זכרונות מהספארי

ביום ההוא, כשהשיער שלי היה פרוע ומתולתל במיוחד נפגשנו למסיבת ספארי בחנות של רוני קנטור בדיזינגוף. עברתי ליד החנות אינספור פעמים בחודשים האחרונים בדרך לסנטר, לחדר כושר, לבנק, ובעצם לכל מקום ובהיתי בקינאה בג’ירפה המתוקה שהביטה אליי מחלון הראווה, ואז יום אחד קיבלתי הזמנה לבקר בספארי של רוני והנה הזכרונות מהערב הקסום.
אף פעם לא ממש הכרתי את רוני ולא את הסיפור של איך היא הפכה למעצבת בטיול אחד לתאילנד כשעיצבה שמלות חדשות משמלות הוינטאג’ התמוקות שמצאה שם, ועכשיו יש לה קולקציה לגמרי שלה והיא מקסימה וצבעונית.

מעבר לג’ירפה המהממת שחיכתה לי במסיבה, הכל היה מוקפד ומקסים, כולל האוכל הטבעוני והצמחוני שהוכן עבורינו, הקואאה, שעת ה- DIY המהממת והמתנות הקטנות. התאהבתי בפרינטים שרוני ברחה לקולקציית הקיץ. בעיקר לפרינט ה”אבוקדו” האפריקאי. מדובר בקולקציה צבוענית, נשית, קצת נוסטלגית ולגמרי מקסימה שאפשר ללבוש לאירועים הבאים עליינו לטובה כל קיץ. אהבתי את החיתוך הקצר של חולצות הבטן שמשלימות את החצאיות גבוהות המותן ואת האוברולים החמודים שאותם באמת הייתי לוקחת לטיול באפריקה. בינתיים אני חולמת לקפוץ לספארי ברמת גן כדי להגיד היי לג’ירפות שם.IMG_2391 (2)
IMG_2394
וזה מה שנשאר. זכרונות מהספארי של רוני אצלי בבית:IMG_1281-001 IMG_1303-001 IMG_1305 IMG_1308 IMG_1312את שתי הצנצנות הצבעוניות עם החיות הכנו בערב המסיבה. זאת פעילות כיפית שיכולה להתאים גם לילדים בחופש אבל דורשת הדרכה צמודה של מבוגרים. הפרטים ועוד דברים מקסימים שאפשר להכין מקצת חיות פלסטיק ודבק בפוסט של לובה.

תודה לרוני קנטור על הערב הנפלא.
רוני קנטור: דיזינגוף 78, תל אביב. ובאתר http://www.ronikantor.co.il

סופ”ש מהמם לכולם!

תגובות

  1. נראה כאילו היה ממש כיף! 3>

    השבמחק
  2. אוי התמונות פשוט מרהיבות!

    השבמחק
  3. איזה תמונות מגניבות יצאו לך עם יאנה! באסוש שלא נדחפתי לכן גם בפריים ;-)
    אני אוהבת את הצנצנת הורודה שלך. אני עשיתי אחת בירוק והנחתי אותה על המדף בחדר של מיכאל. כשהוא יגדל קצת יותר הוא בטח ילמד להעריך אותה כשאספר לו שהכנתי אותה במו ידי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      היה כיף להשתעשע. הנחית את הצנצנת הורודה על ארון הספרים ומדי פעם אני משחקת איתה. זה נחמד.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!