להתלבש באביב

אני כבר לא יודעת לדפוק הופעה. איבדתי את הטאץ’ או ואלי מזמן לא הייתה הזדמנות, אבל גם אם תהיה, אני אלבש שמלה אפורה אסימטרית, מגפיים שוחרים וג’קט דמוי עור שחור או ג’קט צבאי. אין לי שום סיכוי להתהדר בשום בגד מפעים, אלא אם כן אוזמן לנשף, אז אצטרך לחזור אחורה בזמן, לדפדף בין השמלות בארון, לשלוף משהו ראוי ולתכנן עוד.

זה, איך לומר, די מתיש. כבר מזמן שאין לי כח יותר להתאמץ להתלבש, אבל אני חושבת שהאביב הזה שנמצא בהתהוות בימים אלה מוציא ממני את המתלבשת הכי לא מתאמצת. אפילו הסתפרתי כדי להפוך את השיער שלי לעוד יותר קל לשליטה. עכשיו לא צריך אפילו להסתרק, על להתאפר אני גם מוותרת חצי מהזמן.

photo3 photo4 photo6 ימי האביב מאפשרים לבישה של ג’ינס יפני ישן וקרוע, בהיר מאוד עם חולצה ישנה של Gap בגוונים כהים של כחול ואת הג’קט הצבאי האהוב עליי מזארוש. לא רואים כאן את הפלאטס שלי מזארה בצבע תכלת, אבל הכיף הגדול הוא לנעול אותן בלי גרביים. כי בא אביב. ואפילו לא צריך תיק, כי את מעט הכסף, הטלפון והמפתחות אפשר לשמור בכיסים. זה מעניק תחושה שקרית של חופש.

בקיצור, הכל ישן, רק השיער חדש. גם האביב.

עוד דברים שמעניקים תחושה שקרית של חופש באביב: לקרוא ספר בצהריים, לאכול ספגטי, לשמוע שירים בצרפתית, להיות בחוץ כשיש שמש ולשתות יין.

ממליצה לכם בחום, לא רק בסופ”ש.

תגובות

  1. אני בעד מינימום מאמץ, מה גם שעפ"י רוב, מאמצים מובילים ללבוש לא נוח, וזה כבר בגדר בלתי נסבל. השיער החדש משובח ביותר, תתחדשי

    השבמחק
    תשובות
    1. הי ברווזה יקרה,
      תודה רבה על ההסכמה ועל המחמאה.
      נשיקות

      מחק
  2. גם בלי להתאמץ יצא לך מעולה.. אני גם לא אוהבת לדפוק הופעות ומעדיפה נוחות :)
    מריה
    ScorttariusStyle

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה.
      נוחות זה כיף.
      אפשר להגיע לרמות מטורפות של נוחות. עוד לא הגענו לקיץ וכבר בא לי על בירקנשטוק לבנות.

      מחק
  3. גם אני בעד כל הנ"ל! :) ובכלל אני בעד לא להתאמץ יותר מידי כזה נוגע לבגדים, להרגיש בנוח ולהיראות נפלא ורעננה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה.
      להתאמץ זה מתיש.
      נשיקות ושבוע מעולה!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!