וואו, כל כך קל לפתוח בלוג אופנה!

עכשיו חזרתי מהפסקת צהריים בעזריאלי ומשרד הפנים.
גיליתי שאני צריכה להחליף את הדרכון שלי וזה מאוד העציב אותי. רק המחשבה על להחליף את הפינקס הכחול שבו מתועדות כל החוויות, הנסיעות, הגילויים שלי ואת הויזה האמריקאית שלי שבה אנ ימצולמת במדים גורמת לי לדכדוך עמוק.
זאת לא הסיבה שפתחתי בלוג, למרות שגעגועים לדרכון יכולים להיות סיבה טובה מספיק, בעיקר לדרכון שלי.
את הבלוג הזה פתחתי כי כבר מזמן ראיתי באינטרנט נערות בנות 13-12 שפותחות בלוג אופנה ומקשקשות בו את הגיגהן העמוקים.
אם הן יכולות, למה לא אני?
בכל מקרה, אם כבר הייתי בעזריאלי ונכנסתי ל"מנגו" החנות האהובה עליי בקניון הזה, קניתי מכנסונים קצרים מבד מגבת בצבע ירוק, ממש מהממים. רק 50 ש"ח שזה מחצי תהסכום ההתחלתי המופרך שביקשו עליהם.
חוץ מזה, ניראתי ממש טוב בחדר המדידות של מנגו חטובה ושזופה, חבל שלא צילמתי.
את המכנסונים אני אצלם היום יותר מאוחר עם המצלמה החדשה שלי
יש למה לחכות!!!!!

תגובות