המכנסיים הישנים של נוהר

יש לי מכנסיים כאלה שכבר מזמן אני מתכננת להיפרד מהם ולהעבירם הלאה. את המכנסיים האלה קיבלתי פעם מחברה שלי נוהר ואז הם היו עוד ארוכים. לא הבנתי בזמנו למה אני צריכה מכנסי צמר ארוכים והם מיד הפכו למכנסיים עד הברך בעזרתה הנדיבה של אמא. הלכתי איתם בשמחה חורף שלם אחד לפחות ואפילו התקבלתי לעבודה שלי במשרד פרסום כשלבשתי אותם לראיון. אחרי שכמה שנים כבר לא נגעתי בהם חשבתי שהרומן שלנו הסתיים. המכנסיים האלה מונחים כבר כמה חודשים בשק של בגדים למסירה והיום התחשק לי פתאום ללבוש אותם, ככה סתם בבית הממוזג בטמפרטורת 20 מעלות. האמת היא שאולי זה לא פתאום וזה מלמד אותי על יכולתו של התת מודע לתעתע בנו. אניח לזה כעת.

מה שאתם רואים כאן אלה 3 אאוטפיטים שהרכבתי בתוך שניה בעזרת הפריטים שהיו מונחים על הספה בסלון, יותר נכון זרוקים על הספה בסלון. לא ממש הספקתי לפרוק את המזוודה מאז שחזרתי וגם הפריטים שלא זכו לטייל בעולם וננטשו שם טרם האריזה שכבו להם בשקט הקריר והבלגאן חוגג לו ואפילו מופיע בחלק מהתמונות. לקחתי את מה שהיה על הספה וזרקתי על עצמי. ניראה לי שאני מוכנה לסתיו.

המכנסיים של נוהר אאוטפיט מס' 1: מעיל pull&bear משנה שעברה, חולצה H&M ישנה, מגפונים ZARA.

אני לא יודעת אם זה השילוב המושלם, אבל אני אוהבת חום עם אפור וניתן לראות ברקע על הספה את הבלגאן שלי שנסוג לו עם התקדמות הצילומים. כשאמא שלי קיצרה לי את המכנסיים היא גם הוסיפה לי שני כפתורים ושסע קטן. אמנם זה לא האורך הכי נכון לעונה כי הטרנד מורהלנו להתהדר במכנסיים קצרים יותר, אני מעדיפה אורך כזה שאותו אפשר ללבוש בימים הלא כל כך קרים גם ללא גרביונים מתחת.

המכנסיים של נוהר1 אאוטפיט מס' 2: חולצת ג'ינס H&M, מגפונים ZARA.

את החולצה הזאת אני מאוד אוהבת אבל גם לא כל כך לפעמים. לפעמים בא לי על חולצת ג'ינס קלאסית של גאפ או מותג קלאסי אחר ללא שרוולים נפוחים וללא תוספות טרנגיות למיניהן , אבל אני נמנעת מעכשיו מקניות עד סוף החורף, על זה בפוסט נפרד. הפס החום של המכנסיים ניראה כמו חגורה וזה מגניב. המכנסיים הנהדרים האלה היו במקור מ-ZARA, אבל מתחילת שנות ה-200, אז הם מאוד איכותיים מצמר מעולה, אפילו בדקתי והתווית מבטיחה 75% צמר. לא כמו מה שמוכרים לנו היום.

המכנסיים של נוהר2 אאוטפיט מס' 3: חולצה ZARA, שרשרת ישנה, תיק pull&bear ומגפונים מ-ZARA.

אני אוהבת את הלוק המעט עגמומי והמעט ילדותי הזה יותר מהאחרים. החולצה עם הארנב נראתה לי כמו העתקת הטרנד היפני כי בדיוק כשחזרתי מטוקיו שבה חולצות עם הדפסי ארנב היו ברוב חנויות העיר, החלו בזארה למכור חולצות עם היצורים החמודים. רכשתי חולצת ארנב באווירה סתווית וזהו, אני לגמרי מוכנה לסתיו. אז השראה ממכנסיים ישנים של נוהר וכמה דקות עם המצלמה וכבר אני מרגישה שהוא קרוב, גם אם זה רק אצלי בסלון.

מקווה שגם אתם מזהים השראה ורעיונות גם בבגדים הישנים שלכם ולא רק מאושרים מהחדשים. גם בגדים ישנים יכולים לגרום אושר.

נשיקות

תגובות

  1. אני רק לא בטוחה שהסתיו מוכן אליך..
    אאוטפיטים משובחים.

    השבמחק
  2. חייבת לומר שלפי דעתי אם היית מקצרת אותם עוד הרבה יותר הם היו מחמיאים יותר ומשתלבים בצורה יותר הרמונית לעין :)

    השבמחק
  3. אהבתי את שלושת האאוטפיטים. לגבי הבגדים הישנים- אני מסכימה עם כל מילה ואפילו ממליצה לעשות סדר בארון מידי חודש כדי להיזכר בהררי הבגדים שלנו וללבוש אותם בוריאציות שונות בהתאמה לעונה ולטרנד. ברוך שובך!

    השבמחק
  4. היי ספי!
    גם אני אוהבת את האוטפיט השלישי יותר מהשניים האחרים, הוא נראה מאוד את. התמונות והעיצוב יצא נהדר וגם כל הפוסט עצמו. את צודקת לגבי בגדים ישנים בעיקר אם הם קלאסיים כמו המכנסיים הללו ומשלבים אותם נכון כמו שאת עשית.

    שיהיה המשך שבוע טוב .

    השבמחק
  5. אהבתי מאוד את השילוב עם חולצת הג'ינס. הפס במכנסיים משדרג אותן כל כך. מקסים !!!

    השבמחק
  6. מכנסיים יפיפיים! תשמרי אותם אצלך!!
    אגב לגבי העתקת הטרנד היפני- שמת לב שהתחילו להביא את הקשתות אזניים לטופ טן? אני הבאתי אתי כמה מקוריאה, באוסטריה מסתכלים אליי כאילו נפלתי מהירח אם אני הולכת איתן ופתאום בישראל גיליתי שמוכרים אותן גם!

    השבמחק
  7. היי ספי,

    אהבתי הפעם מאד! הלוק סתווי וחמוד, והצבעים נהדרים. במיוחד אהבתי את השילוב עם חולצת הג'ינס.

    המגפונים הורסים! הם מהשנה?

    השבמחק
  8. מקסים ביותר!
    מאד יפה לך סיפיל'ה!
    יש לך את זה!

    השבמחק
  9. אני חושבת שקיצור המכנסיים יהפוך אותם למוצלחים בהרבה!
    בכל מקרה את נראית נהדר בכל התמונות והמגפונים מהממים!

    השבמחק
  10. אהבתי את כולם. חן חן על היצירתיות. האבזור מושלם.

    השבמחק
  11. בארון של גיברת קאופמן - אני בטוחה שהוא יבוא בסוף. זה קורה בכל שנה.

    אנונימית - אני גם חשבתי על לקצר אותם, אבל הם צמודים לירכיים שלי בחלק העליון שלהם וזה לא יהיה יפה. אני לא חושבת שצריך בכל מחיר לקצר. ככה זה מרגיש כמו חצאית עד הברך ואני מאוד מרוצה.

    לירז - תודה. אני חושבת כדי שהבגדים יהיו טובים ואופנתיים לנצח צריך קודם כל לקנות רק בגדים איכותיים ועל זמניים, כך בכל פעם שנמצא אותם בארון הם יוכלו להיות הפריט הלוהט שוב ושוב. אני שמחה שאת גם חושבת שישן זה לא בהכרח לא מגניב.

    LILI LOFT - אני חושבת שכל האאוטפיטים הם אני במידה כזאת או אחרת, שניים הראשונים לוקחים את הלבוש קצת רציני מדי ולכן זה פחות מגניב לי, אבל כן, בגדים קלאסיים תמיד יוכלו להשתלב בארון שלנו והצבעים כאן אהובים עליי במיוחד. בטח אלבש אותם כל החורף.
    תודה ושהסופ"ש יגיע מהר.

    4ME - תודה. הפס הזה באמת מגניב, ארבל גם כשהוא מוסתר זה סבבה, כאילו רשמי קצת פחות :)

    Shlomit Migay - כן, השתכנעתי לשמור אותם באמת. הקשת של האוזניים זה באמת יותר מדי מתקדם בשביל האוסטרים, אבל גם בארץ יסתכלו עלייך כמו על חייזר. אני מכירה את זה כי גם לי יש סרט כזה עם אוזניים אבל כמעט לא הלכתי איתו פה.

    Miss Scotland - תודה, אני שמחה שאהבת. הסתיו הוא העונה האהובה עליי וגם הצבעים שלו שהם כאלה רגועים וקצת דהויים. המגפונים הם מהשנה, ממש חדשים. קניתי אותם לפני חודש וקצת, ממש כשהם הופיעו אצלנו בזארה.

    השבמחק
  12. היי ספי,

    אני קולטת ממך וויב של "אני לא הולכת רק אחרי טרנדים" ואני אוהבת את זה :)

    המכנסיים האלה והשילובים האלו הם באמת סיפור הצלחה.

    ובהחלט הלוק השלישי הוא האהוב עלי גם,

    השבמחק
  13. האמת אהבתי את המראה מאחור- מהיכן רכשת אותה<?

    השבמחק
  14. איילת שחר - תודה, מתוקה!

    הילית וולברג - תודה! זו אכן העונה של תיקים החומים.

    Noa Raviv - אני מעדיפה לא לקצר אותם ולתפור או לקנות זוג מכנסיים קצרים חדש. את אלה אני ממש אוהבת כמו שהם. תודה ונשיקות.

    לובה - תודה. אני רואה שבגדי סתיו מצליחים לעורר אצלך משהו. מקווה לראות בגדי סתיו גם אצלך בקרוב :)

    שירה - אני תמיד משאירה את הטרנד רקבתור אופציה ובסופו של דבר אני בעיקר אוהבת ללבוש את מה שאני אוהבת ולא רק מה שבאופנה. שמחה שאת מתחברת לזה.
    נשיקות.

    אנונימית - את המראה אמא שלי קנתה לי במתנה בחנות ארביטמנם.
    http://www.arbitmans.com

    השבמחק
  15. אהבתי במיוחד את הלוק ה2+3.
    חמוד ביותר!
    שיהיה יום מקסים :)

    השבמחק
  16. היי תודה על הקישור בנוגע למראה!
    נראה לי שהם כבר לא מחזיקים אותה

    השבמחק
  17. הכי אהבתי את הלוק השלישי..
    ובגדים ישנים שהייתי בטוחה שפג תוקפם תמיד גורמים לי לאושר שאני מגלה אותם מחדש!
    שיהיה סופ"ש נעים :)

    השבמחק
  18. התיק והחולצה מהזמן האחרון..? הם מקסימים!
    כמה עלו?

    השבמחק
  19. lironmoalem - תודה :)

    אנונימית - התיק נקנה לפני שבועיים במונטנגרו ועלה 30 יורו. את החולצה קניתי בזארה בסנטר בסוף אוגוסט והיא עלתה 170 ש"ח. שמחה שאהבת.

    השבמחק
  20. לגבי החופשה שלך במונטנגרו גם אני הייתה שם זה מקום נפלאה אבל רק לצעירים שרוצים ללכת לים ולמעדונים כי זה לא יקר.זה באמת לא מקום של לעשות קניות בגדים.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!