קוסמטיקה ישראלית לקיץ והגרלה!

השבוע דיברתי עם אפרת, חברתי לעבודה, וכמו תמיד ריכלנו קצת על אופנה ובגדים ברגע של הפוגה מהעבודה במשרד. תמיד כיף לדבר עם אפרת כי אנחנו אוהבות די את אותם הדברים, אבל היא ביקורתית יותר ממני. היא סיפרה על הצטרפותה לקבוצת "קוסמטיקה ללא אכזריות" ואני חשבתי שזה מיד מקטין את מגוון המוצרים שעומדים לרשותה. אז היא אמרה שהחברות הישראליות לא מנסות על בעלי חיים וכך עלה כל הנושא של סבוקלם וקרליין. וסיפרתי לה שכבר כמה חודשים אני מאוהבת במוצרים של סבוקאלם ואיזה כיף היה לגלות חברה ישראלית עם מוצרים טובים לי, מינימליסטיים ושלא מפסיקה לחדש.

את כל המוצרים בפוסט הזה קיבלתי להתנסות מהחברות. אין זה סוד שסבוקלם תפסה מקום חמים בליבי הקריר ואת קרם הלחות שלהם אני מאוד מחבבת. כעת הצטרף לרשימת המוצרים האהובים גם הסרום החדש - SeboCalm Essence Serum. מדובר במוצר מאוד נעים, עם ריח טבעי ומתקתק שעושה לי מאוד נעים על העור בבוקר. הוא מרגיע עור אדמומי והופך את תחילת היום לקצת יותר נעימה עם ניחוח הדבש העדין שלו.
בנוסף, קיבלתי מסבוקלם תיק מוצרים קטנטנים ובהם גם קרם גוף, CC ו-BB קרים. את ה-CC כבר ניסיתי ואהבתי בעבר והמרקם הקליל שלו מתאים בול לקיץ. הוא מגיע במגוון גוונים, שווה לנסות.
ערכת המוצרים של סבוקאלם. ממליצה מאוד. הפתעה נעימה מחברת קוסמטיקה ישראלית

ועכשיו לנושא הכי חשוב בהקשר לקוסמטיקה לקיץ: הגנה מהשמש. אני חייבת לציין שאני לא מורחת קרם נגד שמש כל יום, כי אני מבלה את הימים במשרד תחת אורות הפלורסנטים והולכת עם כובע, אבל בסופי שבוע כשאני בחוץ המון, אני לא מוותרת על הגנה מהשמש בעיר וגם על חוף הים, והשנה התחלתי להשתמש במוצר חדש. סקינגארד סטיק של קרליין הוא קרם שקוף בסטיק שכיף לקחת איתי לטיול בעיר ולמרוח בקלות על האף אם אני מרגישה שאני צריכה עוד קצת הגנה, כי האף שלי נצלה די בקלות. ממש אין צורך לדאוג לסימנים הלבנים, כי הוא לא משאיר אותם. מאוד מומלץ קטן, נח, שקוף וחמוד והגנה של 50, כך שהוא מתאים גם למאוד לבנבנות כמוני. יש לו מרקם לא נורא קליל כי הוא סטיק, אבל כשהוא על העור הוא לגמרי לא מורגש.
וכעת להגרלה! קיבלתי מקרליין את ערכת הקונטורינג המהממת והחדשה שהם השיקו לכבוד הקיץ. לא ניסיתי אותה, כי אני לא מאמינה שהיא תתאים לי. אני לבנה מדי לכל עיניין ההצללות, אבל היא ניראת מעולה, באריזה נוחה. מדובר בהצללות יבשות, שכמו שאני רואה את זה, יותר מתאימות לקיץ. הערכה מגיעה עם מברשת הצללה לבנה וחתיכה. אם חשבתן לנסות את עיניין הקונטורינג, זאת ההזדמנות שלכן.

הערכה ארוזה ומקסימה, ומחכה לאחת מכן אצלי בבית.

מה צריך לעשות כדי לזכות?
1. עקבו אחרי באינסטוש, אם אתן עדיין לא עשיתן זאת way2yellow.
2. כיתבו לי בתגובות שעשיתן זאת וסתם תגידו הי! כי אחרת איך אדע את מי להכניס להגרלה.
3. מוזמנות גם לעקוב אחריי בסנאפצ'ט - Way2yellow. שם הכל הכי כיף, ואני תמיד שמחה לשתף בחוויות כיפיות וקיציות, אבל ממש לא יורת מדי, אז זה לא מפחיד.

ההגרלה פתוחה למשך שבוע ימים והזוכה תוכרז ב 5.7..
אז שיהיה המשך שבוע מעולה ובהצלחה לכולן!

נשיקות!

תגובות

  1. ממזמן עוקבל באינסטגרם ;)
    יאללה, תכניסי אותי להגרלה!

    השבמחק
  2. כבוד הוא לי להיות מוזכרת בפוסט שלך ואם זה בנושא העלאת מודעות לבעלי חיים אז כולנו הרווחנו. תודה יקרה!

    השבמחק
  3. היי!
    עוקבת! ומקווה להניח את ידי על הערכה המהממת הזאת :)

    השבמחק
  4. הי! התחלתי לעקוב עכשיו ! וגם זוכרת אותך מימינו המשותפים בקריה :-> ( אבל לא מחפשת פרוטקציה :->>)

    השבמחק
  5. עוקבת כמובן!! ו- הי!!!! גם אני רוצה לזכות. נשיקות!

    השבמחק
  6. גם אני גם אני!!!

    השבמחק
  7. הי :) עוקבת בל מקום אפשרי. אשמח להשתתף

    השבמחק
  8. עוקבת בכל המדיומים. הבי לי את הזכיה ;-)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!