להיות יפה ולבכות - פוסט המלצות קוסמטיקה עונתי לחורף

IMG_5008 חברות יקרות, אתן יודעות שאני לא משתמשת בהרבה מוצרי איפור, שאיני מתרגשת למראה סומק חדש ובטוח לא ממש חייבת פריימר, או אפילו מייק-אפ בחיי היום יום. מצד שני, קוסמטיקה היא חלק חשוב בשגרת החיים שלנו, מקלה עלינו ועושה אותנו יפות. מעבר לזה, חדשנות בתחום הזה, זה משהו שכן מסקרן אותי ואני אשמח לחלוק איתכן את המחשבות שלי וההמלצות על מוצרים חדשים שקניתי וקיבלתי להתנסות החודשים האחרונים.

מי שקראה את פוסוט היומולדת שלי, בטח קראה על זה שגנבו לי את התיק ובו תיק איפור עם מוצרים אהובים והספיקה לרחם עליי. אז בהמשך הפוסט, תוכלו לקרוא על מה שאהבתי ואבד ומה ארכוש שוב, אבל בינתיים קבלו רשימה מפורטת של כמה מוצרים חדשים, שהגיעו לקראת החורף ושלמזלי עדיין נמצאים איתי, והם גם מעולים:

IMG_5004CC cream by Sebocalm – זה אמנם מוצר שהגיע אליי עכשיו, אבל יש לי תחושה שאני אשתמש בו יותר בקיץ. החדשות הטובות הן שהוא באמת הכי קרוב לגוון העור שלי מכל המוצרים מסוג CC או BB שאי פעם ניסיתי. הוא גם נעים וגם בעל SPF רציני של 30. אני התרשמתי ממנו לטובה גם ברמת השימוש והזמן שהוא נשאר על העור. העור שלי די אחיד, כך שלרוב אני לא משתמשת בסוג כלשהו של foundation, אבל זה הראשון שאני ממש שמחתי לנסות. בנות לבנבנות, גוון הפורצלן הזה אכן מתכוון למה שהוא אומר. ועוד דבר, מי שדווקא בחורף סובלת מאדמומיות בעור מהקור, המוצר הזה לגמרי בשבילך.

עיפרון גבות חדש של Clarins – פעם חשבתי שמסקרה לגבות עדיפה על עיפרון, אבל המוצר הזה שינה את דעתי. קיבלתי לסקירה את הגוון Soft Blonde (עמי, זה מאוד מתחשב ואדיר מצידך לדייק כל כך ), שהתברר כמושלם לגבות שלי. הוא מעניק להן רק עוד תוספת צבע קטנה שאני מסוגלת להכיל. גבות כהות מדי זה ממש לא בשבילי. העיפרון עצמו הוא לא רך מדי ומצייר בצורה נוחה על הגבה. זה מאוד נוח שמברשת הטישטוש מחוברת לעיפרון מצידו השני, כך יש שני מוצרים באחד, מה שממש חוסך את החיפושים אחרי מברשת הגבות בתיק האיפור.

Blistex אנטיאייג’ינג – שפתון לחות חדש שיוצא לקראת החורף למותג המוכר. מבטיח הגנה לשפתיים וגם טיפוח נגד הזדקנות. אני יכולה לומר שהוא נעים ככל השפתונים, יש לו ריח טוב וגם הגנה מפני השמש. כל זה כבר מספיק לי ואם הוא גם שומר מהזדקנות, אז מה טוב.

IMG_4986

Avene rich skin recovery cream – קרם לחות לחורף. ממה שהספקתי להתרשם, מדובר בקרם לחות עשיר לעור רגיש שנוטה לאדמומיות ומגן מפני קור, כך שאני בטוח אצטרך להשתמש בו בימי החורף הקרים שיגיעו. הוא ללא ריח, ללא שום דבר מיותר מעבר לחומרים הפעילים והוא גם: Paraben-free, preservative-free, fragrance-free, acohol-free. הקרם מגיע באריזה מיוחדת ששומרת את המוצר בוואקום, למרות שזאת ניראת שפורפרת תמימה, היא מיוחדת. בקיצור, שווה וניראה שחברת avene משקיעה בפיתוח מוצרים חדשניים עבורנו עם ערך אמיתי וזה משהו שכיף לדעת.

ליפסטיק של YSL  - קיבלתי אותו במתנה ליום הולדת. פעם ראשונה שיש לי שפתון של YSL וזה מרגש וסופר מפנק. לא מכירה מישהי שלא תקפוץ מאושר למראה מתנה קטנה ויוקרתית זו. החלטתי לכתוב עליו, כי זה אחלה רעיון למתנה. ממליצה. אני התרגשתי!

IMG_4993

ועכשיו לחלק העצוב יותר, מתוך מה שתיראו בתמונה הבאה, נותרו אצלי רק קרם הגוף והשמפו היבש. השימר המושלם של מאק, המברשת של Real Technique וקרם הלחות של קיל’ס בגודל נסיעות היו בין המוצרים שנגנבו עם התיק שלי ביום הולדת. את התמונות צילמתי עוד לפני כדי לשתף אתכם במוצרים אני אוהבת בזמן האחרון. החלטתי לכתוב עליהם בכל זאת. אולי הם ימצאו את דרכם אליי.

IMG_4480-001 IMG_4490 אז נתחיל:

Mineralized Skin Finish בגוון Lightscapade- זה בודאות המוצר הכי יפה שאי פעם היה לי. קניתי אותו לאחר שהתאהבתי בו בחנות והלכתי כי הרגיש לי יקר מדי לשלם 171 ש”ח, אבל אז הבנתי שאין לי שום מוצר שמאיר את נפים וחזרתי לקנות אותו. הוא מעניק זוהר עדין ונפלא לעצמות הלחיים והוא פשוט מהמם כמוצר עצמו. לצערי, הוא כבר לא איתי. אני שוקלת לקנות אותו שוב, למרות שחבר שלי אוהב אותי בלי שימרים למיניהם, אבל האיפור זה בשבילי – 171 בחנות או באתר של מאק.

מברשת הסומק והפיניש של Real Technique – רכשתי אותה מ iHerb, לאחר שלא מצאתי מברשת סומק שווה, יפה וטובה במחיר שאני מוכנה לשלם פה בלבנט. הקסם הפרוותי האובד הזה עולה רק 8.99$, כבר מזמינה עוד אחת חדשה. היא רכה, נעימה, יש לה קצוות בהירים ורואים כמה חומר יש עליה.היא  ופשוט שווה כל שקל. מתאימה לסומק, פיניש, שימר, כל הדברים האלה שאני לא ממש משתמשת, במיוחד עכשיו כשאין לי. אני ממש מתגעגעת ומחכה שתגיע החדשה.

שמפו יבש של Amica – קיבלתי אותו להתנסות מהאתר האיפור המופלא Guilty, ולא השתמשתי בו מיד. אחרי שעשיתי את טיפול הקרטין לשיער והתחלתי לחפוף פחות גיליתי אותו. הוא עובד מעולה ומנקה את השיער אם לא בא לי לחפוף אחרי ארבעה ימים ואז אפשר למשוך עד החפיפה הבאה עוד יומיים. יש לו ריח נעים, הוא מעניק תחושה של נפח וניקיון לשיער מיד. ממש תחושה של התרעננות ברגע. מוצר מומלץ ביותר מסוג המוצרים החדשים שעולם הקוסמטיקה מציע עכשיו. בכלל, Amica, זו חברה מעולה. אני משתמשת גם בשמפו שלהם ללא מלחים ומאוד מרוצה.

Deep Steep קרם גוף בריח לבנדר קמומיל – במסגרת היאוש שלי ממוצרי הלבנדר היקרים של לאוקסטין, חיפשתי תחליפים נגישים יותר וחברה המליצה לי על המוצרים של Deep Steep שמנכרים גם הם ב iHerb. אני מאוד מרוצה ממנו, למרות שיש לו ריח קצת יותר מדי קמומילי יחסית ללבנדר, אבל מאוד אוהבת את הניחוח הטבעי שלא מרגיש מזויף. יש להם מוצרים במגוון יחות שמגיעים באריזה נעימה ומינימליסטית בעיצובה. אם עושים הזמנה מ-iHerb, מומלץ להעיף מבט.

Ultra Facial Moisturiser by Kiehil’s – זה שנגנב היה oil free, והוא היה קרם לחות מינימליסטי שעושה את העבודה. מאוד אהבתי אותו. לאחר הגנבה רכשתי לי את הגירסה הרגילה שלו. שיתאים לחורף ב 129 ש”ח. עד שיגיע הקור האמיתי ואצטרך משהו יותר אימתני, כמו הקרם של Avene שהזכרתי למעלה, אני איתו.

זהו לבינתיים, אני מרגישה מוכנה לחורף. משלימה עם מה שאבד ומזמינה את מה שניתן לשחזר בלי להתרושש. מקווה שאהבתם את ההמלצות שלי שמכוונות לבנות שלא משוגעות לאיפור, אבל אוהבות מוצרים טובים, חדשניים ואיכותיים.

סופ”ש קריר ונעים!

אני

תגובות

  1. אוף איזה עוגמת נפש שגונבים תיק 3>
    הליפסטיק של YSL פשוט יפה בטירוף,
    ואני מעריצה גדולה של עיפרון לגבות:)
    נשיקות אהובה,

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, האריזה שלו הרוסת.
      יותר כיף מלקבל תכשיט.
      קיסס

      מחק
  2. בוז ענק על הגנבים! אבל היי, לפחות מתנת יומולדת אחת נפלאה מ-YSL. משוכנעת שנראה משגע עליך.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!