The perfect smell of freedom, או איך להתאים בושם לחופשה.

אם מעירים אותי באמצע הלילה ושואלים אותי מה בא לי עכשיו, תמיד אענה את אותה התשובה. אני רוצה לברוח מכאן לחופשה אקזוטית וארוכה ולכן זה חייב להיות רחוק. זו יכולה להיות בורה-בורה, קליפורניה, מקסיקו, פיליפינים או אפילו יוון ואני תמיד מעדיפה חופשה על פני כל מתנה, אפילו על פני תיק של שאנל. ולכן גם לפסח אני רוצה לקבל את ה Perfect getaway, אך לצערי אני יודעת שעכשיו זה בלתי אפשרי.

מה שכן אפשר ואפילו די קל לקבל או להעניק לעצמינו, זה בושם חדש שמרגש לפתוח, כיף להשפריץ ונעים להסתכל עליו מונח לו אי שם על סטנד הבשמים המעוצב שלנו, במקרה שלי בשורה בארון הספרים. זה הרגיש לי הגיוני לחבר בין מקומות נחשקים ורחוקים שאליהם אני כרגע לא יכולה להגיע, לבין בשמים חדשים שמעניקים את אותה ההשראה והם ממש מושגים. אפשר להשפריץ את הבושם בעיניים עצומות ולדמיין שאני רחוק מכאן, אפילו לרגע, או לתכנן את הנסיעה הבאה. אז אני יוצאת למסע קטן במקומות שהבשמים לקחו אותי אליהם. אתם מוזמנים!

המסע שלנו מתחיל עם סדרת הבשמים של חברת האופנה הספרדית Desigual שלוקחת אותנו למלון הכי פטוגני בעולם שנמצא בדרום קליפורניה. בסדרה 3 בשמים: Fun, Love and Sex, אבל אני התלהבתי יותר משני אלה והכי אהבתי את Fun שמריח כמו פירות טרופיים ואריזתו הצבעונית צועקת קיץ ואופנת פסטילבים. זה רק הגיוני שהוא לקוח אותנו למלון הכי צבעוני וקיצי, Seguaro בפאלם ספרינגס. תמונות מכאן. ועוד קצת השראה מהמקום הקסום הזה.

the-saguaro-palm-springs-california-saguaro-palm-springs-hoteltumblr_n1zc0hCOJR1r7oknio1_1280  תמונות מכאן ומכאן. זה רק הגיוני שיסתובבו בו בנות עם שמלת בהדפס אננס. יש למלון טאמלבד אמנותי וחמוד. כניסה מהלינקים לתמונות.

ממשיכים במסע שלנו מקום לא רחוק כל כך מפאלם ספרינגס, למלון The Beverly Hills Hotel, המקום הידוע בטפטים של עלי הבננה הכה אקזוטיים, הירוקים והרעננים. הבושם שלוקח אותנו לשם זה ה  Juicy Couture Gold. המותג שנולד בקליפורניה התחבר אצלי בראש תמיד לפריס הילטון ולנשות בוורלי הילס העשירות שיוצאות לשופינג ב”רודיאו דרייב” עם טרנינג הקטיפה וצ’יוואוה בתיק, מספק תמיד בשמים מתקתקים באווירה מעט פרחולית, אך מספקים בקבוקים מעוצבים שיקשטו כל פינת איפור. הפעם הם ממש התעלו על עצמם עם עיצוב הבקבוק המופלא והזהוב הזה. תשכחו מפרחולות בטרנינג וורוד, הבושם הזה הוא מתנה מושלמת לפאשניסטה הצעירה וניראה לי שהוא מסתדר מעולה במסדרונות המלון מלא הסטייל הזה.

התמונה מכאן. קבלו עוד קצת השראה מהמקום המושלם הזה. עצי הבננה בכל מקום וכמובן הדקלים, הבריכה וצבעי הפסטל שמאפיינים את קליפורניה. אם אתם מגיעים ל LA בעונת הקיץ הקרובה, ניראה לי ששווה לקפוץ לשם לדרינק ולהצטלם.il_fullxfull.320012414001224-13-hotel-entranceThe-Beverly-Hills-Hotel-and-Bungalows-001224-02-BHH_2 התמונות מכאן וכאן.

מקליפורניה שטופת השמש המסע שלנו ממשיך לאירופה הקרירה ואנחנו מגיעים לפריז עם הבושם החדש של Givenchy, Ange ou Demon le parfum son accord illicite, מדובר בבשום סקסי, בגוון ורוד ובבקבוק מאוד מיוחד שמגיע עם בקבוקון קטן ושחור ובו תמצית ריח שניתן להוסיף אותה בנקודות הדופק לאחר השפרצת הבושם’ ליצירת ניחוח חושני יותר לרגעים סקסיים במיוחד. אחת הסיבות שאני מנסה להתחמק מלכתוב על בשמים היא שקשה לי לכתוב על ריחות, והרי בכל מקרה כדי לבחור בושם יש צורך לסור לחנות לממכר בשמים כדי להריח אותו. מקווה שהצלחתי לסקרן אתכן לנסות את הבושם המיוחד הזה, וכעת נוכל להפלג בדימיוננו למלון Four Seasons Paris, לבריכה מקורה מהממת כמו בארמונות אירופאים בהם קר רוב השנה. מדובר במלון עם עיצוב צרפתי קלאסי עם נגיעות מודרניות של עצי דקל ועלים ירוקים אחרים, כמובן. המחירים לא נוחים בכלל לבני אנוש רגילים, but the girl can dream. 05 התמונות מכאן 

002870-05-roomIMG_8086 002870-13-dining

המסע שלנו ממשיך ומלווה בניחוחו מסתורי של הבושם החדש של Sisley Paris, Soir d’Orient. הבושם מתחבא בבקבוק שחור ומסתורי בעל פקק זהב מהמם. העיטור על הבקבוק הזכיר לי את המלונות המרהיבים של מרקש שבהם אף לא ביקרתי ואני מאוד רוצה לבקר יום אחד. אני אוהבת חיים פשוטים ונוחים, אבל הפאר האוריינטאלי הזה מושך אותי באופן מסתורי למדי, בדיוק כמו הבושם שבינתיים השתמשתי רק בדוגמית שלו. הבושם מורכב מתווים אקזוטיים וביניהם לימון איטלקי וזעפרן ופלפל שחור ממדגסקר והכל יחד יוצר ניחוח חושני שרחוק מאוד מהבשמים שאני אוהבת בדרך כלל ועדיין, אני רוצה אתו. אולי כי הוא שחור וזהוב ואפל ומזכיר לי את החלומות על מרוקו.03 לאחרונה נתקלתי בתמונות ממלון La Mamounia במרקש והן פשוט עוצרות נשימה. כמובן, שנתחיל מהברכה שמעוצבת כמו מרחצאות המלכים וזו רק הבריכה הפנימית.La-Mamounia-PoolRoyal Mansour, Marrakech, Morocco big-et125-mamounia-summer התמונות מכאן, כאן וכאן. בלינק האחרון כתוב שהמחירים ללילה מתחלים מ 313 אירו, כך שזה אפילו מושג. מי נוסע למרוקו?

ניראה כי מסע הניחוחות והצבעים שלנו הגיע לסיומו. כתבתי את הפוסט הזה במשך כל היום, עם הפסקות. מאוד נהנתי לרחף בין המקומות הקסומים האלה ולקחת את הניחוחות האלה איתי. מקווה שנהנתם ושיהיה חג שמח לכולם!

תגובות

  1. קליפורניה היא אכן עצי דקל על רקע הרים וטונות של קיטש, אבל בקטע מודע לעצמו.
    אני אוהבת את הכתיבה שלך

    השבמחק
    תשובות
    1. אף פעם לא הייתי בדרום קליפורניה, רק מסן פרנסיסקו וצפונה וכל הקיטש הורוד וההרים די קוסמים לי, כמובן שבקטע מודע לעצמו. בעיקר מאוד פוטוגני הקיטש הפסטלי הזה ואני בעד.
      תודה שאת אוהבת.
      נשיקות

      מחק
  2. איזה פוסט צבעוני וכיפי!! נהניתי מאד לקרוא ולהתבונן בתמונות :-)

    אני גם סקרנית לגבי מרקש. הבעל מרוקני אז אני מנסה למכור לו את זה כטיול שורשים.. בהצלחה לי! כשתמצאי את זמן לבקר בso-cal, המלצות עלי ❤️

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על ההמלצות העתידיות. אני מאוד מקווה לבקר בדרום קליפורניה בשנים הקרובות.
      ולגבי מרוקו, וואו, את חייבת לשכנע אותו. אחרי שראיתי את הבית של איב סאן לורן במרקש בדוקו עליו, העיר נכנסה לרשימת המקומות שאני חייבת לבקר בהם. המון בהצלחה עם זה!

      מחק
  3. נ.ב

    אם טרם הכרת - ממש ממליצה לבדוק את האייס הוטל בפאלם ספרינגז. הוא מהמם! 🌴✨

    השבמחק
  4. פוסט מקסים. אני מאתגרת אותך - איזה בושם היית בוחרת לחופשה שלי בדרום ספרד? אני חושבת על משהו לימוני-תפוזי שכזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא אתגר קשה ואני אשמח לקלב אותו!
      כמובן שלמדינה חמה ולהוטת כמו ספרד הייתי לוקחת בשמים קלילים של לאוקסיטן.
      או בושם הורבנה,
      או הבושם הזה של תה ירוק ותפוז מר, הוא אמיתי ולא מחנף, כמו שאני מדמיינת את הספרדים.
      http://il.loccitane.com/%D7%90%D7%95-%D7%93%D7%94-%D7%98%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%98-%D7%AA%D7%94-%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A7-%D7%AA%D7%A4%D7%95%D7%96-%D7%9E%D7%A8,20,2,40718,416798.htm#s=40536

      ועוד גילוי מרעיש זה שהתחלתי להשתמש בבושם של קייטי פרי שהיה לי בבית שפתאום פתחתי אותו וגיליתי שמתחת לאריזה הפרחית יש לו ריח נעים ומתקתק של פטל שחור ואני ממש מרוצה. אנ יהייתי לוקחת אותו לכל טיול קייצי או אביבי.
      http://www.fragrantica.com/perfume/Katy-Perry/Royal-Revolution-25864.html

      מה בסוף תקחי לשם?
      התחלת לארוז כבר?

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!