אביב ומחשבות על הבלוג הצהוב

IMG_0048סוף, סוף זה ניראה כאילו החורף בניו-יורק עומד לוותר ולהניח לאביב לתפוס את מקומו. למרות שהיו אלה חודשי החורף הקרים, אך המרגשים של חיי, אני מתקשה להתייחס אליהם כאל הצלחה אופנתית. אמנם היה לי חם, רוב הזמן ונוח, אבל הקור הזה וההיצע המוגבל של פריטי אופנה שהבאתי איתי לא הפכו את הלוק שלי ליותר מדי מעניין. יש לציין שמלבד בימי שבוע האופנה בחלקים מסויימים של העיר, רוב האנשים התלבשו בעיקר נוח וחם, אבל כולם שמרו על רמה סבירה של לבוש הולם ויפה.

עכשיו כשהגיע האביב הכל הופך למושלם ממש וכל העיסוק בבגדים הוא אמנם חלק בלתי נפרד מחיי, אך הוא נאלץ לזוז קצת הצידה. העיר מהממת ונעימה ולמרות הגשמים של הימים האחרונים, ההתרגשות ממזג האוויר החדש בשיאה. חלק מהעצים כבר פורחים ויש כל כך הרבה מה לעשות, ש”מה ללבוש” הופך לקצת שולי. לכן, אני לא יכולה לומר שהבלוג שלי בימים אלה מתעסק באופנה והאמת היא שאני לא ממש מצטערת על כך, ניו-יורק היא כל כך הרבה יותר מרק להתלבש. אמנם עכשיו כשהאביב כבר כאן, קל יותר להתלבש יפה וגם בטח תיראו את זה כאן בבלוג, אבל עדיין, זה רק להתלבש.

כשהייתי בארץ הייתי מתחילה את היום במחשבות על מה ללבוש למשרד, כי מה לעשות, לא היה שום דבר מרגש מזה על הבוקר. המחשבה על לבלות את היום בתוך חדר עם מנורות פלורסנט שדולקות לפעמים עד הלילה לא הייתה מנחמת במיוחד ולכן הייתי צריכה להתנחם בבגדים יפים שילוו אותי לאורך היום. ואילו היום, כשאיני עובדת הרבה ומעבירה את הזמן בדרך שאני רוצה, “מה ללבוש” הופך לקצת פחות חשוב. לא מתכוונת לומר שזה לא חשוב לי יותר, אבל זה לא הדבר הראשון שאני חושבת עליו בבוקר. אני חושבת על המשימות שלי, על מזג האוויר, על התכניות ורק אז כשהזמן לצאת מהבית מגיע, אני בוחרת מה ללבוש. זה כיף.

אז מה עשיתי השבוע:

פגשתי את ג’ון טרוולטה – לא הייתי אומרת שהמחשבה על מפגש עם סלב תרגש אותי, אבל כשדיברתי איתו ועם אישתו במסדעה רועשת על מטוסי הג’ט שלו, על המלונות האהובים עליו בעולם (בניו-יורק זה The Peninsula, אם את םמתכננים ביקור מפואר בעיר, זאת המלצה ששווה להקשיב לה) ועל כל מיני דברים כמו התכניות שלו לימים הקרובים, זה היה משעשע, מעניין ואפילו קצת מרגש. גם קצת מצחיק היה לשמוע אותו מסביר בהתלהבות עצמית לא מבוטלת איך הוא בוחר מטוס שאותו יטיס ליעד הבא שלו מבין 4 המטוסים שיש לו ולמרות שהוא נוסע הרבה, את רוב זמנה מבלה המשפחה בביתם בפלורידה. אבל הזמן הארוך ביותר שהם נמצאים במקום אחד זה 3 שבועות. בקיצור הבנתם, חיי הזוהר שלו זה לא חיי הזוהר שלנו.

אין תמונות עם ג’ון כי זה היה הזוי לדבר איתו כאילו הוא חבר שלנו ואז לבקש להצטלם. המקרה קרה במקס ברנר כשהוא חגג יומולדת לבתו אלה ועודד ברנר פגש אותו כדי לאחל להם מזל טוב, אני הצטרפתי.

עשיתי פדיקור-מניקור – בסלון ניו-יורקי זה קצת אחרת מבתל אביב. אני מניחה שזה הכל לטובה. הבחורות הסיניות שעושות את העבודות מבצעות את המלאכה בזריזות ובמיומנות רבה. אין צורך להקשיב לסיפורים שלהן, הן עושות את זה בשתיקה או מקסימום מחליפות כמה מילים אחת עם השניה בסינית. אני ולירון שכבנו על כסאות הנוח שלנו וריכלנו עליהם בעברית, הן בטח עשות את זה בסינית. הייתה תחושה של מקצוענות ובעיקר היה נעים נורא. עכשיו כשהקיץ מגיע אני בטוחה שאעשה את זה שוב. אם אתן בביקור בניו-יורק – מאוד מומלץ להיכנס לסלון ציפורניים כדי לחוות את זה – בדרך כלל זה עולה בין 30-40 & – לפדיקור ומניקור שכולל גם מסאג’ של עשר דקות בצוואר וגב – והן עושות את זה מעולה!

IMG_0034 ראיתי דינוזאורים – כבר הרבה זמן רציתי ללכת ל The Museum of Natural History כדי לראות דינוזאורים. זאת הפעם הראשונה בחיי שזכיתי לראות את הפלא הזה. ביום שבת האחרון, סיון ואני עשינו את זה. קפצנו למוזיאון שנמצא ממש על הפארק וזה היה הכי כיף בעולם. אני מאמינה שאנשים סקרנים בכל גיל יכולים להנות מהמוזיאון הזה בעיקר עכשיו כשמוצגת שם תערוכה מתחלפת של פרפרים. נכנסים לחדר חמים וטרופי עם צמחיית ענק ושם מאות פרפרים צבעוניים ענקיים מעופפים סביב ממש מתישבים על חלק מהאנשים. אין דבר מרגש מזה בעולם. ויש את הדינוזאורים – הם המהממים ומטורפים בגודלם עד כי קשה להאמין שיצורים כאלה התקיימו פעם באמת. אחרי היצאנו מהמוזיאון, אכלנו נקניקיה ברחוב וטיילנו בסנטרל פארק. מסלול מומלץ ומושלם.

DSC_0197-1 DSC_0261DSC_0260-2 DSC_0258-1 DSC_0285-1 DSC_0316 DSC_0215 DSC_0305-1 בתמונה הזאת גם לי יש זנב כמו שתמיד רציתי וכמו שיש לדינוזאורים. אני אלך למוזיאון שוב לראות עוד תערוכה חדשה על דינוזאורים וגם את התערוכה המיוחדת על המוח האנושי וכמובן מקווה להספיק את מה שלא ראיתי בביקור הראשון.

DSC_0334-1DSC_0335

רכבתי על אופניים על גדות ההאדסון ריבר – שכרנו אופניים ונסענו בשביל האופניים על גדות הנהר. בניו-יורק אסור לרכב על האופניים על המדרכה ואפשר לחטוף קנס, אז הזהרו וסעו על שבילי האופניים. היה זה יום מושלם וקיצי והכל היה פשוט מושלם.

אה והפארקים בשיאם עכשיו – לא חייבים ללכת רק לסנטרל פארק. גם פארקים קטנים וסודיים בין הבתים בווסט וילג’ מקסימים ופורחים עכשיו, ממש כמו שני אלה שכאן. הגנים החמודים הזכירו לנו את סוד הגן הנעלם עם הספסלים הקטנים מעץ, קירות האבן המקיפים את הפארק וקרני השמש מחממות.

IMG_0042 הכפכפים בגלל שזה היה ביום של הפדיקור וכי היה חם ממש כמו בארץ – 24 מעלות

IMG_0047-1IMG_0046-1IMG_0045-1IMG_0052-1ואם אתם רואים אוטו גלידה של Mister Softee אתם חייבים לנסות, זאת גלידה אמריקאית טעימה עם תוספות יאמי!IMG_0056 IMG_0062-1  עם עודד ונליק ורק לירון לא בתמונה :(

טוב, יצא ממש ארוך. אבל אני מניחה שזה ברור עכשיו למה פחות חשוב לי להתלבש פה. אבל עכשיו כשקיבלתי משלוח מהארץ עם חלק ניכר מהבגדים שאני אוהבת לאביב אני גם אוכל להתלבש מהמם כשאני נהנת, אם זה יהיה נחוץ, כמובן. ואני גם הולכת להשיג לי אופניים משלי ואני קצת חושבת על לקנות אייפד – פתאום גיליתי כמה זה נוח.

אז אם אתם באים לניו-יורק לביקור – אתם מוזמנים לכתוב לי שאלות בתגובות או למייל אני אשמח להמליץ לכם על מה שמעניין אתכם.

נשיקות.

תגובות

  1. עוד פוסט מוצלח ספי! החל בתמונות, ההמלצות, החוויות והזרימה בכתיבה שלך.
    בתור אחת שרוכבת על אופניים התקנאתי במיוחד מהרכיבה שלכם על גדות ההאדסון, נשמע מושלם!

    סופ"ש מצויין
    אביטל

    השבמחק
  2. נשמע שהכל מתבהר עם בוא האביב, שיהיה לך חג פסח שמח ואביב מרענן וכייפי- את בניו יורק!!!
    נשיקות
    עלמה

    השבמחק
  3. יופי קריסה אני שמחה לראות שאת נהנת (:

    השבמחק
  4. מאוד נהנתי לקרוא את הפוסט הזה, הוא גרם לי לחייך במשרד (המואר פלורסנט...).
    ניו יורק באמת מהממת בתקופה הזו, בדיוק לפני שנה ביקרתי בה והכל התחיל לפרוח והפסיק להיות אפור וקודר. גם לי הגן הזה הזכיר את הספר סוד הגן הנעלם, הרגשתי כמו ילדה סקרנית בו :)

    איזה כיף שקיבלת משלוח מהארץ, זה בטח מאוד מרענן.
    תמשיכי להנות ולספר לנו על כך.
    חיבוקים חמים מישראל,
    קרן.

    השבמחק
  5. פוסט מהמם!
    אני לאחרונה הכרתיאת הבלוג שלך ואנימאוד נהנית לטייל בו..
    חבל ש"מה ללבוש" הפך לעדיפות אחרונה או בין האחרונות כי דווקא בניו יורק וכשיש לך עכשיון כל כך הרבה פעילויות לעשות כיף להתלבש יפה ולחשוב אילו אנשים אני יפגוש היום ואיך להתלבש בהתאם.
    אך למרות כל זאת את נראית מעולה!

    השבמחק
  6. LILI LOFT - תודה רבה. אני ממש שמחה לשמוע שאהבת את הפוסט. האביב מביא איתו המון פעילויות מאוד כיפיות. אני אמשיך לספר. אני נהנת גם מזה. שיהיה סופ"ש מהמם גם לך!

    alma - תודה רבה. אני לא כל כך מאמינה שממש נחזגוג פה פסח, אבל אני מאוד נהנת פה בניו יורק. שיהיה חג שמח גם לך!

    rotem - יופי, קריסה אני מחכה שתבואי לבקר אותי...

    קרן - אם זה גרם לך לחייך במשרד זה כבר טוב. אני לא חייכתי שם הרבה. אבל כאן אני מחייכת לא מעט.
    בכל מקרה, כל העיר פה מלאה בהמון דברים מגניבים.
    והבגדים מהארץ הם בטוח ירחיבו לי את המלתחה שלי. תודה!

    אנונימית - ברוכה הבאה לבלגו שלי! אני שמחה תמיד שאנשים חדשים מצטרפים ועוקבים אחריי, בעיקר כשאני עכשיו בניו-יורק וזה הפך להרבה יורת מעניין, לפחו תבעייני.
    לגבי הבגדים, זה לא שאני לא מתלבשת יפה, פשוט זה באמת לא הדבר הכי חשוב. חכי שתיראי את האאוטפיטים הקיציים שאני מכינה. ואני תמיד מתלבשת בהתאם :)

    השבמחק
  7. חוצמזה שהתמונות מהממות זה נראה שאת כל כך נהנית שם, כיף לקרוא והכי רוצה גם :) שיהיה חג שמח מאי שם בלבנט :)

    השבמחק
  8. אני ממש מתחברת לתחושותייך בנוגע ל"מה ללבוש?". אמנם אני קמה מידי בוקר והולכת להשתזף תחת מנורות הפלורסנט שלי, אבל עדיין...אני במקום קצת אחר ממה שהייתי לפני כמה שנים. אני אכתוב לך קצת יותר בפייס.

    חג שמח!

    מיראל

    השבמחק
  9. מתגעגעת לפוסטים על רקע העיר שלנו תל אביב! את נראית די רחוקה שם, את מתכוונת לחזור?:)

    השבמחק
  10. פוסט ממש כיפי! לגמרי עושה חשק להיות שם ברגע זה :) ואולי את מקדישה פחות תשומת לב לאאוטפיטים כרגע אבל האביביות הניו יורקית הזאת מחפה על הכל!

    השבמחק
  11. standing ovation - את הכי מוזמנת לבקר בעיר. העונה הכי טובה מתחילה עכשיו. נשיקות וחג שמח!

    Dush - אני שמחה לשמוע שאת במקום טוב יותר והכי רוצה לשמוע עוד. תכתבי לי!!!
    חג חירות ואוכל שמח!

    שירה - אני גם לפעמים מתגעגעת לתל אביב. אבל פה הכי כיף בעולם. בנתיים אני לא חוזרת, אבל ברור שמתישהו אני אחזור :)

    Dooshi - לגמרי האביב מחפה על הכל, אבל אני מניחה שהוא גם עושה חשק יותר להתלבש. זה באמת משהו מעגלי כזה.
    אני כבר הכנתי מלא אאוטפיטים מהממים לימים החמימים. חג שמח!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!