יום רביעי - רק עוד יום לסופ"ש!


מה שלא יהיה, הזמן עובר והחופשה שלי מתקרבת. כבר כל כך בא לי שזה יקרה.
אפילו כבר קבעתי עם קטיה (אחת משני קוראי הבלוג שלי, שאני מאוד גאה בהם) שאשתה איתה קפה בבריסל ב 7 ביולי. גם הדרכון שלי, שאני מתגעגעת אליו עדיין, נמצא בתהליכי חידוש, ואפילו המאסטרקארד החדש שלי כבר הגיע. מה עוד חסר? רק שהזמן יעבור כבר.....
ברור לי לגמרי שהבלוג שלי חייב תמונות כמו שפרח חייב מים, וכמו שאני חייבת חופש, ולכן היום אתם זוכים לבכורה, התמונה הראשונה בבלוג שלי.
זה קצת מצחיק שזה החפץ היחיד שנמצא ברשותי כעת שראוי לצילום, מכנסוני המגבת החדשים שלי ממנגו.
הכירו אותם, הנה הם באים!!!!!
תסלחו לי על הצבע הכהה. זה צולם במצלמה של הסלולרי המשרדי שלי, מוטורולה, כי הנוקי הקדוש והחמוד שלי נמצא עכשיו בתפקיד והוא לא יכול לשחק.

יום אחד תופיע פה תמונה של המכנסונים מתוחים על הטוסיק שלי, כך ששווה לחכות.
אה ואם כבר מזכירים את זה, אז באתר הקסום chictopia אף אחד לא ממש מתייחס אלי וזה חבל.
אבל אני עוד אראה להם עם התמונות המהממות שאורן יצלם אותי.
כן כן!

תגובות