כובע קש כמו של הבובה מרחוב שנקין

ביום שישי האחרו ןיצאתי לסיבוב בעיר ובעיקר כדי לקנות לעצמי כובע קש.לליה יש כובע קש נורא חמוד ורציתי משהו שדומה לשלה כי זה מגניב וכי היה בא לי כמו שלה אבל אין.אני כותבת היום כמו מפגרת כי התחלתי את הבוקר בפתח תיקוה וגם יש לי מחזור כך שרמת הריכוז שלי לא בשיאה. הקיצר הלכתי לי ברחוב שנקין אחרי שנותרתי מאוכזבת ממלאי הכובעים של הדוכנים בשנקין אלנבי, שם היו רק כובעי קש קשים עם שוליים מזדקרים שלא ניתן להישען עליהם.
לפתע נזכרתי כי ראיתי ברשת TNT כובע קש שדמה לכובע החלומות שלי והחלטתי לרדת את רחוב שנקין עד לחנות הצנומה שלהם שם. בדרך נתקלתי בכובע המושלם שהיה עשוי מקש צהוב, בדיוק כמו שרציתי. את הכובע חבשהבובה מפלסטיק חום בחלון ראווה של חנות בגדי ים. בהתחלה חשבתי שאולי הוא לא למכירה אבל אז הנחתי שאם הוא בחנות שמוכרת בגדי ים אז זה דווקא הגיוני.
ואכן אחרי בירור קצר עם המוכר התברר שהכובע אומנם מהמם והוא מברזיל אבל הוא מגיע עם הבובה והוא לא למכירה. התבאסתי במופגן והלכתי. בחנות TNT שתי מוכרות חמודות מכרו לי את הכובע שלי לבסוף, זה שמיד לקחתי איתי לבריכה באוניברסיטה.


אני וליה החלטנו לבלות את יום שישי אחרי הצהריים בבריכה של האוניברסיטה לזכר הימים הטובים. הגעגועים שלי ללימודים במוסד אקדמי גוברים מיום ליום וכבר כמה ימים שאני מהרהרת ברצינות בלימודים לתואר שני באירופה. בימים הקרובים אתחיל להתעמק בזה מעט יותר כדי לראות מה האפשרויות שלי. כי בא לי לחיות מעט בבלגיה, הולנד או גרמניה וללמוד אני רוצה בכל מקרה. הלוואי וזה יסתדר. כמובן שיש לקחת בחשבון עוד משתנים. האויירה האקדמית אכן שררה בבריכה והיינו עדות לשיחות של לכמה גברים, בני 50 לפחות, בנושא בילויים והרגלי צריכת התרבות שלהם. מעבר לזה שהם קשקשו כמו כוסיות במשך שעות, הם גם פנו אלינו כדי שנחווה דעה.

דבר נוסף שמטריד אותי מאז אתמול זה הסרט " נפלאות התבונה" שראיתי לראשונה אתמול. הסיפור של ג'ון נאש מוצג שם באופן מטורף למדי. לא חשבתי שהסרט יהיה ככה. אני מנסה לומר שהנחתי שהשיגעון שלו הוא אחר. הייתי מאוד מופתעת מה אירועים בסרט והשיגעון והחיים האמיתיים היו בקלות יכולים להיות ולהתקיים במציאות. אני שמחה שראיתי את הסרט הזה לבד בטלוויזיה בצהרי יום שבת ולא באחת הטיסות שבהן טסתי והקרינו אותו. זה נתן לי הזדמנות לחשוב על הסרט ועל סיפור חייו. בעיקר על אישתו והקרבתה וכמובן להרהר בשיווי משקל נאש.

מעניין אם לקשקושים האלה יש ערך מתמטי

תגובות