playing dress-up בחנות של Profil

בשבוע שעבר כשכבר חשבתי שאין לחנויות האופנה מה לחדש לי לחורף הקרוב  הופתעתי בגדול כשקפצתי לאירוע בלוגריות של רשת Profil בקניון עזריאלי. גיליתי חנות שהיא כמו בוטיק בוהו-שיק מגוון ומלא הפתעות שמצאתי בו המון פריטים שיוכלו אולי להציל אותי מהשיעמום של הנורמקור שקצת שקעתי בו לאחרונה. בחנות מדדתי סוודרים וקרדיגנים שעירים, שמלות וצעיפים מחממים. לפניכם רק כמה מהלוקים ומהפריטים שאהבתי.
מה שהכי אהבתי בחנות זה את הקניינות המאוד ספציפית, אך גם המגוונת. הצבעים הרגועים של הפריטים, התיקים והנעליים האיכותיות שהם מציעים להשלמת המראה. בכלל, היה כיף מאוד לשלוף ולגלות פריטים באווירה של בוטיק. אז מדדתי הרבה וקצת שיגעתי את הצלם החמוד. הייתי לוקחת איתי הביתה את על מה שאתם רואים כאן, החל בצעיף ועד המגפונים הקטנים עם השרוכים שאתם רואים בתמונה האחרונה, אבל בחרתי רק שני פריטים: את המעיל האפור השעיר שהוא בעצם קליל כמו קרדיגן ושעיר כמו מעיל וגם קצת סקסי ומפנק כמו שמיכה ואת השמלה עם הפרחים מהתמונות האחרונות שמזכירה לי את שנות ה-60 ויושבת מעולה על הגוף.
עכשיו קצת על מה שבחרתי לצלם. בחרתי שלושה לוקים שונים. הראשון מציג את המראה החורפי האהוב עליי של שכבות של סריגים בהירים, מה שתמיד מצטייר אצלי כמו האאוטפיט המולשם לחגי החורף שאנחנו לא ממש חוגגים בארץ או לחופשת סקי. קצת בוהו-שיק, אבל עדיין לביש, גם למשרד.
profil-39profil-40profil-41 הלוק השני הוא קצת בהשראת ה Walk of shame, של הבחורה שחוזרת הביתה בבוקר אחרי בילוי לילי. טוב, מפגש הבלוגריות היה בערב ראש השנה האזרחית החדשה וכניראה איכשהו דמיינתי בילוי פרוע שלא היה ממש כזה באמת, למרות שהיה כיף. אבל את המעיל באמת לבשתי בסילווסטר. בצילום  צירפתי למעיל חולצה ארוכה עם הדפס של מספר שתיראה כמו שמלה קצרה ושכחתי את הגרביונים איפשהו. נגיד. בקיצור, הבנתם. אה, ודמיינתי שאני בניו-יורק ולקחתי הפוך בטייק אווי מקפה ג’ו בשביל ההנג אובר.profil-54 profil-56 profil-57profil-58 הלוק האחרון היה פשוט בהשראת השמלה הפרחונית הזאת שהיא הכי ”ליידי” וגם בו זמנית היא חמימה וחורפית. הבנתי שחסרה לי שמלה שתהיה גם נעימה על הגוף וגם סוג של “מכובדת”. חבר שלי אהב אותה כשהבאתי אותה הביתה, אז זה היה רעיון מעולה. הוא טוען שאני לובשת מעט מדי שמלות. המעיל השעיר שאני אוחזת בו בצילומים הוא האח של המעיל האפור והוא נעים ופלאפי כמו ענן, אבל קצת פנסי מדי בשבילי. טוב, בסוף כבר התעייפתי מלמדוד ונחתי קצת על הכורסא האדומה.profil-70 profil-74 profil-73 Profil-41 (2) כמו שכבר הבנתם, בחנות יש סייל על קולקציית החורף המוצלחת שלהם. אם אתם בעזריאלי, החנות נמצאת בקומה השניה בדרך לזארה. ממליצה גם לכם לאמץ משהו שעיר וסינטטי להמשך החורף שלנו.
תודה לפרופיל על החוויה הכיפית ועל התותים.
תודה על הצילום לעידן אדן
נשיקות ותישארו יבשים!
profil-55

תגובות

  1. את מקסימה בכל האאוטפיטים, למרות שלי אישית קצת קשה עם הפריטים השעירים הם נורא נורא מרחיבים אותי.
    הכי אהבתי את עליך את השמלה שהמרקם שלה נראה מעניין
    תתחדשי 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. הי תודה!
      השמלה באמת בעלת מרקם מעניין, הפרחים שלה קצת בולטים מהבד ודי רכים וזה נחמד.
      לגבי המעילים, אני מבינה את החשש, המעיל הזה גם באופן ספציפי מאוד גדול ורחב עליי, אבל אני מחבבת את האובר-סייזיות שלו.
      מקווה שקר בירושלים במידה הרצויה ולא מדי.
      נשיקות

      מחק
  2. בתמונות הבוקר שאחרי את נראית כאילו הדביקו אותך בפוטומונטאז' על הרקע של עזריאלי. ואני מתכוונת לזה בקטע טוב - הצליח לך. זה נראה מאוד "שם" (איפה שלא יהיה, רק לא בקניון עזריאלי). אגב, באחת התמונות עם השמלה נראה שהבחורה מאחוריך רוצה גם את השמלה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, תודה!
      אני מבינה למה את מתכוונת. הכי התעלמתי מהסביבה ורציתי ליצור מהשו שיש לי בראש, נחמד לשמוע שזה עבד. למרו תהרגליים החשופות והורדרדות.
      הבחורה בתמונה היא אחת המוכרות בחנות, בטח הייהת המומה מהפוזה ה"גמורה" שלי על הכורסא.

      מחק
  3. הבגדים פשוט מקסימים עלייך.

    השבמחק
  4. הבגדים פשוט מקסימים עליך.

    השבמחק
  5. כמה שהסגנון הזה מתאים לך..שכנעת אותי לקפוץ לשם. גם הצילומים מאוד יפים.
    אהבתי!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, דרלינג.
      יש להם אחלה פריטים, בטוח תהני.
      נשיקות.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!