דינר יומולדת

DSC_0083DSC_0075 DSC_0142 DSC_0135 DSC_0145 DSC_0136 DSC_0173 DSC_0044 DSC_0042 DSC_0155 DSC_0094 DSC_0065אז היה לי יום הולדת. חגגתי כל השבוע, כך אפשר לומר. יותר נכון משלישי עד שישי. ביום שלישי ה 24.11, אני וחבר שלי ערכנו ארוחת ערב לחברים קרובים שלנו. היו הרבה הכנות, הרבה בישולים, רובם לא מופיעים פה, כי היינו עסוקים בלארח והתמונות שכאן, צולמו בין לבין ע”י האורחים שלנו. היה כיך לראות את התמונות היום, לגלות מה נשמר בזיכרון על גבי הפיקסלים ומה ישמר בזיכרון שלנו. בתפריט היו: קרוסטיני אבוקדו עם אנשובי שגיא המליח לבד, סשימי סלמון, מרק ארטישוק ירושלמי, סביצ’ה, סלט קינואה אדומה עם הפתעות, בטטה אפויה, קלמרי ממולא פטריות עם עגבניות, סלט קפרזה עם בוראטה ודגים אפויים בתנור. הייתה גם עוגה מהממת שרותי הביאה מברסרי והרבה יין. תודה לכולם, זה היה מושלם.

לבשתי שמלה בצבע הספה ומגפיים חדשים. פרטים בקרוב!

ביום חמישי חגגתי עם רותם בחפלה השנתית שלנו. אנחנו חוגגות במסיבה משותפת משנת 2009. היה ערב מדהים, חוץ מזה שבסוף הערב גיליתי שנגנב לי התיק עם מירב החפצים השימושיים שלי וגם עם שמלה חדשה ומהממת. בכיתי הרבה, אבל כשקמתי בבוקר החלטתי שזה יום שישי יום הולדת ושחפצים אפשר להשיג שוב. אז המשכנו להנות עוד קצת, אבל באווירה רגועה יותר במסעדת קלמטה. יש תמונות באינסטוש.

אז נכון שכתבתי בפוסט יומולדת שאני לא צריכה חפצים. אז עכשיו אני כן צריכה. אני צריכה משקפיים חדשים, אולי משקפי שמש וחלק ניכר מהאיפור שלי, את השמלה של גוסטה שכבר הספקתי להתאהב בה, למרות שלבשתי אותה רק יומיים ועוד כמה דברים חשובים שהיו בתיק שלי שמישהו לקח.

למרות שאני הולכת להתחיל את בוקר יום ראשון במשרד הפנים, אני בהחלט שמחה על החגיגות שהיו. תודה לכולם שבאו ולגיא שלי שאירגן ובישל ושרד את הבכי שלי אחרי שגיליתי את הגנבה.

DSC_0117 DSC_0152 DSC_0177 עד שנה הבאה, אז זה באמת יהיה אתגר!

שבוע מעולה ושיגיע כבר החורף!

תגובות

  1. יווו מותק!!! איך פספסתי את יום ההולדת שלך?!?!?!
    נראה שחגגת כמו שצריך, בשיא השיק והסטייל כיאה לבחורה כמוך. התמונות מגרות ואת נראית מדהים, אהבתי במיוחד את המגפיים!
    מבאס לשמוע שגנבו לך את התיק, איזה סיוט זה בטח לנסות לשחזר את כל הדברים שהיו בארנק... אבל איך אמא שלי אומרת? כפרה! אם זה רק משקפיים ושמלה ועוד כמה דברים בקטנה, אז אני בטוחה שהם יחזרו אלייך מכיוון אחר ואולי אפילו יהיו יפים יותר :)
    נשיקות והמון המון מזל טוב אהובה! איזה כיף לי שזכיתי להכיר אותך!

    השבמחק
    תשובות
    1. שרונה מותק,
      איזה כיף לקרוא את מה שכתבת. זה מאוד משמח ומעודד.
      אני כבר די נרגעתי מהאבידות. למרות שזה לא קל, בעיקר המשקפיים והשמלה, אבל אני אתגבר.
      אני גם מאוד אוהבת אותך ותמיד שמחה כשאנחנו נפגשות.
      תודה ונשיקות.

      מחק
  2. דולורס והענבים28 נובמבר, 2015 21:15

    וואו, המסיבה נראית כמו סצינה מסרט של נח באומבך.. זו הדירה שלכם?? את יכולה להתעכב עליה קצת? באופן אישי אשמח לפוסט אודותיה. ומלא מזל טוב! שתהיה שנה מאושרת ושמחה! אני הכי נקשרת לחפצים, פטישיסטית אול דה ווי, אבל עזבי. אם מכריחים אותך להתחדש, אז זרמי עם זה!

    השבמחק
    תשובות
    1. הי דולורס יקרה,
      לצערינו זאת לא הדירה שלנו, היא של חבר. היינו ממש רוצים שהיא תהיה שלנו. מאוד!
      אכן, זה ניראה כמו סצנה מסרט. מזל שהתמונות יצאו יפות. כל הזמן במסיבה חשבנו איך בסרטים תמיד יש מסיבות כאלה מגניבות עם חברים מהממים. בסוף גם לי זה הצליח. אני מחשיבה את זה בתור הישג בחיים.
      לגבי החפצים, זה לא קל, ולא יהיה זול להחזיר את מה שאבד, אבל אני אתגבר, ברגע שאמצא משקפיים חדשים שאוהב.
      תודה רבה על הברכות,
      נשיקות.

      מחק
  3. אוקיי. עצרו הכל. הקלמרי הממולא נראה מדהים! זהו, הייתי חייבת להוציא את זה מהמערכת שלי... מזל טוב:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אמנם באיחור, אבל תודה :)

      מחק
  4. נראה מהמם, נותן תחושה של שוודיה.
    תשתדלי לחשוב על כ"מכתוב", שזה היה צריך לקרות, ורוצי לקנות דברים חדשים ;)
    שוב מזל טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. כבר התחלתי לרכוש כמה דברים, כמו משקפיים וקרם לחות.
      הכי אני מתבאסת על השמלה של גוסטה שהייתה פשוט מהממת.
      ותודה על האיחולים :)
      רק עכשיו הגעתי לענות על זה.

      מחק
  5. מצטרפת לקריאות ההתלהבות על הקלמרי!
    וגם לניחומים על החפצים שהלכו. זה באמת ממש מבאס ולא מגיע לך בשום צורה. מי הבנזונה שעושה דבר כזה לילדת יומולדת? מאחלת לו שכל יומולדת שלו יהיה מעכשיו הקיץ של אביה.
    אבל השיער שלך באמת מהמם (אהבתי את זה שלשניכם יש שיער באותו אורך) ואת לבושה כל כך יפה שזה כואב.

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי, עברו כמה ימים וכמה דברים קרו:
      1. תודה רבה על המחמאות, זה הבגדים האהובים עליי כרגע. מוכנה ללבוש אותם כל יום. מבינה למה את אוהבת.
      2. חבר שלי כבר הספיק להסתפר, אז רק השיער שלי נשאר ארוך.
      3. לגבי הגנב, אני איחלתי לו דברים יותר נוראים בזמן שבכיתי דמעות תנין, אבל עכשיו סתם לא אכפת לי ממנו. חבל לי בעיקר על השמלה של גוסטה. היא יפה מדי ויקרה מדי מכדי להשיגה שוב.
      נשיקות

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!