בחורף משפריצים סאן-אין ומחכים לבלונד (ועוד כמה המלצות טיפוח)

IMG_7137 נכון שמוצרי הטיפוח והאיפור שבתמונה יפים וצבעוניים, אבל זאת ממש לא הסיבה היחידה לקנות אותם. הרגשתי שכדאי להתחדש בכמה מוצרים לחורף הקרוב כי אין הרבה במה להתנחם בימים אלה וכי הם באמת טובים ומפנקים. אז אני מצרפת כמה המלצות קצרצות. מי שחבר שלי בפייסבוק, סגנון ההמלצות האלה יראה לו, כנראה, מוכר. למי שזה חדש לו, אל תיבהלו. יש לי כוונות טובות בסך הכל, רוב הזמן.

נתחיל מלחות לעור הפנים – מאוד חשוב בחורף:

IMG_7151 1. קרם לחות מגה נעים של Biotherm מורחים בבוקר בימים שלא יוצאים לשמש לאחר שקנינו אותו בדיוטי פרי בפרנקפורט והוא היה לרכישה היחידה בנסיעתנו לגרמניה ביוני האחרון, מאחר והעם הגרמני נהנה יום חופש מטופש שמנע מאיתנו שופינג אירופאי מרענן והתחדשות בשמלה חדשה של Cos.

ורגע של רצינות: זהו קרם לחות אהוב עוד מלפני עשור כשהייתי קונה אותו באירופה לפני שהמותג הגיע לארץ וכניראה גם עזב, כי לא ראיתי אותו כאן הרבה זמן. כעת, הוא מגיע בגרסתו המשופרת ואף פעם לא מאכזב. מספק לחות נעימה לעור. ללא SPF.

2. קרם לילה של קלרינס מורחים לפני השינה בלילות אחרי מקלחת חמה מדי. יש לו ריח של פטל והוא לא שומני כמו קרמי הלילה שהכרתי קודם נעים להרדם איתו. בעת המריחה מזכירים לעצמנו שטרם הזדקנו מספיק כדי להשתמש בקרם מצעיר, אבל ברגע שמריחים אותו, שוכחים מהכל ולא אכפת לנו.

אין פינת רצינות מיוחדת: אנחנו תמיד רציניים כשמדובר בהזדקנות וכבר מחכים להתבגר בחן ולהיראות כמו טילדה.

3. בקרם לחות Effaclar Dou השתמשנו בימים של חצ’קונים אכזריים אותם אנחנו לא רוצים לזכור. למזלנו, הם עזבו לפני כחודש ואנו מקווים שלא יחזרו, אבל אם יחזרו, נהיה מוכנים לקראתם.

ורגע של רצינות: מדובר בסדרה לטיפול וטיפוח עור שמן ונוטה להתפרצויות מרושעות של פצעונים. מדובר בקרם לחות ללא שומן שמונע מהנקבוביות מלהסתם וגם עוזר לרפא צלקות ולטשטש סימנים שנואים מהר יותר. אחרי שהפסקתי עם הגלולות היו לי כמה חודשים לא קלים והקרם הזה ממש עזר. העור היה פחות מבריק. החסרון היחיד זה שלא ממש אהבתי את הריח שלו, זה לא מאוד הפריע לי להנות מההשפעות החיוביות שלו על העור. השתמשתי גם בסבון מהסדרה שהיה מעולה אף יותר והשאיר את העור נקי משומן.

נעבור ללחות לגוף – עוד יותר חשוב בחורף, כי כעת אי אפשר להתעלם מהיובש:

IMG_7150 1. שמן גוף Fabulous Oil של לאוקסיטן עם 5% חמאת שיאה מורחים אחרי המקלחת בחדר לאור מנורה של איקאה ואז מריחים מדהים ונרדמים.

רגע של רצינות: זאת לא הפעם הראשונה שאני מנסה שמן גוף. בישראל זה טרנד טיפוח די חדש כי חם פה רוב הזמן וזה פחות מתחבר עם להיתמרח בשמן, אבל בחורף הוא מעניק לחות שכה חסרה לעור. השמן מריח כמו שדה פרחים, עשוי מאוסף שמנים טבעיים מצמחים שחקלאי פרובנס מגדלים במיוחד עבור ל’אוקסיטן. אין כמו שמן שמריח ממשהו טבעי והוא אכן מהמם בדיוק כמו השם שלו. לא ניסיתי אותו בשיער ,אבל על הגוף הוא נפלא ואז הפיג’מה שלי מריחה ממנו. זה כיף.

2. קרם גוף נעים מקולקציה מיוחדת לחורף של ל’אוקסיטן בריח לימון לא מורחים בינתיים כי הוא מהמם מדי ומפחדים שהוא יגמר. מחכים בסבלנות לאירוע מיוחד כדי להתחיל להתמרח בו.

ורגע ברצינות: ל’אוקסיטן מציעים השנה עוד כמה קרמי גוף על בסיס חמאת שיאה שאותה הם רוכשים מיצרניות באפריקה בתנאים של סחר הוגן. הקרמים האלה מאוד חמודים ועיצובם מזכיר מקרונים. בנוסף ללימון, יש בסדרה גם קרם בריח וניל וורדים. הריחות עדינים ומרגישים אבעיים למדי, ללא אובר מתויקות מעיקה. הם קטנים וחמודים ויש להשתמש בהם בתבונה.

קצת איפור:

אני בדרך כלל משתמשת במעט איפור. מסקרה וסומק ולפעמים צלליות. מוותרת על מייקאפ ומוצרים דומים. בקיצור, אני מהמתאפרות הלא מתקדמות, לכן, ההצעות שלי הן ברוח המינימליזם.

IMG_7148 1. סומק חדש של Soft Touch מניחים בשבע בבוקר במשרד כשהעיניים עוד בקושי פתוחות וזה תמיד ניראה טוב.

רגע ברצינות: אני קמה מוקדם מאוד כל בוקר ומתאפרת כשאני מגיעה למשרד כי אני לא יכולה לאחר להסעה שלי לעבודה. הסומק הזה הוא עדין, בעיקר בגוון הורוד הקריר, ומתאים בעיקר לחיוורות כמוני. הוא לא יותר מדי פיגמנטי ולכן נוח להניח אותו כמה שרוצים, כמעט, ולא להסתכן בלהיראות כמו ליצן. ואני אוהבת את המגע של מברשת הסומק שלי על לחיי ולא מפחדת להשתמש בה, אז זה טוב לי.

2. את צללית הקרם-אבקה של Clarins מניחים כשלא רוצים להרגיש מאופרים, אבל עדיין בא לנו לפנק את העפעפיים בקצת מגע מלטף בשעה שבע בבוקר, בחצי חושך במשרד בזמן שווינדואוס מנסה לעלות.

וקצת ברצינות: הצללית הזאת מעולה. פשוט מעולה. קל להניח אותה, כיף לגעת בה. לא זוכרת שום דבר רע שהיא יכולה לעולל. הדבר היחיד שהיא עושה זה חשק לעוד אחת בגוון אפרפר.

3. את אייליינר ה-EYE TECH של Soft Touch מניחים רק פעם אחת ומגלים שהוא מהמם, אבל בגלל שבו בזמן מבינים שאנחנו מגה עקומים, מחליטים להעניק את מלאכת ציור הקו לאלה שטובים בזה.

וברצינות לשניה: הוא מעולה, שחור מאוד, נעים ונוח לעבודה, רק לא עבור ידיי העקומות. בידיים הנכונות הוא יהיה פשוט מושלם.

IMG_7127 הצללית נחה לה בין קוציו של הקקטןס החדש ומרושע שלי שקניתי בתחנה המרכזית ביום שישי.

ועכשיו לדבר הכי חשוב, המרדף אחרי הבלונד!

IMG_7129 1. סאן אין משפריצים על השיער אחרי שכל העולם אומר שהשיער שלנו חום ואנחנו כבר לא צהובים. זה קורה ביום שבת ואז נוסעים ליפו לקנות קלמרי ומסתובבים קצת בשמש ומקווים לחזור הביתה קצת יותר בלונדיניים. אנחנו לא יודעים אם הצליח לנו ונצטרך לחכות עד לדייט עם אמא שתחליט אם הבלונד שב אליינו.

וברצינות בפעם האחרונה: חשבתי כל החיים שסאן אין זה תכשיר מפוקפק של ילדות מתלהבות בתיכון ושאני כל כך בלונדינית שלעולם לא אזדקק לשירותיו. כל זאת למרות שלאחד החברים שלי, שהוא עיתונאי מכובד, תמיד היה בקבוק כזה בארון התרופות. קראתי לפני שבוע בבלוג של גראנס דורה הצרפתיה, שיש מישהי שמתחזקת את הבלונד שלה כך באופן קבוע. לא צבעתי את שיערי מעולם והחלטתי לנסות. אני חושבת שבגלל שהייתי בשמש ממש מעט, אני אצטרך עוד סיבוב בשבוע הבא, אבל זה די כיף ומרגיש שזה לא כל כך אכזרי לשיער (שזה בטח שקר).

זהו, זה הסוף. תודה שנשארתם עד הסוף וחבל שהחורף לא הגיע בזמן שקראתם.

בקשה קטנה: אשמח להמלצות על סרום, כי אני לא יודעת מה טוב מכל המבחר הקיים. דרישות בסיסיות מהסרום: צריך לכווץ נקבוביות ולשמור על עור בהיר. גם מותגים טבעיים ולא מיינסטרימיים יתקבלו בברכה.

נשיקות ולילה טוב.

תגובות

  1. אני משתמשת כבר כמה שנים בסרום ג'ל של כריסטינה, לא בטוחה שהוא מתאים במיוחד לעור רגיש, אבל הוא מוצלח מאוד ולא דביק או שומני מדי. ואם במותגים טבעיים עסקינן, כשרק עברתי לארה"ב הכרתי את Aveeno. לא ניסיתי את הסרום שלהם, אבל קרם הפנים שלהם מדהים.

    לגבי סאן אין, לא חייבים לצאת לשמש, אפשר גם פשוט לחמם עם פן בבית(זה גם עובד יותר מהר). אם אחרי שהשיער מתייבש הגוון לא בהיר מספיק, אפשר לחזור על הפעולה. מניסיון, זה יותר מוצלח מאשר לתת לשמש לעשות את העבודה, אלא אם את בים ליום שלם...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      ניסיתי עם מחליק ואני חשבת שזה עבד קצת, עדיין לא ממש הבנתי...
      אצטרך לנסות שוב.
      עד שאהיה מספיק בלונדינית.

      מחק
  2. מצטרפת להמלצת ה"סאן אין" עם פן. עובד יותר טוב ויותר מהר.
    אחרי שעתיים בים בקיץ ומכת שמש (כי הרי אם אני רוצה לחשוף את השיער לשמש= בלי צל ובלי כובע), הבנתי שאני אשב בבית ואתפנפן לי.
    עובד :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על ההמלצה :)
      איישם בכיף, בעיקר כי אין ים עכשיו או סיבות להסתובב בשמש.

      מחק
  3. התמונה הראשונה מצוינת, בעיקר כי ורוד-ירוק-צהוב זה שילוב מעולה :)
    היית באייטם הסביבתי הזה בתמח"ת? ראיתי על זה קצת מודעות וזה נשמע לי מסקרן. אולי תספרי על זה עוד קצת?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי
      לצערי אל הספקתי להגיב לך קודם,
      עשיתי פוסט מיוחד במיוחד על האירוע בתחנת המרכזית, אז את מוזמנת לקרוא.
      נשיקות ותודה!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!