יום שלישי 18.10.11

מה עשיתי היום מלבד לבהות שעות בטלוויזיה בשידור הממכר על שחרורו של גלעד שליט? זה יום שאני אזכור ולא רק בגללו. יש ימים כאלה. אני מאוד שמחתי, בניגוד לכולם כניראה, על הראיון המייסר שלו עם העיתונאית המצרית כי זה נתן לנו קצת הצצה לאיזה אדם הוא ומי הוא. זה היה מוזר לדאוג כל כך בגלל מישהו שלא הכרנו ועכשיו אני מאמינה שזכינו קצת להכיר אותו בזכות המילים שאמר. למרות ההתרגשות של היום אני מקווה שכולנו נשכח ממנו מהר וניתן לו להיות אנונימי ורגיל. אני מקווה שיהיה לו קל, למרות שהחיים האלה באופן כללי לא קלים. וכן, זה הפתיע אותי שהתרגשתי לראות אותו בעיקר כי מעולם לא שמתי באדג’ בפייסבוק, לא החלפתי את תמונת הפרופיל שלי בשלו, לא הלכתי לשום פעילות הפגנתית ולא כתבתי עליו סטאטוס אחד. סרבתי להתייחס לקמפיין הזה כאילו הוא היה עוד מותג וגם נורא לא רציתי להתאכזב והכי גרוע,לא להיות כמו כולם. למרות כל התירוצים האלה, בעיקר, האמנתי שתפקידה של הממשלה שלחרר אותו בלי שנבקש והייתי לגמרי תמימה בעניין הזה. אני מניחה שרציתי עמוק בפנים שהוא יחזור כי למדינה שלמה לא היה שקט כשהוא בשבי וכמובן כי נורא רציתי שהמדינה תציל אותו כהוכחה ליכולתה לדאוג לתושביה. לפני שהכרתי את גלעד שליט, לא באמת חשבתי ממש עליו ועל גורלו. היום זה השתנה. אני מאחלת לו רק טוב והרבה..

למרות שהיה קשה לקום מהטלוויזיה הייתי גם בעבודה ואפילו עברתי בקניון הגדול בפ”ת, שם רכשתי את הסוודר הזהוב הראשון וכניראה היחיד שלי לעונה מ H&M. טרנד הצבעים המטאליים זה לגמרי טרנד שמאוד קשה לי לעמוד בפניו. הזדמנות ללבוש משהו זהוב זה אפילו מרגש יותר מזה שמנומר הפך להיות לגיטימי ולא נועד רק לבגדי פרחות. זוהר מטאלי על סוודר סרוג זה לגמרי ריגוש אופנתי עונתי שיכול לשמח אותי עכשיו. אולי השמחה הלאומית מעודדת שופינג :)

אז מדדתי שניים ובחרתי אחד:

1810201188118102011879 הראשון – סוודר  עם מחשוף “גזור”, צמרירי, רך עם חוט זהב שזור בין חוטיו החומים בהירים. הסוודר ארוך ומושלם עם חצאית מקסי ארוכה משיפון כמו שלבשתי היום, אבל לגמרי חם מדי לחורף שלנו, או לכל חורף. אני מעדיפה סריגים דקים יותר

18102011891 18102011890 השני – סוודרון קצר וחמוד בצבע חום בהיר, או בז’ כהה שעליו שכבה של צבע זהב בגוון מעט נחושתי שמודפס על הסריג כשהוא כבר סרוג. אני מאוד התלהבתי מתהליך עבודה כזה. ראיתי משהו דומה בזארה, אבל הוא היה זוהר ומבריק מדי. זה בדיוק הסריג הטרנדי היחיד שאני צריכה כדי לגרום למלתחה שלי להיות מעודכנת לעונה. בדרך כלל אין לי צורך בטרנדים, אלא אם כן הם לגמרי עושים לי את זה וזה די נדיר. בתמונות, השתקפות התאורה הופכת אותו להרבה יותר זוהר מבמציאות. הסריג הזה יתאים לחצאיות מקסי, אבל גם לסקיני צמוד וכהה. לא נותר לי אלא לחכות לסתיו האמיתי.

פוסט אאוטפיט בקרוב ובנתיים לילה טוב!

תגובות

  1. יוו שניהם ממש יפים! הרבה זמן לא ביקרתי בזארה ועכשיו עשית לי חשק! תתחדשי לך יקרה.

    השבמחק
  2. תתחדשי על סוודר! גם אני מחכה לימים קרירים :)
    הברכה שלך לגלעד להיות רגיל כל כך טובה! יש לו לעבור תהליך לא פשוט ואני בטוחה שהו יצליח!

    רנה

    השבמחק
  3. מקסים! כבר מזמן לא הייתי בזארה כי אני לא מוצאת שם כלום אבל נראה שהשתנה משהו. גם החצאית יפהפיה! תהני

    השבמחק
  4. דווקא את הראשון אהבתי. השני קצת שריוני מדי לטעמי

    השבמחק
  5. photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי - דרלינג, שניהם הם מH&M ולא מזארה, כדאי לך יותר לבקר בהם. שמחה שאהבת. קיסס.

    Rene Braun - איזו חמודה את שאהבת את הברכה שלי לגלעד שליט. בקרוב יבוא הסתיו כי אפיל והיום בערב כבר קריר. הגיע הזמן להתלבש. חג שמח!

    ניבה - שמחה שאהבת את החצאית היא שלי כבר הרבה זמן. לגבי הסוודרים, הם שניהם מ H&M, אמנם הזכרתי את זארה כי גם שם יש סוודירם בסגנון, אבל אלה דווקא מהשוודים, שווה לבקר אצלם גם.

    מרג'ורי מורנינגסטאר - הראשון ניראה אכן מאוד חמוד ממבט ראשון אבל הוא ממש חם מדי, דווקא השני לא ניראה במציאות כל כך שיריוני כמו כאן. כאן זה בגלל ההשתקפות, אבל אין ספק שהזהב המטאלי בולט מאוד. תודה!

    השבמחק
  6. את צודקת, קצת הבנת הנקרא וקריאה איטית יותר לא יזיקו.. :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!