דברים יפים ויקרים – קום איל פו, קולקציה 3

comme il faut קולקציה3_2013 צילום אנה ים (8)comme il faut קולקציה3_2013 צילום אנה ים (31) comme il faut קולקציה3_2013 צילום אנה ים (10) comme il faut קולקציה3_2013 צילום אנה ים (18) צילומים: אנה ים

הקולקציה היפה של קום איל פו בהשראת היהדות עושה לי חשק עז ללבוש חולצה לבנה גדולה, לאסוף את השיער לקוקו נמוך ולשבת עם חברה בבית קפה ביום. לשבת בבית קפה ביום עם חולצה לבנה גברית וקוקו זה מה שאני הכי רוצה. כשנשב, אני אספר לחברה שלי שאני כבר לא מפחדת להתבגר, כי כשזה יקרה אוכל ללבוש את הבגדים של קום איל פו. וזה משהו ששווה לחכות לו.

בתצוגת האופנה ובמפגש העיתונאים שהיה כולו באווירה יהודית נכונה וכלל מיני מאכלים יהודים נחשפנו לבגדים שהם אמנם שואבים השראה מהיהדות החרדית הגברית, אבל הגזרות, הבדים והאווירה משדרים את הנשיות הנכונה של עכשיו. הקולקציה משדרת משהו חד, פשטות ויוקרה, חיתוכים נקיים ושיער אסוף. יש כאן שילוב של רישול מעודן שאת יכולה להרשות לעצמך, בעיקר בעניין השיער האסוף, עם החולצה במראה הגברי. בכל השאר את עדיין צריכה להיות מוקפדת, יפה ועדינה. כך בדיוק זה עובד, אפילו אם רוצים לדבר על שיויון בקולקציה.

הצילומים האפלים של אנה ים, אמנית שתציג בקיץ הבא במוזיאון תל אביב, בהם מופיעה יאנה קלמן, מלכת היופי לשעבר, הם לא פחות ממושלמים. אני מניחה שיש להם חלק לא קטן בחשק העז שלי לקפה בחולצה גברית לבנה עם קוקו נמוך.

להשיג בסניפי comme il faut

תגובות

  1. אין ספק ששווה להתבגר בשביל להיות מסוגלת "To Pull It Off" כמו שאומרים... אבל לא לגמרי ברור לי מה הקשר בין השראת היהדות לתמונה השנייה עם הבחור נטול החולצה בין הדקלים...

    השבמחק
    תשובות
    1. הי מעופפת, אני מניחה שהמעצבות מעצבות בגדים והצלמת נותנת פירוש משלה למינימליזם הזה.
      לדעתי, די ברורה ההשפעה החרדית על הבגדים עצמם.
      בכל מקרה, אני אהבתי את האווירה האפלה בתמונות.
      תודה על התגובה :)

      מחק
  2. הפקה מהממת.
    אשמח אם תבקרי בבלוג שלי:
    http://cooknfashion.blogspot.co.il/
    אלה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!