איך ללבוש סניקרס לבנות בקיץ + הגרלה

כולם נועלים סניקרס עכשיו. כולם נועלים סניקרס עם הכל. יש המון השראה על איך ללבוש את זה במלא בלוגים והאינסטגראם מפוצץ בזה, אז אני ממש לא חושבת שאני מגלה משהו למישהו, אני רק רוצה להראות איך אני עושה את זה, וגם לספר שאתן יכולות לזכות בזוג אחד ממש חמוד עם פלטפורמה קטנה ונוחה, מתנת החנות האינטרנטית Stuff store

אני מעריצה של סניקרס עוד משנה שעברה ויש לי כמה זוגות אהובים, מה שלא עוצר אוית מלקפוץ משמחה כשאני מגלה אחד חדש חמוד ונוח. אמנם בקיץ הסניקרס יכולים להצטייר כרעיון פחות מוצלח ללבישה יומיומית בגלל שחם אצלנו בלנבט, אבל סניקרס קלילים מבד אפשר בכיף לנעול לעבודה במקום ממוזג ובערבים הנעימים שעד עכשיו מפתיעים אותי לטובה. גם בסוף יוני כיף לצאת ולהסתובב איתם בעיר. סניקרס הם פריט אורבני, הם תמיד היו כאלה, וההשראה שלי למה ללבוש עם סניקרס מגיעה גם ממה אפשר לעשות עם האאטפיט הנבחר בעיר. זה תמיד בא ביחד.

aDSC_0004s (2)aDSC_0014s (2) מושלמים לגירסה הקיצית של ג’ינס עם ג’ינס. כדאי לבחור בגווני ג’ינס בהירים עם טקסטורות מגוונות, כמו ג’ינס קצר  וגזור מבד עבה וחולצת ג’ינס דקיקה כמו שאני בחרתי, אפשר גם חולצת ג’ינס בלי שרוולים, ואז זה ממש מדליק. הייתי ללכת ככה למסיבת גג אצל חברים, פיקניק בפארק או לראות מה חדש בסייל של ZARA בסנטר ולא לקנות כלום.

aDSC_0029s aDSC_0021s (2) מראה רטרו קליל ואוורירי עם שמלה עם שיק קצת של פעם. כדאי לבחור בהדפסים גיאומרטיים, או פסים וכדאי שיהיה משהו לבן בשמלה כדי שיתכתב עם לוק שיש בו רמיסה סםורטיבית וקלילה. הייתי הולכת ככה לסרט, לדרינק עם חברות, לטייל ברוטשילד וגם לעבודה ביום שאני קמה עם מצב רוח לשמלה.

aDSC_0059s (2) aDSC_0050s מראה אורבני מינימליסטי. כל שמלת טריקו  אפורה או שחורה בגזרה מוקפדת תתאים ללוק הזה. אני שלפתי את שמלת הטישירט האפורה והצמודה הזאת עם הרוכסנים שקניתי לפני שנים ממעמקי הארון ושמחתי לראות אותה שוב. בזכות הסניקרס נזכרתי בה. עם הריי-באן השחורים האהובים. ככה הייתי הולכת למקום שחשוב להפגין בו תחכום לא מתאמץ, כמו פתיחת תערוכה, אירוע יח”צ, או אם הייתי צריכה, אפילו לדייט.

aDSC_0011s

אני אגריל בין עוקבי האינסטגראם שלי זוג סניקרס כאלה בלבן או שחור לבחירתם. כן, התחרות מתקיימת באינסטגראם, כך שמי שעוד לא עוקב, זה הזמן.

מה צריך לעשות כדי לזכות בזוג סניקרס?

1. לעקוב אחרי way2yellow באינסטגראם.

2. לעקוב אחרי Stuff store באינסטגראם. כדאי לכן, יש להם אחלה פריטים מינימליסטיים שאני ממש מחבבת.

3. להעלות תמונה לאינסטגראם שלכן עם אאוטפיט או כל דבר מלא סטייל שלדעתן ילך מעולה עם הסניקרס.

4. לתייג את stuffstore.so,il@ ו- way2yellow@ בתמונה שתעלו ולהנות מהקיץ בעיר.

ואני אבחר זוכה אחת ביום שישי הבא ב 3.7.

 

שיהיה לנו סופ”ש אורבני מגניב וכיפי. לכו לים, תיראו אם המדוזות כבר פה :)

נשיקות,

ספי

תגובות

  1. השמלה האפורה הכי מחמיאה לך בעולם

    השבמחק
  2. הלוק האחרון עם השמלה מושלם עליך.

    השבמחק
  3. לדעתי סניקרס ז הבדיוק את. :)
    ולמרות שזה הרבה פחות אני, אני מוכרחה למצוא את הסניקרס המושלמות. יש משהו כל כך נינוח שמתאים לקיץ הישראלי לדעתי.....

    השבמחק
  4. הכל מהמם ובמיוחד הלוק עם השמלה האפורה! שבוע נפלא
    נשיקות

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!