עוד מקום שווה ביקור במתחם נגה – Sofia Jon

בוקר טוב לכל שורדי הלילה הלבן. נרדמתי אתמול ב 10 כדי להתעורר לצפירות מטורפות של מכוניות מתחת לבית באמצע הלילה. אבל המשכתי לישון ולהפתעתי הלילה הלבן עבר יחסית בשלום. הבוקר התעוררתי מלאת מוטיבציה לחזור ללמוד למבחן הבא שלי ויש המון חומר. לפני שאצלול למעמקי הפסיקה והחקיקה הסביבתית אני רק אתן לכם רעיון נחמד למה לעשות בתל אביב היום. בתוקווה שהעיר שרדה את אתמול בלילה, כמובן. עוד לא פתחתי את החלון הבוקר, אז אני מקווה שכן.

אתם כבר יודעים שאני אוהבת את מתחם נגה, אז הייתי חייבת לספר לכם על הסטודיו המושלם של אורלי רוזן והמותג שלה Sofia Jon. אורלי היא מעצבת צעירה שלמדה בלונדון ועושה בגדים שאני הייתי שמחה ללבוש. אהבתי מאוד את החלל שבו היא חיה ועובדת, את הצבעים של הפריטים שהיא יצרה ואת האווירה המינימליסטית אך גם התל אביבית של כל מה שהיא עושה. זה מרגיש קצת כמו חו”ל, אבל קצת כמו הבית. זו, לדעתי, הנקודה הכי חשובה עבורי אצל מעצבים מקומיים. לעשות בגדים טובים, יפים אבל לא רחוקים מדי מתל אביב.

photo2 photo3 photo4 photo5 photo1photo6 photo8 photo9 photo11 photo12הכי אהבתי את הפריטים מבד הכותנה הצבעוני, יש גופיה, מכנסיים קצרים מהממים וגם שמלה שראיתי בעמוד  הפייסבוק של Sofia Jon. מריחות הצבע בגוונים הבסיסיים של של צהוב, כחול ואודם הם, לדעתי, הקלאסיקה הקיצית בשיאה. התיק הצהוב הגדול היפנט אותי. כמו כל דבר צהוב וגדול. אהבתי הכל. גם את עציצים בסטודיו ובצילומי הקולקציה.

הקולקציה:DSC7683 DSC7981 DSC8061-2 DSC8231 DSC8436-1024x682 צילום: גלעד בר שליו

את הפריטים היפים מקולקציית הקיץ של Sofia Jon ניתן להשיג בסטודיו של אורלי במתחם נגה, רח’ ניצנה 14.

טל': 0525588787

מאחלת לכולם סופ”ש מלא סטייל.

תגובות

  1. וואו וואו וואו!!!
    כיף להתלהב ממעצבים מקומיים!
    נדלקתי על המכנס הצבעוני והוא גם יהיה שלי מתישהו חח ♥
    http://sapirgoldman.blogspot.co.il/

    השבמחק
  2. וואו העיצובים שלה נהדרים, כיף שיש מעצבים ישראלים כאלה.
    והסטודיו שלה הורס!
    בהצלחה במבחן :)

    מריה
    scorttarius-style.blogspot.com

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!