Cheap Monday Sample Sale

אתמול אחרי יום עבודה מתיש ביקרתי בשואו רום היחיד בעיר שאפשר לתת לו את השם הזה. קפצתי להצצה בפריטי הסמפל סייל של Cheap Monday בחלל המקסים של Belle&Sue. האמת היא שכל הסטרס של הימים האחרונים לא ממש איפשר לי להתרכז במיילים שקיבלתי ורק כשהגעתי גיליתי שהפריטים שעומדים למכירה הם פריטים של קולקציית חורף 2014 והם פשוט נפלאים וימכרו ב 70% הנחה.
5-photo (21)פגשתי את המותג השוודי Cheap Monday לראשונה בברלין והמינימליזם הכה שוודי תמיד משך אותי. איכשהו לא מצאתי את עצמי אף פעם קונה ג’ינס שלהם כי חשבתי שהם מיועדים לבחורות בלי תחת, אבל זו לגמרי טעות שלי. הג’ינסים של החורף הבא לגמרי עושים לי חשק ויהיה לי אחד כזה בקרוב ממש.
עדי וענבל, בעלות המותג שיחקו איתי ב dress up משעשע. התלבשתי בבגדים של קולקציית החורף הבא שגרמו לי לחלום על גשר מלמו מתוך הסדרה האהובה עליי “הגשר” ועל ביקור בשוודיה שאני מתכננת כבר הרבה שנים. הצטלמנו וקשקשנו על אופנה, דברים שוודים שאנחנו אוהבות, על מה לובשים המעצבים של החברה ועל המכירה שמתחילה היום.
החלל ניראה נפלא והכל כבר היה מוכן להיום.
1-photo (17) 3-photo (19) 2-photo (18) יש גם קולקציה שלמה לגברים.6-photo (22) וגם לילדים4-photo (20) ואפילו ליצורים מוזרים כמוני שמתלהבים מכפפות כתומות צמריריות ופלאפיות באמצע הקיץ
אז אם בא לכם קצת משב רוח קריר, גם אם דמיוני, משוודיה ובגדים הכי יפים מחנות האינטרנט הכי שווה בישראל, בואו ל- Sample Sale במוהליבר 30, תל אביב (ליד מדרחוב נחלת בנימין) 30.5-1.6 היום זה נמשך עד 22:00 וכל הפרטים נמצאים כאן.
סופ”ש נעים לכולם!

תגובות

  1. קרועה על הפריטים שלהם!
    (אוהבת את הצילומים שלך, שובבה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הכל שם באמת נורא יפה.
      תודה, בובה!

      מחק
  2. כל כך חבל שלא אספיק לבקר:(
    הכפפות מעוררות התרגשות גם בי, וכך גם כל דבר אחר שקשור בשוודיה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אין מה להצטער כל הקולקציה המהממת תהיה למכירה באתר שלהם לקראת עונת החורף :)

      זה בנתיים ניראה רחוק, אבל הוא יגיע.

      מחק
  3. מבינה אותך.
    גם אני!

    השבמחק
  4. הזמנתי אצלכן זוג 1/2 מגף שחור על עקב פלטפורמה הורס.קיבלתי אותו כעבור 3 ימים והם סוףףףףףףףףף,שלא לדבר על הריחוף באוויר על אף שהן גבוהות.האמת,שאני דיי מתמצאת במותגים,המותג הזה לא היה מוכר לי.אני בטוחה שכעת הוא יהיה ה"פייבוריט" שלי.תודה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!