יום כיף בוויליאמסבורג

זה אמנם היה כבר די מזמן, אבל היה מאוד כיף ובגלל שעכשיו באופן כללי פחות כיף, אני די נהנת להסתכל על כל החוויות שלי בניו יורק. איכשהו יצא שזה היה יום שאת כולו בילינו במעוז ההיפסטרים, וויליאמסבורג. כתבתי על האיזור הזה של ברוקלין כבר בעבר, אבל אחרי הפוסט הזה תכירו אותו עוד יותר ואני מקווה שכל מי מכם ייצא לו לבקר שם יתאהב בדיוק כמוני.
התחלנו את הבוקר ב Roabling tea room, מדובר בבית קפה יפה ומעוצב עם תפריט מצומצם יחסית של אוכל די טעים ומבחר רחב של סוגי תה. יש להם אפילו כמה טעמים של תה קר, משקה נחוץ ביותר לימי הקיץ.נהנתי מאוד מהתה הירוק הצונן שהזמנתי וכמובן מלחם שחור עם ריבת פטל מעולה.
IMG_0556 IMG_0562-1 משם המשכנו לטייל והגענו ל Beacon’s closet, חנות יד שניה שכתבתי עליה כבר מזמן ושכל ביקור בה יכול להימשך הרבה זמן כי זאת אחת החנויות הענקיות שראיתי. לא הייתי אומרת שהיא זולה, אבל יש שם דברים מגניבים למדי. אני מצאתי שם את אחת המציאות השוות. שמלת המקסי שקניתי  היא די דרמאטית ולכן לא ברור מתי אלבש אותה אבל אולי בכל זאת יצא לכם לפגוש בה כאן. תמונות מהחנות תוכלו למצוא כאן.
אחרי החנות מיהרנו לMcCarren פארק לנוח בצל העצים עם דובדבנים ווג שיצאתי לחפש בחנויות בסביבה. העברנו את הזמן ברוגע בפארק נעים ומלא צעירים. יש משהו בפארק הזה שהוא אפילו כיפי יותר מהסנטרל פארק. הוא הרבה יותר קטן וקצת יותר מגניב, בעיקר כי זה כיף לראות את כל תושבי וויליאמסבורג יושבים שם בסוף שבוע ויש בזה משהו יותר אינטימי ופחות מנוכר. ואם אתם בעניין של היפסטרים,אז לא תתקשו לאתר שם משופמים בבגדי וינטאג’ רוכבים על אופניים מפעם.
IMG_0566  IMG_0568 IMG_0570-1 IMG_0571 IMG_0573-1 IMG_0574 IMG_0576 IMG_0585 IMG_0590-1 IMG_0592-1 לבשתי: חולצה H&M, חצאית Forever 21, תיק Target וסנדלים מחנות בישראל.
המשכנו למסעדה תאילנדית מעולה שנקראת SEA כדי לאכול את האורז המטוגן עם האנננס, המנה האהובה עליינו בשלב ההוא לפני שנמאס לנו ממנה. המסעדה מעוצבת מגניב ויש בה אווירת מסיבה בערב, או אולי יותר נכון אווירת חתונה עם די. ג’יי. על במה מוגבהת שמנגן להיטים.
IMG_0605-1 IMG_0610 IMG_0615 וכך תחת פסלו של הבודהה אכלנו, שתינו קוקטיילים וחיכינו שיתקרר בחוץ.
האמת היא שעכשיו אני זוכרת את היום הזה בצורה נוסטלגית ולא רק כחוויה כיפית ומשעשעת. היה מאוד חם וצל העצים ומזגן המסעדות זה משהו שתפקידו היה להעביר את היום. בשבוע ההוא בכל יום בילינו בפארק אחר. הסדין הלבן הענק היה פריט קבוע בתיק שלי והיינו מוכנות לפרוס אותו תחת כל עץ עם צל ועל כל פיסת דשא רך וקריר. אחרי הכביסה לא כל הכתמים שלו ירדו. אבל כיף שיש לי סדין פיקנינים בארון קיר ניו-יורקי שמחכה לי.
בינתיים בארץ יש לי סדין אחר, הוא מפוספס והוא סדין ים וגם אותו אני סוחבת בתיק שלי כמעט כל יום עכשיו. לכל עיר, לכל פארק ולכל סדין יש תחליף וזה די נחמד. אני מקווה שגם אתם נהנים מהקיץ בישראל. אני נהנת, אבל הידיעה שחם יותר מעכשיו הולך להיות בקרוב, מעיקה עליי קצת. אמשיך לכתוב על קורותיי בחודשים הקרובים בארץ ומדי פעם אכניס פוסטים על ניו-יורק כי יש לי עוד הרבה מה לספר.