בים וביבשה – פוסט חופש מס’ 3

IMG_7380 זה מה שלבשתי ביום השלישי של הטיול: חולצה וינטאג’, מכנסונים, נעליים ותיק ZARA, חגורה הוניגמן, כובע TNT (ממש ישן).

IMG_7379IMG_7415

IMG_7463

IMG_7550

IMG_7561

IMG_7742

ביום החמישי, ברכבת לבירת מונטנגרו, פודגוריצה, שם ראינו את הקניון הראשון בטיול, או בכלל את המקום הראשון שאפשר לעשות בו קניות שלא מיועד לתיירים. אין ספק שמונטנגרו זה לא המקום לעשות שופינג וגם רמת האופנתיות ברחובות מתוחזקת רק ע”י תיירים יפניים. הבחורות המקומיות מתהדרות בבגדים לא אופנתיים במיוחד או בג’ינס עם יהלומים וגופיה צמודה וחשופה בתוספת עקבים.

ביום החמישי לבשתי את שני הפריטים האהןבים עליי בארון. הגופיה שלי מ muji והפארקה שלי ממנגו שאני לוקחת לכל מקום בעולם כי זה המעיל המושלם, בעיקר כשלא כל כך קר.IMG_7773 IMG_7777 IMG_7824 IMG_7882 ליד השרותים במעבורת על איזה נהר. הופתעתי לגלות שירותים ללא אסלה באירופה. כאלה שיש בהם חור בלבד. חשבתי שזה אופייני רק למזרח הרחוק ולסיני, אבל לא נורא. זה כניראה חלק מחוויה. החלק הטוב של הטיול היה שכל הזמן שטנו, או עברנו במעבורת או היינו על חוף הים האדריאטי. למרות שיש לנו ים משלנו, זה עדיין מרגש אותי להיות לחופי יש אחרים, בעיקר אם מדובר בים נקי, קריר וטורקיזי למדי.

IMG_8125 ביום השישי של הטיול ביקרנו באי Korcula שבקרואטיה. עברנו לארץ עשירה יותר ולכן גם יקרה יותר. היה כיף לא פחות. פה אני בדיוק מחכה לפיצה. ביום הזה בחרתי באאוטפיט באווירה ימית. לבשתי חולצה מזארה, מכנסי ברמודה שאמא לי תפרה, נעלי בלט מזארה עם גרביונים מטוקיו ואת המעיל הכחול שלי ממנגו.

IMG_8029

IMG_8048  IMG_8054 IMG_8147 IMG_8168 היה חמים וקריר לסירוגין. יש במזג אוויר כזה משהו מרענן וכיפי.

IMG_8239

IMG_8277

בסוף היום עברנו באיזה יקב ורקדתי קצת עם החמניות.

picasion.com_797a230f550d5b69a851a834f0cc3ec5 תודה לאמא על התמונות. יש עוד פוסט אחד על הטיול שלנו שאני מתכננת לכתוב ואחרי זה אני כבר אחזור לתיעוד החיים העירוניים הרגילים שלי. “אחרי החגים” מתחיל מחר. מאחלת לכולם המון ימים טובים לא פחות האלה שהיו וכמובן סתיו נעים.

תגובות

  1. המקום הזה מזכיר לי מעט את כרתים, אי עם המון מים מסביב ואוירה כללית של נופש - בדיוק מה שהתמונות שלך משדרות.
    אווטפיטים נהדרים היו לך שם, מתאימים והולמים מאוד את הנוף.

    שרונה

    השבמחק
  2. שוב שילובים מהממים, אהבתי במיוחד את המכנסי ברמודה שאימא תפרה!
    הפוסט הגביר אצלי את החשק ללבוש חורפי!!
    נחיתה לשגרה קלה :)

    השבמחק
  3. כל מה שלבשת יפה והתמונה האחרונה ממש חמודה :)

    השבמחק
  4. photo.fashion.passion - זה די הגיוני שזה מזכיר לך את זה. ים, אירופה, יאכטות. זה בטח דומה. שמחה שאהבת. את חולצת הפסים באמת בחרתי בגלל הטיול בים :).

    lironmoalem - אחת הסיבות ששמחתי לנסוע לטיול זה בגלל שאפשר היה להתלבש קצת אחרת שם והמכנסיים האלה נתפרו כבר לפני 20 שנה כמעט. לפני שנה וחצי הם עברו אליי:)

    Standing Ovation - תודה! זה היה פשוט רצף של תמונות בהן אמא שלי רצתה לצלם אותי עם החמניות ואני לא ממש רציתי לעמוד כי היה לי שיר טוב באייפוד. רק כשחזרנו שמתי לב לרצף התמונות הזה. זה ממש התחנן לגיף :)
    שתהיה חזרה טובה לשגרה! אוי איום זה נשמע.

    השבמחק
  5. התלבשת מהמם ונראה שעשיתם חיים! מקנאה לאללה:)

    השבמחק
  6. ובזאת אנו גאים להעניק לך את פרס התיירת המושקעת. הוריי!

    השבמחק
  7. כמה קנאה יש בליבי כשאני רואה את התמונות האלה, הכל כל כך פסטורלי לעומת האווירה שיש בארץ.
    והלבוש מדהים.

    השבמחק
  8. michalooshla - תודה, יקירתי. באמת היה ממש כיף. אין כמו קצת להירגע בחו"ל לא רחוק מדי מהחום שלנו כאן בארץ.

    בארון של גיברת קאופמן - אני תמיד נוסעת עם בגדים יפים, הרי אין הבדל בין החיים האמיתיים לטיול. תודה דיר. עדיין מחכה לפינה שלך המובטחת :)

    Tanch - תודה יקירתי וברוכה הבאה לבל וג שלי :). שמחה שאהבת. אין צורך לקנא, מאחלת לך טיול מהמם בזמן הקרוב גם.

    השבמחק
  9. איזה כיף לראות אותך עם שכבות. הכל נראה מקסים. אני תמיד צוחקת מהתיאורים שלך של אופי הלבוש אצל אוכלוסיות מקומיות. מאוד משעשע:) התמונה האחרונה מהממת! 

    השבמחק
  10. כל מה שלבשת נראה נהדר, במיוחד עם רקע הנופים היפים מאחור. :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!