הפתעה בטיסה – פוסט חופש מס’ 2

IMG_7180 לפני הטיסה לחופש שלי עם ההורים, שחזרתי ממנו היום, הייתי בסטרס כמו לפני כל טיסה. אני טסה לא מעט ובכל זאת לפני כל פעם שאני צריכה לנסוע לשדה התעופה יש לי תחושת מועקה. לא שזה פחד, יותר חשש מהסבל הצפוי לי בטיסה. איני טסה במחלקת עסקים ולכן רוב הטיסות, בעיקר אלה הארוכות, אינן נוחות לי ונמאס לי מהן הרבה לפני שהו מחליטות להסתיים ולאפשר לי לדרוך על קרקע מוצקה. אני מניחה שאחרי כל השנים האלה האלה הבנתי שאני לא אוהבת לטוס. אני אוהבת לנסוע למקומות חדשים או כאלה שכבר ביקרתי בהם ואני שמחה לחזור לביקור, אבל הטיסה עצמה לא עושה לי טוב.

הפעם החלטתי להקל על עצמי ולו במעט ולבחור אאוטפיט מפתיע ונוח. אמא שלי חטפה שוק כשראתה אתי בשדה התעופה. לי לא היה אכפת מזה שאני ניראת כמו נערת גבעות ורק הנוחות הייתה אל מול עיניי. כן, כמו שאתם רואים בחרתי בחצאתי מקסי. את החצאית הזאת אמא שלי תפרה לעצמה לפני שנים לא מעטות, ולפני זמן קצת פחות רב היא עברה לארון שלי. הלכתי איתה די מזמן כאשר סיגננתי אותה כשמלת טסרפלס עם חגורה וכל הזמן השתעשעתי ברעיון ללכת עם חצאית מקסי כמו שהיא צריכה להיות. זה שלא רציתי שטייץ או ג’ינס צמוד ימעכו אותי בזמן הסבל האווירי איפשר לרעיון להפוך למציאות לשמחתי הרבה. לשמחתם של ההורים שלי קצת פחות.

החצאתי עצמה עשויה מבד טריקו עם קצת צמר והיא רכה ונעימה. זה אולי מוזר, אבל אפילו “ההארפרס בזאר” הבריטי של חודש אוקטובר שקניתי לי לטיסה מהלל את השילוב של חצאית מקסי עם חולצת פוטר רחבה. האאוטפיט שלי הוא וריאציה פחות חמה של המלצת הטרנד הזה. בכל מקרה הגיליון של אוקטובר של המגזין מומלץ מאוד. אני קראתי את כולו. טוב, אני תמיד קוראת את הכתבות במגזינים.

IMG_7175

האאוטפיט: חולצה ישנה מ- ZARA, חצאית מקסי שאמא שלי תפרה, סניקרס של pull&bear.

אז אני כאן במונטנגרו, ביום הראשון של הטיול שלנו. בתוך חומות העיר Kotor העתי'קה. היה מזג אוויר מושלם. אמא שלי לא הפסיקה לרטון ולקלל את החצאתי, אבל אני נהנתי. אני ממליצה לא ללכת עם סניקרס בשילוב עם חצאית ארוכה אם לא רוצים שאמא שלכם תתבאס שהפכתן לדוסיות, אם היה לי כוח הייתי מחליפה לנעלי סירה או מגפיים עם שרוכים.

IMG_7140 IMG_7178 IMG_7176 IMG_7218 IMG_7189 IMG_7169

זה כבר בעוד עיר עתיקה לחוף הים שנקראת Budva. בכלל ביקרנו לרוב בערים קטנות לחוף הים. היה מזג אוויר מושלם. לשווא קיוויתי לחזור לארץ כשכבר קריר פה קצת יותר.

IMG_7260IMG_7225IMG_7249IMG_7250 IMG_7233 אני מניחה שאני אכתוב עוד על הטיול שלי. כדאי לכם לנסוע למונטנגרו, בזה אני בטוחה וגם כדאי להפסיק לפחד מחצאית מקסי, כי זה ממש נוח וזה גם אחד  הטרנדים של החורף הזה. אמא שלי כבר מחושלת והיא אפילו רוצה לתפור לי עוד חצאית. שיהיה לכם חג שמח!

תגובות

  1. מצחיק, הייתי בדיוק במקומות האלו לפני שלושה שבועות..
    לא ממש הבנתי, כתבת שאת נוסעת לקרואטיה אבל עד כה כל הפוסטים הם ממונטנגרו. הייתם גם במקמות אחרים?

    חג שמח
    אליסה

    השבמחק
  2. גם אני מרגישה רע בטיסות, למרות שאני טסה המון וכבר שרדתי טיסות של 11.5 שעות (ועוד במחלקת תיירים ולא עסקים כמוך P.: ), ככה שאני מבינה אותך לגמרי! אני טסה בטריינינג וגופיה גדולה וכולם יכולים לקפוץ לי!
    חוץ מזה, שבחו"ל אין להם כזה מושג של "מראה הדוסה", ככה שלוק כזה עובר בכיף :.)

    השבמחק
  3. אני דווקא מאוד אוהבת את השילוב של המאקסי עם הסריג הרחב, מחכה כבר שיהיה קריר כדי ללבוש את זה!
    תהני במונטנגרו וחג שמח!!!

    השבמחק
  4. מקסימה כרגיל אבל, אבל פיגורה שכזאת חבל להסתיר בעודף של בד. אני עדיין מעדיפה אותך עם המכנסיים והמכנסונים המגניבים השמלות והטוניקות.

    אני בכללי אנטי מקסי אבל זה יכול לעבוד כשזה בא בשמלה מבד קליל ומתנפנף או עם חולצה יותר קלילה ופחות אטומה.

    מסקנה: אמא תמיד צודקת...!

    תיהני בהמשך הטיול,
    ותמשיכי לעלות לנו פוסטים.

    השבמחק
  5. השילוב של המקסי והחולצ הרחבה יפה לך אבל לא חושבת שכל אחת יכולה ללבוש שילוב כזה... זה לא יחמיא לכל אחת...

    תמשיכי להנות... :)

    השבמחק
  6. הכל נראה מגניב ביוחד, ממש אחלה חופשה. האאוטפיט מקסים. אני הכי בקטע של מקסי - שמלות וחצאיות וזה באמת הכי נח ויפה.

    שמחה שחזרת, מקווה שנתראה בקרוב!

    מיראל

    השבמחק
  7. alisa - אנחנו נסענו לקרואטיה ולמונטנגרו. פשוט לא כל כך הייתי מעורבת בתכנון הטיול וגם זה היה לי נורא ארוך להגיד לכולם שאני נוסעת לקרואטיה ומונטנגרו, אז קיצרתי. מה גם שבימים האחרונים באמת היינו בקרואטיה, באזור דוברובניק.
    אני מניחה שאני אספר על זה בעתיד, בפוסטים הבאים.

    חג שמח!

    Shlomit Migay - שלומית, אני כתבתי שאיני טסה במחלקת עסקים, אבל אני מניחה שגם שם הטיסה לא הייתה הופכת לחוויה חיובית. אני טסתי בשנה האחרונה לסין ולטוקיו ושתי הטיסות האלה היו בין 11 ל12 שעות. בטיסות חזור לרוב לא הצלחתי לישון והטיסה חזרה מטוקיו הייתה אינסופית ממש. לפחות לניו יורק אני מעדיפה לטוס דרך אירופה ולא בטיסה ישרה. זה הרבה יותר נוח לי.
    לגבי החצאית - זה מאוד מגניב בעיקר לסתיו. אני הולכת להשיג לי סווטשירט יותר חמים בשביל האאוטפיט הזה. נשיקות ותודה על התגובה.

    Julia - שמחה שאת בעד הטרנד הזה. כב חזרתי ובאמת היה ממש כיף.

    שירה - אני מכירה את הטיעון של "להסתיר את הפיגורה", אבל אני לא כך כל אוהבת להתלבש חשוף או צמוד מדי גם ככה, אז זה מתאים לי. ואני מניחה שאת האאוטפיט הזה אמשור לכמה פעמים בודדות ולרוב אתלבש כמו שאני תמיד מתלבשת. זה שאמא תמיד צודקת זה גם נכון. בעיקר אמא שלי:)אני בנתיים חזרתי כבר, אבל אנ ימתכננת עוד כמה פוסטין מהטיול.
    תודה רבה ונשיקות.

    lironmoalem - תודה ואני בטוחה שכל אחת צריכהללבוש את מה שנוח לה ולא באמת לרדוף אחרי טרנדים. לפני שהחלטתי ללכת על השילוב הזה התלבטתי מול המראה וחשבתי האם זה נכון. בסוף התקבלה ההחלטה שזה הולך.

    Dush - כבר חזרתי ואני באמת מקווה שנתראה בקרוב. בפעם האחרונה שנפגשנו היה כיף ומשונה. אני כבר שולחת לך את התמונה המובטחת. נשיקות.

    השבמחק
  8. אח, המקומות האלה (שאני נוטה לזלזל בהם משום מה) נראים מדהימים. מה שכן, את החצאית המדליקה לגמרי (גם אמא שלי מעדיפה אותי עם צמוד... רוסים) הייתי משלבת עם חולצה קצת יותר צמודה, או לחלופין עקבים

    השבמחק
  9. ספי אני מאוד אוהבת את הסגנון שלך ואת הייחודיות שלך והפשטות אבל את זה קצת קשה לי לעכל,

    אם בטיעון הפיגורה עסקינן.... בשביל ללבוש בגד שמחמיא לפיגורה לא חייבים להתלבש חשוף מדי או צמוד מדי,
    פשוט צריך להתלבש בבגד שיושב במקומות הנכונים,
    זה לא שהבגד הזה יושב במקומות הלא נכונים אלא שהוא לא יושב בשום מקום הוא פשוט נראה כמו שק סתמי בלי שום טקסטורה או צורה.

    השבמחק
  10. אאוטפיט מעניין
    למרות שאני היתי משלבת אותו עם נעלים אחרות (מגפונים חומים אולי? ואולי משהו אחר)
    אבל סחטיין על התעוזה :)

    השבמחק
  11. הי ספי
    התמונות של הטיול מקסימות, נראה שהיה לך ממש כיף, אני מקנאה בך כי אני הפסקתי להנות מטיולי משפחות איפשהו בגיל 16, פשוט לא יכולה לנסוע עם ההורים שלי לשום מקום, זו חוויה מעיקה וסוג של עונש :)
    אהבתי מאוד את החולצה שלבשת, יש לה בד שתמיד נראה לי בעל מראה יותר מתוחכם. הפתיע אותי מה שרשמת לגבי התגובות של ההורים שלך לאאוטפיט, אמנם נכון שהא לא כ"כ יפה ואכן מזכיר לוק יהודה ושומרון, אבל לא צריך להגזים, לפעמים עדיפה הנוחות :) אולי זה קטע של הורים רוסים? אני זוכרת שהייתה לי חברה עם הורים מברית המועצות, ואמא שלה תמיד הייתה יורדת עליה על זה שהיא טיפה מלאה, וזורקת לה ככה בקטנה "אולי תאכלי קצת פחות..." וכאלה, זה תמיד היה נראה לי מוזר :)
    בכל אופן ברוכה השבה לגיהנום החביב שלנו

    השבמחק
  12. ספי אפשר לשאול מה הגובה שלך?
    אני אסביר לך מדוע אני שואלת: אני 1.60, כמעט תמיד על סוג כלשהו של עקבים, כי זה גורם לי להרגיש טוב, שאני יותר גבוהה, שהגוף שלי יותר בפרופורציה ויש לי יותר ביטחון.
    אז רציתי לשאול מה דעתך, האם נעלים שטוחות זה רק לגבוהות? אני רואה שלפעמים את לובשת שטוח וגם פה (טוב, פה כי זה טיול...) הנעליים נראות ממש חמוד (למרות שהטרנד הפרחוני הוא לא הטעם האישי שלי), לפעמים כשאני לובשת שטוח, אנשם חושבים שאני ילדה וזה ממש מעצבן
    אז מה את חושבת?

    השבמחק
  13. Clothes on Trees - האמת היא שאין מה לזלזל במקומות האלה כי הם מספקים הצצה לחיים של אנשים מסוג אחר. זה מעניין ומסקרן ובעיקר יפה ונעים.
    לגבי החצאית, כל העניין הוא ללכת איתה עם חולצה רחבה ונעליים שטוחות. זה אמור להיות זרוק ונוח.

    הילי - אני לא רואה בזה שום דבר שהוא קשה לעיכול וזה שבארץ כולם חושבים שחצאית ארוכה זה דבר שלילי זו הבניה שך המציאות האופנתית שלנו בגלל חוסר אהדה למגזר מסוים שנוטה להתלבש כך. מעבר לזה לחצאית ולחולצה יש מרקם וצורה יפה שבעזרתם כל הלוק הזה זורם. לגבי צורה, בעייני זה בדיוק מה שאני רציתי. לא הכל חייבים לאהוב :). תודה.

    Einat - את צודקת לגבי הנעליים. באמת רציתי מגפונים, אבל עדיין חם מדי, גם באיזור שבו ביקרנו. הנעליים האלה הן רק בגלל הנוחות ולגבי התעוזה אני לא ממש מרגישה שצריך להעיז להתלבש. אני לובשת רק את מה שנוח לי איתי.

    שירי - תודה על התגובה הכנה. אני גם לא נוסעת הרבה לחופש עם ההורים שלי, אבל אני חייבת לציין שאצלנו זה בכלל לא עונש. אני מאוד אוהבת להיות עם ההורים שלי והביקורת שלהם על מה שלבשתי הייתה לגמרי בצחוק. אמא שלי השתעשעה מכל העניין הזה והיא מעולם לא מבקרת את המראה שלי כי היא מאוד מבינה באופנה וגם כי היא מכירה אותי. לא יודעת מה עם ההורים של חברה שלך, זה לא המקרה שלנו :)
    הטיול עצמו היה מאוד מגניב וזה לא משהו שהיה מתאים לנסיעה עם החברים שלי שסף הריגוש שלהם הוא הרבה יותר גבוה, ואני מאמינה שלפעמים כדאי לבלות הרבה זמן עם המשפחה יחד, כי לי הביקורים של יום שבת לא תמיד מספיקים להרגשת הקירבה. מעבר לזה עם ההורים שלי תמיד היה לי כיף לנסוע.

    השבמחק
  14. חני - הגובה שלי הוא 1.62. אני הולכת עם שטוח חצי מהזמן, אולי אפילו יותר. מן הסתם סניקרס אני נועלת כמעט ורק לטיולים, אבל פלאטס מכל הסוגים הן הנעליים המועדפות עלי. ממש לא מרגישה קטנה בעודי נועלת נעליים שטוחות לא בגיל ולא בגודל.
    אם נוח לך עם עקבים ואת מרגישה טוב עם עצמך, אז תמשיכי ללכת איתם. ואם בא לך ללכת על שטוח, מה צריך להיות אכפת לך מה אחרים חושבים?
    בכל מקרה, את רואה שגם אני לא יצור גבוה במיוחד והולכת על שטוח. אולי אהיה לך להשראה? :)
    סופ"ש נעים! 

    השבמחק
  15. היי ספי
    אהבתי את התמונות מאוד ! אני רואה שקיבלת הרבה תגובות על החצאית ואני באמת לא מבינה למה צריך תעוזה או עוד כל מיני שיקולים אחרים בכדי ללבוש משהו שנוח לך ועושה לך טוב , אני בעד נוחות בראש ובראשונה ובמילא הכל טמון באיך מרגישים בבגד מסוים ומה אנו משדרים לעולם, את נראית נהדר. כל הכבוד על הטיול עם ההורים ,זה אף פעם לא מאוחר לטייל איתם ואפילו רצוי, החיים האלו קצרים ולא צפויים והזכרונות הללו נשארים לנצח.

    השבמחק
  16. אני תמיד סקרנית לראות תמונות מחופשות של אנשים. הכל נראה כ"כ פסטורלי וטבעי - מסוג המקומות שבד"כ אני אוהבת לראות. לגבי החצאית - אני רואה שכתבו לך המון תגובות ואני לא רוצה לחזור על מה שכתבו, אז אומר רק שבכללי הלוק לא מחמיא לך לדעתי, אבל תכל'ס מדובר בטיול (ולא סיבוב קניות בשדרה יוקרתית) אז זה לגמרי הגיוני ללבוש משהו שיהיה קודם כל נוח. שורה תחתונה- תמיד אהבתי אצלך את העובדה שלא ממש אכפת לך מה אחרים חושבים. סופ"ש נהדר שיהיה!

    השבמחק
  17. לך היא אמנם די מחמיאה אבל לבחורה עם אגן טיפה יותר רחב היא תעשה עוול.
    בקיצור, לדוגמניות (ולספי) בלבד.

    השבמחק
  18. LILI LOFT- אני מאוד שמחתי לקרוא את התגובה שלך. זה מצחיק איך אנשים משליכים את החששות שלהם על אחרים, הרי זה ברור שבעייניהם ללבוש משהו כזה זה כניראה לא כזה טבעי. אני אף פעם לא מאמינה בלהעיז כשמדובר באופנה כי זה בסך הכל בגדים ולא צריך להעיז כאן, אלא להתלבש כך שיהיה יפה ונוח. שמחה שאהבת אותי בחצאית הזאת ואני גם בעד לנסוע לחופש עם ההורים מדי פעם, הרי גם איתם יכול להיות כיף. שיהיה שבוע נפלא ונשיקות.

    Lilya - אני גם אוהבת תמונות מחופשות של אנשים אחרים. זה תמיד עושה לי חשק לנסוע לשם יותר מכל חומר פרסומי ולגבי הבגדים זה הרי הגיוני שאנשים לא יכולים לאהוב את אותם הדברים כל הזמן וזה שלא אכפת לי מה חושבים זה דבר מאוד חיובי ועוזר בחיים :). נשיקות.

    אנונימית - תודה רבה. אני מודה שזאת חצאית בעייתית לבעלות אגן רחב, אבל חצאיות בגזרת איי יכולות להתאים יותר למבנה גוף כזה.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!