MARNI at H&M הפרי-סייל

H&M יודעים לייצר נחשקות מטורפת וציפיה לכל קולקציית שיתוף פעולה שהם מוציאים. הם יןדעים להביא את סופיה קופולה, את הפרסומות, הסרטונים עם הסלבס, את ההשקות הנוצצות מסביב לעולם וכמובן גם את הבגדים עצמם. עד עכשיו הם נכשלו רק בדבר אחד. הם הכריחו אותנו לעמוד בתור בשביל לקנות את זה.

אבל אתמול כל אושיות האופנה של ישראל קיבלו הזדמנות להסתכל על כל הקולקציה מראש, כרגיל, אבל הפעם היה אפשר גם לקנות את הפריטים שאהבנו. אני מודה שהתלבטתי קשות אם ללכת לפרי-סייל. הסקרנית שבי נורא רצתה לראות את הבגדים מקרוב ולגעת בהם, אבל נורא רציתי להימנע מהוצאות מיותרות על בגדים ולא משנה כמה מהממים שהם יכולים להיות. החלטתי ללכת ולקנות רק את הצמידים שנורא ריגשו אותי כשראיתי אותם בתמונות ולא להתפתות.

photo127 photohjk; photo130הקולקציה תפורה הייטב מבדים דקים ונעימים שמאוד מתאימים לקיץ הישראלי, יש משי וכותנה והדפסים האלה יש בהם משהו מכשף, אך קצת מפחיד. וכמה שאני חושבת את עצמי לאמיצה מבחינה אופנתית, אני לא ממש בחורה של הדפסים והחלטתי לא לקחת סיכונים. אבל ההדפסים הם לא פחות מקסומים. מרוב שכבר שמעתי את צמד המילים מרני ו-H&M כל כך הרבה פעמים, שכחתי שמדובר בבית האופנה האיטלקי המעולה. לא בטוחה שהוא עומד כרגע בין המובילים, אבל אכן מדובר בקלאסיקה.

photo129 photommm photo132 photo131 האמת היא שאחרי שאמרתי שלום לכל מי שהכרתי, עשיתי סיבוב בין כל הקולבים ונגעתי בכל הפריטים, ניגשתי לאקססוריז. אחרי שניסיתי את כל הצמידים, בחרתי את הזוג המושלם. האמת היא שהשרשראות ממש מדהימות, ואולי יש בי מעט חרטה על זה שלא רכשתי,

photo128בסופו של דבר, הרגעים האופנתיים האלה, הם משהו קטן ויפה ששווה לקום בבוקר בשבילו לפעמים. אולי אפילו שווה לעמוד בתור. אז גם אם תחליטו לא להוציא 500 ש”ח בעבור מכנסיים נוצצים, שווה לגעת בהם, אולי בסוף תחליטו כן לקנות וזה בטח ישמח אתכם, בעיקר לקראת יום האישה, ה-8 למרץ וחג פורים, היום בו הקולקציה תוצע למכירה בסניפי עזריאלי וקניון שבעת הכוכבים של הרשת, מגיע לנו, לאוהבות האופנה להנות. זו הבחירה הצנועה שלי מהקולקציה המקסימה של מרני ל- H&M.

photomarniצמיד מעץ ופלסטיק וצמיד נוסף מחוליות פלסטיק ירוקות ואפורות. שני הצמידים נמכרים בזוג בעבור 179 ש”ח.

מישהו מתחפש בחג הזה? תהנו ושיהיה חג שמח!

תגובות

  1. נדמה לי שאני ואת יצאנו עם סל הקניות הצנוע ביותר במקום :)
    הקניה שלך מעולה! 179 ש"ח עבור שני צמידים זה ממש לא הרבה.

    השבמחק
  2. אני ממש אוהבת את הקולקציה הזו (לעומת השיתוף פעולה הקודם עם ורסצה שאותו לא אהבתי..) ונראה לי שאני אצא עם חשבון קצת יותר גדול מהחנות אבל אני בטוחה שזה יהיה שווה את זה.
    הצמידים מקסימים וקסומים. תתחדשי!

    השבמחק
  3. גם אני מדדתי את הצמידים אבל בסוף החלטתי לוותר כי לט הייתי בטוחה אם אלך איתם. בדיעבד, חבל שלא קניתי.. הם כל כך יפים...

    השבמחק
  4. טוב אז למכירת הפרי-סייל האקסקלוסיבית לא הגעתי, אבל בסניף הרצליה נרשמה תנועה הגיונית והצלחתי לרכוש בדיוק את מה שתכננתי: זוג עגילים ואת זוג הצמידים האלו שגם אני סימנתי מבעוד מועד.
    ממש מוצלחים ונראה לי שזו תוספת טובה למלתחה בלי לעשות חור לכיס! נשיקות

    השבמחק
  5. לובה - תודה! אני שמחה שגם את קונה בחוכמה. זאת באמת קניה מעולה, אני בטוחה גם שאלך עם הצמידים האלה לא מעט. הם מושלמים.

    Dror - מה קנית בסוף? בברלין היו תורים מטורפים גם? נשיקות חמימות מתל אביב שהייתה ממש חמה היום.

    Photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי - שרונה, אז מה קנית בסוף?

    *Maja* - אני ממש שמחה שכל הקוראות שלי, לפחות אלה המגיבות התייחסו למכירה בצורה הנכונה ולא התנפלו על ההדפסים במלא כסף. אני שמחה שקני תאת העגילים גם. אם היו לי חורים באוזניים הייתי גם, כניראה, קונה אותם :) נשיקות

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!