנה אני מקבלת מתנה ליום הולדת מהמכון כושר (נכון שנחמד מצידו והכל) אבל למרבה הפלא זה שיזוף בהתזה, כמו שניתן לראות מי שמכיר אותי יודע שאני יכולה לתרום פיגמנטים לכולכן.

    לוק מגניב והולם אותך, אהבתי את החולצה מאוד.
    לדעתי, הצבע עור המאוד בהיר שלך מקסים והולם את הג'ינג'יות ויתר הגוונים שלך, אז אני אומרת לכי על הלוק הטבעי. הרבה דוגמניות מוכרות בעור הלבן כחרסינה שלהן ובסין ד"א יש אובססיה לעור לבן וכמה שיותר לבן הרי זה משובח...

    למה אנחנו תמיד רוצות את מה שאין?!

    love yourself!

    השבמחק
  7. למען האמת, אני ממש שונאת שיזוף. זה לא בריא (לא בשמש ולא בהתזה) וזה גם לא יפה בעיני.
    white is beautiful! :)))

    וד"א גם אני מתלבשת באותו תהליך ;)

    השבמחק
  8. אהבתי את לוק שנות ה-80 שלך. מצטרפת לאוהבות העור הבהיר, זה בובתי בעיניי.

    השבמחק
  9. קריסה גם הרגליים שלי לבנבנות וחיוורות ואני עוד מרוקאית
    עזבי אותך שטויות לבן זה הכי יפה
    נשיקות

    השבמחק
  10. לובה - ברור שאני מתכוונת להישאר לבנה ואני חסרת כל יכולת ומעולם לא ניסיתי להשתזף בכוונה, אבל במהלך הקיץ אנחנו נחשפים לשמש לעיתים ומשתזפים בלי לשים לב. כזה שיזוף קליל אני רוצה, כדי שלא אהיה כל כך מסנוורת. תודה ואת הסיפור המחריד שלך אני זוכרת.

    ADDICTED TO FASHION - ניראה של שזאת רק את. חגורה קלועה היא משהו קלאסי ומאחר ואיני מסתובבת עם ילדות זה ממש לא מטריד אותי מה יש לילדות ואני הולכת עם מה שניראה לי מתאים.
    בהצלחה עם הבלוג שלך!

    shira - תודה על העידוד הלבנבן. איני באמת מתכוונת להשתזף וכמו שכתבתי ללובה פה למעלה, אני רק רוצה את מה שיש לי בכל קיץ. רק טיפה גוון. אני תמיד אהיה לבנה ולא באמת אפשר להשתזף.
    לגבי השיזוף בהתזה, זה סתם סיקרן אותי. אולי באמת תתרמי לי כמה פיגמנטים. לי באמת אין.

    Kareen - תודה על התגובה. אני לא שונאת שיזוף. אני פשוט מפחדת פחד מוות מהשמש. בגלל שאני נורא לבנה כל החיים הפחידו אותי ואני באמת ממש מתגוננת ובקיץ אני יוצאת עם קרם נגד שמש וכובע. אבל בכל זאת כל הלבן החורפי הזה צריך לעבור קצת.

    לירז - תודה רבה. אני כניראה לא אוכל להיפטר מהלובן שלי גם אם ממש ארצה. אז אין ברירה.

    rotem - אבל לך זה יעבור. נשיקרות.

    השבמחק
  11. כמה אני אוהבת את החצר הזו בפרישמן! ואני עוברת דרכה די הרבה (-:

    מאוד אוהבת את החולצה והצבעים שיש בה.

    לגבי רגליים לבנות. גם אני מתהדרת בזוג שכזה. כזה שגורם לאנשים ברחוב להגיד לי שהים ממש קרוב וכמה דקות בשמש זה לא נורא בכלל... אנשים נחרדים למראה הזה.
    הפתרון שמצאתי דורש השקעה מינימלית וקצרה. ברונזר!!! מברשת גדולה ורכה, ברונזר מאט והופ! רגליים פחות לבנות (אני לא אומר שזופות כי זה יהיה שקר)
    תנסי גם את (-:

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!