V day in NY

IMG_1066היה מזג אוויר חמים ומושלם בוולנטיינ’ס דיי. אני לא חגגתי אבל ניראה שניו-יורק חגגה את יום האהבה והמתנות והיה קשה להתעלם מזה. הרבה אנשים לבשו אדום ביום הזה, או שאולי אני הייתי רגישה לזה. החום הפתאומי איפשר לי ללבוש חצאית ולהתעטף במעיל הקצר והחדש שלי מאורבן אאוטפיטרס. אחרי התמונות שלי קצת מניו-יורק ביום האהבה.IMG_1064IMG_1068IMG_1073 IMG_1071

לבשתי: סוודר שאמא שלי סרגה בסוף שנות ה-80, חצאית H&M, מעיל urban outfitters, מגפיים ישנים ותיק של pull&bear.

לא רק אני באדום… IMG_1062 IMG_1106 IMG_1105 IMG_1101 IMG_1110 IMG_1114 IMG_1117 IMG_1119 IMG_1124 מבטיחה לספר עוד על שבוע האופנה ובכלל על ניו-יורק בהמשך. אני מנסה לחזור לשביל באמצע כי קצת נמאס לי מהפוני ועכשיו ממש מאוחר פה, אז לילה טוב. מקווה שחגגתם את האהבה כל אחד בדרכו ולא רק ביום הזה.

נשיקות.

תגובות

  1. איזו אוירה יפה ורומנטית ברחובות ניו-יורק...
    מאוד אהבתי את הסריג ! פריט וינטאג' מושלם. כל האוטפיט נראה שנות ה-80 ,מקסים.

    אביטל.

    השבמחק
  2. מקסים :)
    והסוודר - פשוט הורס .... פריט לאספנים

    השבמחק
  3. LILI LOFT - לא יודעת אם נכון לקרוא לאווירה בניו-יורק רומנטית, אבל כן, היה בזה משהו מאוד נחמד לראות אנשים הולכים עם פרחים ולוקחים אפילו חג מטופש בתור הזדמנות לעשות למישהו חאר טוב. תודה רבה על המחמאות. הסוודר הזה זכה לראות הרבה עולם מאוד שונה. שמחה שאהבת.

    standing ovation - תודה רבה! כיף לקרוא את זה כאן, רחוק.

    mikey33 - אכן זה פריט שנשמר אצלנו בקפידה שמקבל יחס של כבוד במשפחה שלנו. אמא שלי לא סגרה כלום כבר שני עשורים. סתם, זה שקר, היא סרגה לי עוד דברים. אבל זה פריט היסטורי מעולם אחר כמעט.

    השבמחק
  4. מ ה מ ם !! כל הפוסטים שלך מניו יורק ממש מקסימים ועושים לי חשק לטוס מפה גם ;)

    השבמחק
  5. הסוודר שלך! הוא כל כך רייצ'ל מגלי, אבל בצורה הכי מחמיאה שאפשר! אולי תשכנעי את אמא להתחיל לייצר מסחרית?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!