בסימן אולי

באמת שניסיתי לכתוב את הפוסט הזה הרבה זמן ולא מעט פעמים. אני, בעצם, מנסה לומר שאני רוצה לחזור לכתוב בבלוג שלי. אני מתגעגעת לכתוב ולקרוא את המחשבות שלי.
מישהו התגעגע? בטח לא.
זה כמו שאני לא מעיזה לעלות שאלה באינסטגראם כדי שישאלו אותי שאלות, כי אני מפחדת שאף אחד לא ישאל. מצד שני, זה ממש לא מטריד אותי. באמת שאני מרגישה שהתעניינו בי מספיק בעבר. הרבה אנשים קראו את הבלוג שלי ואפילו שאלו איפה אני ולמה הפסקתי, כשהייתי עסוקה מדי בחיים מכדי לכתוב.
אז אם התגעגעתם, או שאתם סתם מאותם אנשים מעטים שעוד קוראים בלוגים, אז היי! הלוואי והייתי יכולה לומר שחזרתי. אבל מי יודע. אולי.

מי שלא עוקב אחריי באינסטגראם (וחבל שכך, כי את כל הסיפורים שלי אני מספרת ברמה כמעט יומיומית בסטוריז שלי וזה כיף), בטח תשמחו לדעת שאהבתי לאופנה הפכה לעבודה אמיתית. במקום לצלם את עצמי, שזה משהו שאהבתי פעם כשהייתי צעירה, אבל קצת הפסקתי לחבב בתקופה האחרונה, אני יוצרת קונספטים, מצלמת הפקות אופנה ומביימת וידיאו וסרטי אופנה. במשך שנתיים וחצי האחרונות אני עובדת בתור מנהלת הקריאייטיב באתר השופינג TERMINAL X. וכן, זה כיף וסוג של דרים ג'וב. משהו שתמיד רציתי לעשות ולא ידעתי אפילו. לפעמים אני חושבת שהבלוג הזה, כל השנים של עיסוק בי בעצמי, במה שאני לובשת ולאן אני הולכת עם הבגדים האלה, היה בעצם הכנה לדבר האמיתי. אמנם לא הפכתי למשפיענית רשת שעושה כסף באינסטגראם ושת"פים עם סופר פארם, אבל השנים שהשקעתי בבלוגינג היו מהממות ואני שמחה שהתמדתי בזה כל כך הרבה זמן. אז שוב הי!

אני כותבת את כל הדברים שמשכנעים אותי לחזור לכתוב. אבל מה עם תמונות? בכל זאת, בלוג זה פורמט ויזואלי. כי מי יקרא אותי בלי תמונות. מקווה שתחשבו שהזדקנתי יפה :) ושאולי יחזור לי החשק להצטלם.
חשבתי גם לכתוב קצת על העבודה שלי כי היא ממש מעניינת.  אז אם מעניין אתכם לשמוע קצת על מאחורי הקלעים של עולם השופינג אונליין ואולי אפילו המלצות לשופינג ממש שווה, אז כדאי להישאר גם. על מה מכל זה אני באמת אכתוב, את זה אין לדעת. אולי בסוף זה יהיה הכל המלצות על מה לראות בנטפליקס. 

צילום בעת סיור לוקיישן של kasparoff@

את כל זה כתבתי לפני כמה ימים והיום, אחרי שהתעוררתי מה"בלאק פריידי" וה"סייבר מאנדיי", חגי השופינג המטורפים של חודש נובמבר שהעבירו אותי על דעתי בעבודה וגם בחיים (החזקתי את עצמי חזק וקניתי רק מה שתכננתי), החלטתי לנסות לסיים את הפוסט הראשון (אולי) של החזרה שלי לבלוג. ואני אפילו לא יודעת איך. מצב הרוח שלי לא משהו, החורף עוד לא כאן ממש אבל הבוקר היה אפור וקר, ולא סיימתי לסדר את הארון שלי וכל הבגדים עוד זרוקים על רצפת חדר השינה. כמו כולם, אני מנסה לשרוד עד הסופ"ש, ללכת לפילאטיס, לבשל מרק ומי יודע מה עוד. אולי היום יהיה טוב.

אז ניפגש  פה בקרוב (אולי).
או כל יום, כמעט, באינסטוש sefi_erlich@

תגובות

  1. אמן תחזרי לכתוב. כיף לקרוא אותך ולהשלים את הסיפור הויזואלי של השועלים החתולים והנמרים.

    השבמחק
  2. אני דווקא התגעגעתי :) אולי כי יש בבלוג שלך משהו שאין באחרים, לא פרופר אופנה ולא מלא בתכנים שיווקיים והוא לא טרחני ומתאמץ ואפילו לא אקסביציוניסטי יתר על המידה למרות שזה בלוג אישי, הוא פשוט מבטא איזשהו הלך רוח שבעיני הוא די מעניין. אז וולקאם בק?

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מאוד נעים ומרגש לגלות שזה מה שאת חושבת על הבלוג שלי. אני חשבתי לא מעט על הכתיבה ועל למה לעשות את זה ומה יש לי לספר. מה שכתבת מסביר את זה לא רע. זה בהחלט בלוג של תחושות והלך רוח לגבי התקופה שבה אנחנו חיים.
      תודה :)

      מחק
  3. איזו הפתעה נעימה! אוהבת לקרוא את הבלוג שלך ומקווה שתחזרי לכתוב בו! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הכיוון הוא לגמרי לחזור. התגובות פה מעודדות אותי לזה וזה ממש מהמם. אז תודה.

      מחק
  4. בתור ברווזה הכי טבעי לי להתגעגע :)
    כיף לראות אותך באינסטוש אבל זה לא סותר. אני זוכרת שהתחלתי לקרוא אותך לפני כמעט עשור (!), בתקופת-חיים אחרת לגמרי מבחינתי, ונחמד לי לראות איך דברים משתנים (אצלי, ואצלך, כ"א במסלול שלה, מקווה שאני לא מקריפה). יאללה תחזרי!

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי לא מקריפה, למרות שאני מתה על דברים מקריפים.
      החיים שלי לא ממש השתנו הרבה, באופן מפתיע ולא מפתיע, אבל כן, עבר הרבה זמן וזה מסקרן ומעניין לכתוב אל תוך הזמן הזה.
      :)

      מחק
  5. איזה כיף שחזרת!! כלומר אולי. אמן שהאולי יהפוך לודאי. ומאוד מבטיח כל מה שהבטחת לכתוב עליו⁦❤️⁩

    השבמחק
  6. תחזרי לכתוב!! הבלוג שלך ליווה אותי כל הנעורים! חזרתי לבלוג בשביל לקרוא שוב (בפעם המיליון) את ההמלצות שלך בניו -יורק והיה לי ממש עצוב לקרוא את הפוסט הזה. ואת עדיין מהממת כמו פעם!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, רבה.
      אני אחזור לכתוב ויש לי המון המלצות מהממות לכל מיני מקומות מאוד מגניבים בעולם שהספקתי לבקר בהם מאז.

      מחק
  7. תחזרי לכתוב! אני מתגעגעת לימי הבלוג, יש משהו אחר, אמיתי ועמוק יותר מאשר האינסטגרם.

    השבמחק
    תשובות
    1. בובה, את ממש צודקת.
      הנה אני כאן.

      מחק
  8. שמחה שחזרת. תמיד אוהבת לקרוא אותך

    השבמחק
  9. נראית מהממת, וכן, מתאים שתחזרי לכתוב !!

    השבמחק
  10. מתאים גם לי.
    גם ככה חורף וקר.

    השבמחק
  11. Lines and squares14 דצמבר, 2019 18:36

    אהההה! איזה כיף שחזרת! מקווה שלתמיד (או לפחות לתקופה לא קצרה....)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!