איך ללבוש סווטשירט אפור

היום התעוררתי בגלל ששמעתי את הצליל המשמח של גשם מכה בגגות ומדרכות העיר המטונפות. ידעתי שאין לי סיבה אמיתית לקוות שזה ימשך כל היום, אבל הרגשתי איך עוד מעט כבר אוכל ללבוש את הסווטשירט האפור שלי שכבר מזמן הפך להיות לפריט האהוב והחשוב בקולקציית החורף שלי.

לפני כמה ימים חשבתי להכין פוסט שמסביר איך ללבוש אותו נכון ומצאתי את תהמונות האלה. הכל התחיל מהבחורה המהממת המופיעה בתמונה הראשונה, שאת הבלוג שלה אני קוראת כבר די הרבה זמן. כן, הוא ברוסית והיא הבחורה עם הטעם הכי טוב שאני מכירה ברשת. היא עורכת בהארפרס בזאר הרוסי אתם עוד תשמעו עליה. את התמונה שלה ראיתי באיזה בלוג ונזכרתי כמה בא לי ללבוש סווטשירט אפור ובעיקר כי היא עושה את זה כל כך טוב.

parisfashionweek-streetstyle-15

שאר התמונות מהוות השראה לאיך לעשות זה קליל ולא מתאמץ וגם איך להפוך את הסווטשירט לחלק מרכזי בלוק מושקע יותר, כזה שאפשר ללבוש גם לאירוע נוצץ. kykla masha kate_bosworth_grey_hoodie_mint posh 24 com atlantishomecom shopstyleceleb vanessa jackman atlantic-pacific-creme-de-la-creme-sweatshirt lookbooknu1 כדי לראות את מקור התמונה, תעברו על גבי התמונה עם העכבר.

אני מקווה שהקוראים היקרים שלי שכבר מכירים את הטעם שלי, רואים בסווטשירט האפור פריט מפתח למלתחה הסתווית כמוני. השנה קניתי בניו-יורק עוד אחד כזה שמצטרף לזה הישן שלי מאמריקן אפרל. אני עדין מקווה למצוא עוד אחד מושלם ומגניב וקצת שונה ואז ארגיש שיש לי מספיק מהם. יש עכשיו שניים ממש יפים בזארה, עולים 299 ואם לא היה היו לי כבר שניים, הייתי רוכשת אחד מהמם.

0264253803_1_1_3 0909227723_1_1_3 שתי התמונות מתוך האתר של זארה

אז אם מצאתם עוד כאלה יפים וברי השגה, שתפו לינק לקניה ברשת או את שם החנות בתגובות. אני גם חולמת לעשות פוסט שיתופי מתמונות הקוראים שלי בסווטשירט אפור, אבל זה יהיה בהמשך, כשיהיה אפשר ממש ללבוש אותו. מבטיחה לעדכן.

בנתיים, אני משתעשעת במחשבות על לנסוע למקום קריר וללבוש את האפור שלי ומחכה שיגמרו החגים וסתם שיהיה פחות מסנוור בחוץ. מקווה שהכל טוב אצלכם.

נשיקות

תגובות

  1. מה אגיד ומה אומר - הצלחת במשימה! ממש בא לי להתחדש בסווטשרט אפור. הולכת לעשות זאת בימים הקרובים :)

    השבמחק
  2. שנה שעברה קניתי סריג אפור בבנטון, הוא בכמה מידות גדול מהמידה המקורית שלי, נראה שהוא יכול לשמש אותי בתור הסווטשירט המדובר :)
    אבל בינתיים - אין לו מקום במזג אוויר הזה... עם כל דיבורים על הגשם - תפסתי היום אחלה שיזוף בים!
    ו-299 ש"ח נראה לי קצת מוגזם עבור סווטשירט מזארה...

    יאנה

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    השבמחק
  3. http://veterilepor.blogspot.co.il/

    השבמחק
  4. איזה פוסט כיפי, אני מחפשת נואשות אחר סווטשירט מושלם במחיר שפוי כי ברור שזה יהיה אחר מפרטי מפתח לחורף הקרוב. לצערי עוד לא מצאתי אחד, אבל ראיתי הרבה באתר של אסוס במחלקת גברים, יש שם מבחר די רציני של סווטשרטים. אני לא מצאתי משהו לגמרי לטעמי, אבל אולי לטעמה של מישהי אחרת יהיה שם האחד!

    נשיקות
    קטיה

    השבמחק
  5. אהבתי מאוד ! עשית לי חשק :)

    השבמחק
  6. אפור זה כזה השחור החדש.. או אולי הישן, כי כבר כמה חודשים טובים הוא מכהן בפוזיציה הנחשקת הזו.

    השבמחק
  7. photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי - תודה רבה, אבל אל תודי לי זה הכל הן. אני בעצמי גיליתי את הסווטשירט האפור עוד ב 2010 ומאז לא נפרדנו.

    בהצלחה ותעדכני מה קנית :)

    lace and Chiffon - בלוג אופנה - אני גם חושבת ש 299 זה סבום לא קטן, אבל אני לובשת את הסווטשירט האפור שלי שנים ובהרבה שילובים וזאת השקעה טובה, אם חושבים שזה פריט נחוץ. זה בהחלט קלילי יותר מסוודר ולכן שימושי יותר, אז תצטרכי לחכות שיהיה קצת קר יותר!

    OceanWind - אני לא יודעת אם הייתי ממליצה על סווצ'ר דברע, יש משהו בזהשהוא צריך להיות יחסית קטן כדי להיות מושלם. את הראשון שלי קניתי באמריקן אפרל והוא מהמם ועולה בטח קצת יותר מ 200. כדאי לך לבדוק, בהצלחה בחיפושים.

    סיון - תודה ואני שמחה!

    מרג'ורי מורנינגסטאר - אכן האפור הוא הכי מגניב כרגע. אני תמיד אהבתי אפור ונמנעתי משחור, אבל דןוקא השנה בא לי לנסות לוק שחור לגמרי.

    השבמחק
  8. גם לי! ולמרות זאת, כבר הצטיידתי בספק סוודר ספק סווטשרט אפרפר ומגניב ממנגו :-)

    השבמחק
  9. אני כבר מזמן סימנתי את הסווצ'רט האפור כקניית חובה לסתיו ועדיין לא מצאתי אחד שאהבתי.. מקווה שH&M יפתיעו אותנו עם אחד שווה במיוחד כי לחניות אחרות אני לא נכנסת... אחלה פוסט!

    השבמחק
  10. רעיון מצוין לעשות פוסט שמשתף את הקוראים, אני אמתין בסבלנות
    שיהיה קריר יותר ולפוסט הזה.
    סווטשרט הוא ללא ספק פריט בסיסי וקלאסי,את שלי מצאתי באתר של
    forever 21: הקישור ארוך מידי לכאן:)
    שם הפריט Polka Dot Trim Pullover
    שיהיה המשך שבוע טוב!

    השבמחק
  11. אחלה בלוג!~מוזמנת לבקשר גם אצלי:)

    השבמחק
  12. ספי'לה אחלה פוסט, גם לי אין כזה אבל אני שוקלת לאמץ את הלוק עם החצאית פליסה והמגפונים

    יאללה עכשיו חסר רק החורף
    נשיקות

    השבמחק
  13. שאפו על ההשקעה בפוסט ותודה ששיתפת .אוליביה פלמרו הורסת!!!!

    השבמחק
  14. הרגע חזרתי מבנטון בסנטר עם סווטשירט אפור ממש מגניב, ולא יקר (130 ש"ח). הוא קצת רחב (בלי "פטנט" למטה) ויש לו שני כיסים בצדדים (הוא מאוד כייפי כזה). לא יודעת אם זה מתאים לכולן, אבל למי שמחפשת אני ממליצה לבדוק שם(גם הגרסא הכתומה שלו ממש יפה בעיני).

    השבמחק
  15. ברווזה - שמחה לשמוע שמצאת אחד אפור לטעמך. גם המחיר סביר. תתחדשי ותודה על המידע!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!