מה ללבוש לחתונה 2012

אני בטוחה שהחום הזה לא קל לנו, אבל אנשים שרוצים להתחתן לא ממש מתחשבים בחשק שלנו לא לצאת מהבית ולא להיפרד מהמזגן. בכל שנה עולה השאלה מה ללבוש לחתונה וזה עוד יותר מטריד כשיש כמה חתונות בעונה, בעיקר בגילי כשכולם מתחתנים מסביב. למזלי, כל החתונות שלי הסתיימו השנה לפני תחילת יוני כשמזג האוויר היה נעים ואף קריר בלילות, אבל החלטתי לעשות פוסט השראה לחתונה עם הפריטים המקסימים מהבוטיק האהוב עליי, טנטי בקי.

בחרתי 3 מראות שונים שיכולים להתאים ל 3 אירועים שונים. כמובן שהכל לטעמי האישי וככה לגמרי הייתי הולכת לחתונה הקרובה, אם מישהו יחליט פתאום להתחתן. אני חייבת להודות שכשבחרתי את השמלות חשבתי גם על ההיבט הכלכלי שברכישת שמלות לאירוע. אני תמיד מעדיפה לקנות שמלה שניתן ללבוש אותה ליותר מסוג אירוע אחד, כי זה נותן חופש פעולה והופך את הארון שלי להרבה יותר פונקציונאלי ובכלל אני לא מאמינה בללבוש משהו פעם אחת בלבד. ניראה לי הכי לא סביבתי.

לוק מס’ 1 – הלוק המחוייט
מראה שמורכב משמלה ורודה וקיצית מאריג לא אלסטי שיכולה לשמש שמלה ליום יום, או לאירועים פחות חגיגיים כמו פגישה עיסקית או יציאה למסעדה, אבל בעזרת איבזור קצת יותר נוצץ, כמו חגורת זהב ומניפה יכולה להיות שמלת חתונה לאנשים שלא אוהבים להתפרע עם נצנצים. זה פיתרון מעולה למי שאוהב קצת וינטאג’ והשפעות של שנות החמישים, ניתן להוסיף שרשרת פנינים למראה נוסטלגי מושלם.

לאיזו חתונה זה מתאים – לטעמי זה מתאים לחתונה שנערכת בצהריים, במסעדה, או באולם אירועים ממוזג ומצומצם. מתאים לחתונה בחו”ל, באווירת קוקטייל, בהן לא מצופה ללבוש שמלת ערב. ובעצם לחתונה של מישהו שאתן לא ממש קרובות אליו, כמו אנשים בעבודה שלא הייתן קונות שמלה במיוחד רק לכבוד החתונה. בשמלה הזאת, כאמור, ניתן להשתמש לאירועים שונים במהלך כל השנה.

04-IMG_4964 05-IMG_4969 06-IMG_4975
לוק מס’ 2 – ה-LBD
מרארה השמלה השחרוה הקטנה. מה יש להגיד עליו? זה תמיד עובד וכמה שניסיתי להתרחק משמלות שחורות בטענה שבארץ כולן לובשות שחור לחתונה, ככה נשארתי בסוף ללא שמלות שחורות בארון שדווקא מתאימות לי מאוד מאז שאני הולכת עם שיער עד הכתפיים. יש לי בראש תמונה כזאת שבה בחורות שלובשות שמלות שחורות קטנות ומגניבות הולכות עם תספורת קארה, כי זה לא הגיוני ללכת עם שיער שנופל על השמלה. כמובן, שאלה רק  המחשבות ההזויות שלי.

בחרתי בשמלת שיפון עם אלמנט של פאייטים ליד שרוול ימין. שמלה שקופה עם ביטנה שאינה מגיעה עד הסוף נותנת תחושה של קלילות למרות שהבגד בצבע כה כהה והופך את השמלה לכיפית ולא רצינית. אני נמשכת מאוד לפאייטים, למרות שלרוב הם מפחידים אותי, אבל כאן המינון הוא נפלא. נותן קצת גלאם, אבל נמנע ממראה מתאמץ. תיק חרוזים וינטאג’י וצמיד זהוב קטן הם אקססוריז מושלמים לשמלה הזאת, בכלל שחור זה חבר מושלם לאקססוריז בצבע זהב צהוב שנותנים מראה יוקרתי יותר מכל אופציה אחרת לתכשיטים. כמובן, שחייבים לנעול עקבים כשבוחרים בשמלה קטנה שחורה, אבל רק כאלה שבטוח תוכלו לסבול בהם עד לסיום החופה, אחר כך, אפשר להחליף לכפכפים.

לאיזו חתונה זה מתאים – אני תמיד חושבת ששמלה שחורה מתאימה לכל חתונה וזה שכולן לובשות שחור, זאת לא סיבה להימנע ממנה. בכל התמונות מהחתונות האחרונות אני מצאתי את עצמי בשמלה צהובה או סגולה על רקע מלא בנות בשחור, זה היה אמנם משעשע וגם מיוחד, אבל בלטתי בצורה קיצונית, מתאים לחתונות באולם, בערב, לחתונות במסעדה ולכל אירוע רשמי, אך לעולם לא ביום. שמלה שחורה ביום בימי הקיץ זה שיא הטעם הרע, מבחינתי.01-IMG_4946 03-IMG_4955 02-IMG_4948
לוק מס’ 3 – הלוק הנוסטלגי
זה הלוק הכי אהוב עליי ולכן השארתי אותו לסוף. שמלות בצבע ניוד הן תמיד החולשה שלי, תמיד בכל הזדמנות שיתנו לי לבחור או שאני אכנס לחנות, אני תמיד נמשכת לגוון החיוור. ככה אני אוהבת לראות את עצמי בגוונים החיוורים שכבר מזמן השלמתי עם זה שאלה הם הגוונים שלי.

בשמלה הזאת הכל מושלם. שמלה באורך מקסי עם חצאית פליסה ומעט תחרה. מבחינתי זה המתכון המושלם לשמלה רומנטית לחתונה שמתרחשת בחוץ, בערב, בשיקעה או אחרי הצהריים. גם כאן הביטנה של השמלה לא מגיעה עד הסוף ונותנת משחק של שקיפות בחציאת (ניתן לראות בתמונה האחרונה). מניפה ווכבע הם חובה. זה מזכיר לי את מסיבת שנות ה-20 שבה הייתי בניו יורק כשכולם לובשים בהיר על דשא ירוק ורוקדים לצלילי הג’ז.

לאיזו חתונה זה מתאים – זה מתאים לחתונה היפסטרית בחצר של בית פרטי עם אוטו של נקניקיות ואוטו גלידה. כזאת חתונה הייתי מאחלת לכל אחד מהחברים שלי ואולי אפילו לי. מתאים לחתונות בגן, לחתונות בחצר של בית או וילה, לחתונה בקיבוץ ואפילו לחתונה מופרעת בפארק, אם יש דבר כזה מחוץ לסרטים רומנטיים מופרכים. השמלה מתאימה להיות שמלה של החברה הכי טובה כי היא משדרת אווירה רגועה ורומנטית. הייתי רוצה שבחתונה שלי כל האורחים ילבשו את הצבע הזה. מתאים גם לחתונה אורבנית בעיר במקום פתוח כמו מקום שראיתי שמשקיף על נמל יפו. ולחתונה בשוק הפשפשים, כזאת כבר ראיתי והיא ניראתה ממש מגניבה.
09-IMG_4998
10-IMG_5003
08-IMG_4990
כל הבגדים והאביזרים הם בהשאלה מטנטי בקי בוטיק, רח’ בר–כוכבא 63 תל אביב, פינת דיזינגוף.
הכובע הוא מאוסף הכובעים הפרטי שלי ותודה רבה להדס שצילמה אותי בדירתי הממוזגת.
ומשהו אחד לגבי איפור  - אל תתאפרו הרבה בקיץ. מסקרה, סומק ושפתון שקוף בגוון זוהר אמור להספיק, כי חם!

מאחלת לכם המשך עונת חתונות מדהימה, שמחה ושיקית.

סופ”ש מהמם לכולם!

תגובות

  1. החגורה מהלוק הראשון חייבת להיכנס לארוני ומיד.

    השבמחק
  2. האופציה השלישית היא ללא ספק
    החביבה עליי! כולל הכובע והכל.
    אני חייבת כבר לבקר
    בבוטיק הזה :)המשך שבוע מצוין!

    השבמחק
  3. זה פוסט סופר רלוונטי לגבי, שתי החברות הכי טובות שלי החליטו להתחתן בהפרש של חודש, בדיוק בימים החמים שאת הצלחת לחמוק מהם(: אחת החתונות היא בשישי בצהריים באווירה קלילה יותר, אין ספק שהאופציה האחרונה של שמלת המקסי יכולה להיות מושלמת.....תודה על הרעיון!

    השבמחק
  4. האופציה השלישית מיוחדת ומעניינת.
    השנייה למרות שהכל שחור..עדיין מאוד יפה!

    השבמחק
  5. אני מקווה שקנית בסוף את השמלה השלישית ולא רק השאלת אותה כי היא ממש מתאימה לך!
    אני גם רוצה כזאת...אבל תמיד כשאני הולכת לחנויות בוטיק אני מגלה שאין את המידה שלי (אני גבוהה ומידה M- מבנה גוף בינוני, כאמור).

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!