יום רביעי – עוד יום בתל אביב

ביום רביעי פגשתי חבר טוב לארוחת צהריים ב”בודהה בורגר” בגלל שהיה ממש בא לי סלט ולהם יש את הסלט הכי שווה והכי זול בעיר. בכלל, אחרי שנזכרתי שיש להם סניף באיבן גבירול, יאצ לי לאכול את הסלט שלהם פעמיים השבוע והיה מעולה.  בזכות הסלט הזה גיליתי שחמוציות בסלט זה טעים בטירוף וגם כרובית חיה. יאמי.

IMG_1739ביום רביעי ישבנו בסניף שלהם ביהודה הלוי הרצל, מה שאפשר לי לקחת כמה תמונות של האאוטפיט שלי ברחוב עם הבתים הישנים. מסתבר שכן יש חן בתל אביב. אולי רק לפעמים, אבל הוא לא לגמרי נעלם וואלי מרגישים אותו אחרי שאוכלים משהו טעים ואולי אפילו פשוט וכשהמסעדות לא מעצבנות אותי.

אחרי ששבוע האופנה בניו-יורק הסתיים, הפסקתי לעקוב אחרי אלה שבלונדון ובמילנו. אני בטוחה שאני עוד אשלים את הפער, אבל פתאום זה לא היה כל כך חשוב. אני כן בוהה באין ספור בלוגים שעוקבים אחרי אופנת הרחוב במהלך חודש האופנה וזה הרבה יותר מעניין וגם נותן לי לגלות כי הסתיו כבר מושל באירופה. כאן עדיין חם ולמרות שהגשם בא לבקר פה אתמול והיום, אני עדיין מתקשה להאמין שכבר אפשר להתלבש.

בכלל, בכל מה שקשור ביכולת שלנו להתלבש אני מאמינה שהדבר הכי חשוב זה להתאים את אופן הלבוש לאירוע, למקום, לשעה ביום ולהבין מה למתאים למתי. כמה שזה נשמע פשוט, לא מעט אנשים טועים בעניין הזה. ולכן אני כבר הפסקתי להתבאס שחם פה ואי אפשר להתלבש, אני מוצאת את הבגדים הנוחים, היפים והזורמים שהחום התל-אביבי הולך איתם יד ביד. הקיץ האחרון שלי היה מאופיין בעיקר במכנסיים קצרים וטופים אווריריים וכמובן שמלות. בפוסט הזה מוצג האאוטפיט האהוב עליי לעונה החמה.

IMG_1737 IMG_1740 IMG_1749לבשתי: גופיה forever21, מכנסיים קצרים, תיק וסנדלים ZARA, צמיד משוק הפשפשים בוויליאמסבורג, ניו-יורק, שרשרת צינורות זהובה by Rufina, משקפי שמש rayban.

אני מניחה שכשמזג האוויר יאפשר זאת, אני אחזור בשמחה לאאוטפיטים מתוחכמים יותר, אבל רק אם יהיה בזה צורך. אני כבר יודעת שצבעי סתיו הקלאסיים יככבו אצלי במלתחה. אני הולכת ממש עכשיו למדוד מכנסיים בצבע חלודה.

IMG_1761 IMG_1762

הישן והחדש מתערבבים נפלא באיזור הזה בעיר. ועוד פיסת פייסבוק על קירות תל אביב, בשבילכם.

שתהיה אחלה שבת וצפו להפתעה מחר שתשמח מישהי לקראת החג :)

תגובות

  1. שמחה שעוד לא אמרת נואש מהעיר. זה היופי בסביבה אורבנית - היא ממשיכה לספק הזדמנויות להתאהב בה מחדש.

    השבמחק
  2. איזה כיף לראות תמונות קייציות! בירושלים דווקא נהיה די קר ומהר מאוד זה יימאס עליי אז אני כן רוצה שהקיץ יישאר עוד קצת. מסכימה איתך לגמרי לגביי עניין ההתאמה של הבגדים למקום ולסביבה. שבוע טוב שיהיה:)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!