קימונו ובריכה - כל מה שאני צריכה בקיץ

הקיץ כאן ואיתו התשוקה הבלתי נשלטת לבריכה. אני יודעת שבריכה זה משהו שנקשר באופן ישיר לחיי יוקרה, בילויים מופרכים ולא משהו נגיש לכל אחד. באמת שאני חושבת שזה הרבה מעבר לזה. בריכה זה פשוט הדרך הכי קלה להירגע. להסתכל על כל הכחול הזה, לתת למבט לנוח, לתת לגוף לנוח, לא לחשוב על כלום. בחיים שלנו, זה משהו די בסיסי.

וקימונו, בשבוע שעבר החלטתי ללבוש אותו כל הזמן. יצאתי איתו בערב, שתיתי איתו תה ירוק בבית, ירדתי איתו לקפה ב"נחת" ליד הכיכר האהובה עליי שהעירייה משום מה רוצה להרוס. אבל זה כבר לפוסט אחר. ואין ברור מזה, שאת הקימונו לבשתי לבריכה.

האאוטפיט הזה נבנה בשלבים. הלכתי לים ביום שישי עם הג'ינס הקצר הזה והגופיה הזאת שהיא קסם ישן שמצאתי בבית. צבעי שקיעה ודקלים וכמובן, הרגשה שקרית של חופש. שהרי זהו האלמנט החשוב ביותר שחייב להיות בכל בגד קיץ מושלם. ביום שבת לבשתי את כל זה יחד לבריכה.שילוב הדפסים בוהמייני וכיפי עם כל הצבעים שאני הכי אוהבת בקיץ, כחולים, צבעי שקיעה וקטן אי שקט שנוצר בעירבוב ביניהם, קצת דרמה.

יש מן תחושה באוויר שהקיץ כאן והכל חייב להתחיל לזוז. ללכת לים, לתכנן את החופש שניסע אליו, שחייב להיות פוטוגני, כי הכל החיים האלה חייב להיות פוטוגני. לפעמים זה מתיש אותי, אבל למזלי, לפעמים,  אני זוכה לחוות רגעים יפים שניתן לתעד אותם בדיוק כמו שהם והם כוללים בריכה וחולצה עם דקלים וקימונו. כל כך כיף לי לדעת שאנוח ביומיים הקרובים. ממש חיכיתי לזה. אה, ואני גם ממש אוהבת אור אחורי ודשא ירוק. וגם לא לעשות כלום ולקרוא ספר במזגן ולראות סדרות וללכת לים ולפגוש חברים וג'ינסים גזורים.

לבשתי: חזיית בגד ים H&M, את שאר הפריטים אספתי במהלך החיים.

אז יום חמישי שמח, מקווה שתמצאו את בריכת הרוגע שלכם ולא ממש חייבים שיהיו בה מים, העיקר שיהיה בה שקט וכמה רגעים להיות באמת עם עצמנו. מומלץ להגיש עם קימונו.




תגובות

  1. הקימונו הורס (ואת בכלל)! אוהבת שלקחת אותו לכל מיני כיוונים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה.
      אני מאמינה שפריט כזה באמת יכול להיות כל כך הרבה דברים.
      חבל שחם פה רב הזמן.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!