בוקר יום שישי גשום עם מרק ו - even better eyes

קמתי בבוקר לריח של גשם שכבר שמעתי אותו מ-05:32, פתחתי את האייפד וראיתי בבלוג תגובה שבה בחורה מבקשת המלצה לסלון מני-פדי במנהטן. לרגע לא הבנתי איפה אני נמצאת אבל נזכרתי שאני עדיין בתל אביב. עניתי לליה האנונימית החמודה וקמתי לשים מרק שעועית שחורה על האש. אני לא יודעת איך פתאום בא לי לבשל אוכל אמריקאי כל הזמן.

המרק עדיין על האש ואני במיטה מחכה. לא אוכל לצאת מהבית עד שיהיה מוכן. חשבתי על כל השבוע שעבר. הוא לא היה קל, בעיקר עמוס, אבל יום שישי הגיע ואני סוף, סוף פנויה לפוסט חדש. אם אתם בעניין של הפוסטים שאני כותבת לעיתים בשידור חי, אז זה פוסט כזה שוב.

רציתי כבר כמה זמן לכתוב על מוצר של קליניק שיצא לי לראות בפרזנטציה. היום האפל הזה הוא מתאים ביותר. מדובר ב even better eyes – dark circle corrector, המוצר הקטן החמוד שיכול לעזור לנשים שנלחמות בעיגולים השחורים מתחת לעיניים.

2-even better דווקא ביום כזה שסוף,סוף השמש איננה אני קצת תוהה לגבי מצב העור שלי. באופן כללי כל יצרני הקוסמטיקה עובדים כבר זמן מה על להבטיח לנו גוון עור אחיד, בריא וזוהר ואת הטיפול בקמטים, מה שאף פעם לא ממש עבד, משאירים לפלסטיקאים ומזרק הבוטוקס שלהם. התכשיר החמוד הזה הוא חלק מהסדרה even better שמבטיחה להשאיר את העור שלנו נטול כתמים.

אז מה זה עושה – התכשיר מכיל חומרים שמבהירים את המלנין שנאגר בתוך שכבות העור מתחת לעיניים שבו העור מאוד דק ושקוף, מאיר את העיגול הכהה בעזרת חלקיקים זעירים של סיבים אופטיים ומחזק את העור באזור. לאחר שימוש של 3 חודשים, זו גם הכמות של התכשיר באריזה החמודה הזאת, העור הכהה מתחת לעיניים יכול להתבהר ב- 30%. אני מניחה שלאלה מאיתנו שנלחמות בעיגולים השחורים מלחמת חורמה ומנסות להסתיר בכל דרך, אלה חדשות טובות. לאחר שלושת החודשים, כדי לשמור על המצב המשופר, צריך להמשיך להשתמש בתכשיר, כי אם מפסיקים, המצב יחזור לקדמותו.

מעניין מה קארין רויטפלד, מלכת עייני הדביבון, שאצלה העיגולים השחורים הם סימן ההיכר, הייתה אומרת על זה? היא גם נגד להוריד איפור והיא מחשיבה את הרעיון של ללכת עם איפור מאתמול בערב גם בבוקר לסופר שיקי.

Carine-Roitfeld-001

התמונה מכאן

אז איך זה מרגיש – המריחה נורא נעימה והאפליקטור המתכתי קריר ונעים, מה שאמור להפחית את הנפיחות, ובכלל זו התעסקות יחסית נעימה בשגרת הטיפוח שלי. השתמשתי בתכשיר משהו כמו שבועיים ולמרות שניתן להשתמש בו בבוקר ובערב, אני מעדיפה רק את הבוקר. את המורצ מורחים ב C הפנימי של מתחת לעין, זה חשוב. לגבי ההבטחה, עדיין לא יכולה לומר כלום, כי אני לא ממש מתרגשת מעיגולים שחורים בעצמי ובתור מישהי שלא משתמשת במייק-אפ אפילו, אני לא רודפת אחרי גוון העור המושלם. אוהבת את המראה הטבעי יותר, כמובן ללא הפיגמנטציה והשיזוף אף שלי בקיץ. החורף יחזיר לי את החיוורון האהוב עליי.

1-photoהקסם הזה מוצע עכשיו במחיר השקה של 179 ש”ח. כל מוצר של קליניק שעולה מתחת ל 200 ש”ח, זה מחיר טוב בעייניי. אה ודבר חשוב, זה לא קרם עיניים, זה נועד לטיפול בעיגולים שהכהים בלבד.

בינתיים מרק השעועית השחורה כמעט מוכן. ואני חושבת מה ללבוש עכשיו כשאצא החוצה, הרי לא אוכל להישאר בבית במזג אוויר מושלם שכזה. חייבים לצאת לגשם, שכמובן לא באמת יורד עכשיו.

תגובות

  1. great post and I have to recommend something else- Bobby Brown has a great concealer- you apply one layer of pink concealer which really neutralizes the bluish hues and then another layer of your natural skin tone. works like a charm
    xx

    השבמחק
  2. אני בחיפושים עזרים אחר קרם עיניים טוב.
    אבל נסיוני עם קרם העיניים האחר שלהם - all about eyes - לא היה מוצלח במיוחד...

    השבמחק
  3. משוגעת על הפוסטים האלו שלך, שתפי את המתכון אם יצא מוצלח, אני בעניין של מרקים חדשים ללקסיקון וכמובן בעניין של להתלבש חגיגי לכבוד הגשם. שבוע טוב מותק!

    השבמחק
  4. אין כמו מרק עדשים ביום גשום. גם לנו יש כזה במקרר :)

    השבמחק
  5. אני חולה על מרקים בחורף, לצערי אני לא כל כך טובה בלהכין אותם! אני אשמח אם תכתבי מתכון מפורט (:

    השבמחק
  6. Dollcake - אני ממש לא נלחמת בעיגולים הכהים, אני חיה איתם בשלום, אבל זו עצה מעולה למי שזה מטריד אותה תודה :)

    Lace and Chiffon- אני דווקא מאוד אוהבת את all about eye שלהם. זה קרם העיניים היחיד שאני התחברתי אליו. קליל ונעים וללא ריח. שונאת ריח של קרמים. אם אשמע על משהו אחר, אדווח. שבוע מקסים!

    Maja - חמודה את, תודה. המתכון זה לבשל שעועית שחורה מבושלת מראש כמה עגבניות ללא קליפה, בצל וחצי פלפל אדום עד שהכל רק ונעים עם לא יותר מדי מים. תיבלתי בקצת פפריקה ופלפל חריף. זה הכי פשוט וקל. בסוף אני טוחנת את המרק בחלקו עם בלנדר מוט. מעולה עם טורטיות. אפשר שעועית שחורה מקופסה אם ממהרים. וגם קצת שמנת חמוצה למעלה להגשה. כשאי לנסות....

    Looking fab- אצלי זה מרק שעועית שחורה, אבל העיקר שיהיה חמים ונעים.

    SG - אני בטוחה שזה הרבה יותר קל ממה שזה נשמע. כתבתי פה מתכון למאיה. הוא לא ממש מפורט. אבל אולי אכתוב על זה פוסט נוסף. בהצלחה עם המרקים :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!