מזמן לא הצטלמנו עם פלאשים


אז היא אמרה לי, בואי נצא להרפתקה לילית של שועל וחתול, והנה אנחנו כאן. שניה לפני שהחורף סוף, סוף הגיע אני וקימי יצאנו להסתובב ליד ברכת גורדון, לאכול פיצה (ולא ברור למה לא צילמנו אותה) ולתעד את האאוטפיטים מהחנות האהובה עלינו כבר שנים "טנטי בקי". אמנם לא הבאתי אננס, אבל זה היה כיף בכל זאת.  אני תמיד מבטיחה ליעל שאני אביא אננס לכל נסיעה שלנו. זה עדיין לא קרה. אז בתמונה העליונה, זה הלוק האפל ביותר שלנו. קצת דארקי. כזה שמתאים בול לניילון הנצמד הכחול שעוטף את השמשיות של ברכת גורדון. השמשיות מחכות לקיץ הבא ואנחנו מחכות לחורף!

אלה התמונות הכי משעשעות שלנו. הרגשנו שניצלנו היטב את משאבי העיר תל אביב שמצאנו סביבנו ואפילו קיפצצנו על עגלת מזוודות וישבנו על ברזלים. כל הזמן הזה צחקנו על כמה כיף ומשעשע לנו באותו הרגע. ניראה לי שרואים ואפילו לא היה לנו צורף להרגיש שאנחנו במקום אחר, או בקיצור,  נותרנו במציאות. זה בעוד אנחנו לובשות את האאוטפיט שמשדר שיק רגוע בעודו מעודכן. יש אשים שאף יגידו מדוייק, א אני שונאת את המילה הזאת. מדובר בגדים שאפשר ללבוש כמעט לכל מקום שדורש הקפדה מסוימת ולהראות מלאות סטייל בלי להתאמץ, כי מי אוהב להתאמץ? להתאמץ זה מעייף.
פה אנחנו מציגות  מראה היומיומי שאני רוצה לאמץ בחורף הזה. סוודר אוברסייזי ונעים עם חצאית קצרה מתנפנפת עם מגפונים או סניקרס.  מזכיר לי קצת משהו באווירת טוקיו. ויעלי בשמלה מהממת בגווני חום חמימים שעושה לי חשק למאפה קינמון ושוקו חם. אוף, בא לי עכשיו.
טוב, הגענו לסוף. היה ממש כיף. אני גיליתי שזה הרבה יותר מגניב ומשעשע להצטלם ביחד מאשר להצטלם לבד, במיוחד כשזה קורה עם החתול הכי חמוד בעיר, Life by B. הסוודר המהמם הזה הוא באמת מהפריטים האלה שאני יודעת שאני חייבת. זה לא עוד סתם סוודר. זה הסוודר. כבר הרבה שנים לא היה לי סוודר חם ורציני כי אני תמיד חושבת שלא צריך, עד שממש קר פתאום או שאני מוצאת את עצמי בניו יורק באפריל ויש אפס מעלות, אז אולי כן צריך. החורף מגיע ביום רביעי וניראה איך הוא יהיה, אבל סוודר צבעוני וחם, כבר יש לי.

אזתודה רבה לכל מי שגרם לזה לקרות:
לאחת והיחידה שיזמה והפיקה, החתול החמוד, Life by B,
להדס מ"טנטי בקי" על הבגדים היפים, הפיצה, הבירות והטיול לרמת השרון - טנטי בקי ובאוסישקין 47, רמת השרון,
לאורית פניני, צלמת העל, על הפלאשים המחמיאים,
לדנה קפלן על האיפור ההורס ואני כבר מחכה שהיא תדביק לי שוב ריסים.

אז שיהיה המשך שבוע מעולה וחורף נעים!

                                            


תגובות

  1. שועל! איזה כיף היה לנו 3>

    השבמחק
  2. אתן נפלאות ומהממות. אולי יבוא פעם לשועל ולחתול לאמץ גם כבשה מתולתלת אדמונית....

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!