שיער חדש וג'קט

האמת שכיף שחזרתי לכתוב בחורף, כי בחורף יש שני דברים מאוד חשובים שאני אוהבת לעשות: אחד, זה להסתפר הכי קצר שאני יכולה באופן הכי ספונטני שאני יכולה וכן, השיער שלי חדש. ממש מהשבוע, והדבר השני, זה ללבוש ג'קטים משובצים שניראים מארץ קרה ורחוקה, עם סריג גולף דק. יואו, איזה כיף זה. מזל שהחורף סוף, סוף הגיע.

אז לגבי להסתפר. זה משהו שאני מאוד אוהבת. אני יכולה לרצות להסתפר בצורה עונתית, אבל ברגע אחד. ממש לקום ביום שישי בשבע בבוקר ולחכות לתשע וחצי, כשהמספרה של אלירן הרוש נפתחת ולרוץ להסתפר בלי תור. זה הכי כיף. לא לתכנן. פשוט לרצות משהו להשיג אותו. זה תמיד עובד לי. מעולם לא קבעתי תור למספרה. כי עד שאקבע, אני אתחרט מליון פעמים, ובכלל לחתוך את השיער זה אקט של חופש וקצת של מרדנות, וזה תמיד עושה לי טוב, בעיקר אם אני לא מרגישה טוב. וחורף, זה תמיד זמן מעולה לקארה קצרצר. אומרים לי שעכשיו זה אחד הקצרים שלי.

אני מרגישה שאני צריכה להסביר כל כך הרבה, כי התמונות האלה צולמו במיוחד לבלוג וזה משהו שלא עשיתי שנים. לא עמדתי מול מצלמה כך במודעות מלאה למעשיי. זה כבר הפסיק להרגיש לי נוח כשניסיתי לעשות את זה מדי פעם. תמיד אומרים שאני מצטלמת יפה ושהעור שלי מחזיר יפה את האור ושאני יפה וכל מיני כאלה מחאמות ואמירות, אבל עדיין, וואו, ככה לא עמדתי שנים, לא בשביל הבלוג. אז למה כן? כי יש לי שיער חדש וג'קט חדש וצלם מהמם שגורם לי לרגיש יפה ובנוח. כן, זה דימה טליאנסקי, צלם הבית ב TERMINAL X וחבר.

אז עכשיו קצת על הג'קט. טרנד הג'קטים המשובצים עם הוייב האירופאי של המדינות הקרירות התחיל כבר לפני שנה או אולי יותר. נשים צרפתיות משלבות אותו עם ג'ינס וסוודר כבר כמה חורפים, כי מה יותר סטייל מג'קט משובץ, ג'ינס ומגפיים עם עקב על הגדה השביעית או בתמונת פיד באינסטוש? האמת, הן צודקות. שום דבר לא יותר מגניב מזה ואני התמכרתי.
מזה התמכרתי? יש לי שניים. שניהם של מנגו. אחד מהשנה שעברה וזה החדש. אה וזה מגיע עם וייב ניינטיז חזק, לפחות בעייני.
גקט, גם אם הוא משובץ ומאוד צבעוני הוא פריט סופר ורסטילי. אני זורקת ג'קט משובץ גם מעל שמלה עם פרינט וגם מעל חולצה מכופתרת עם הדפסים קטנים. 
סיבה נוספת לאהבתי לג'קטים עם וייב גברי קל, זה שזה פשוט מאפשר לוק שנתפס מאוד טרנדי בזמן האחרון. הלוק של "לא להיראות יותר מדי נשית". אני חושבת על זה לא מעט. אולי כי לוק נשי שנתפס כסקסי ומתוק ומפתה זה משעמם, אולי כי אנחנו נעים לאבר איזשהו עתיד אנדרוגיני, אולי ההבדל האופנתי בין המינים מצטמם, יש לי כל כך הרבה סיבות לחשוב שזה הוייב נכון של הרגע. לא חקרתי, רק התבוננתי מסביב. וכמובן שאין לשכוח את זה שאני עובדת באתר שופינג ורואה מה קונים. וכן, בנות קונות ג'קטים משובצים, אז כן, מה מגניב וזה יפה.

אז איך נסכם? אני חגגתי יומולדת בנובמבר, "הזדקנתי" בשנה, התחדשתי בג'קט ובקארה לכבוד החורף והצטלמתי בגינת הבניין הצמוד למשרד שלנו בבני ברק, ליד עץ הפיקוס שכבר ראה לא מעט מיני הפקות אופנה מאולתרות של הרגע האחרון. אז הנה עכשיו תורי. אה, וזה היה בגשם.
 
מה אני לובשת? 
ג'קט משובץ ממנגו
מגפיי ניינטיז מעולים של RAID מותג מגניב שנמכר בטרמינל.
ג'ינס וגולף ישנים ומעולים.
צילום: דימה טליאנסקי החתיך @dmitritali

סי יו סון :)

תגובות

  1. Adimaor8@gmail.com16 דצמבר, 2019 12:54

    אני פה להגיד: איזה כיף שחזרת!

    השבמחק
  2. איזה כיף של פוסט!אני גחמנית תסרוקתית באופן רדיקלי יותר כשבא לי אני פשוט חותכת; אם זה בשירותי המשרד, או שנייה לפני מקלחות הערב לילדים. שלאק שלאק, גזזתי!

    השבמחק
    תשובות
    1. ואוו, זה החלום שלי לגזור לעצמי את הישער.
      בגלל שתמיד הייתי בלונדינית אמיתית והשיער שלי היה נכס ממשי עבורי ואמא שלי לא הסכימה לי לצבוע או לגעת בו אף פעם, אז מבחינתי לגזור את השיער לעצמי זה לא סביר בשום צורה. חס ושלום להרוס את הנכס :)
      מה גם שאני מסתפרת כבר עשור כמעט אצל אותו הספר, אלירן הרוש מול פלאפל הקוסם.

      מחק
  3. שמחה שחזרת לכתוב! השיער מהמם וגם הג'קט תתחדשי.

    תמי.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!