כל כך קל להכין דף השראה


כבר נתקלתי באתר הזה לפני זמן מה אב ל בטח הייתי עסוקה בלעבוד ולכן לא יצא לי להשתעשע בהכנת דף השראה. זה הדבר הכי מועיל וגם כיפי שמי שאוהב אופנה יכו ללהעסיק את עצמו. בו. באתר polyvore.com ניתן להכין דף השראה מפריטים שקיימים באינספור אתרים, כך שניתן ממש לממש את הפנטזיה ולקנות את הפריטים שמרכיבים את ההשראה שלנו. זה כמובן אם גרים בחו"ל או שמדינות שהמשלוח אליהם לא עולה פי שניים מהפריט. לי נשאר רק להנות מההשראה.

זאת ההשראה היומית שלי. הייתי ממש רוצה את הפריטים האלה. מה שהכ ימצחיק זה שבפוסט הקודם שלי הכנתי דף השראה סתווי אפור ופשוט ע"י העתקת תמונות לתכנת הצייר. כל כך קל ונוח יותר לעשות את זה ככה. מתוך הדף הזה הייתי נורא רוצה את הטבעות, הן מדהימות.

תגובות

  1. פי שניים.. בכפולות משתמשים בלשון זכר

    השבמחק
  2. תודה רבה לאנונימי, בזכותו תיקנתי את הטעותי האיומה.

    השבמחק
  3. טבעות?
    יש משהו שאני צריך לדעת?

    השבמחק
  4. טבעות למי שלא מכיר, תכשיט.
    יש כאלה נורא יפות ויקרות, כמו בתמונה. אני בטוחה שיש ערך בויקיפדיה שיכול להועיל לך לגבי מה זה טבעות. ולא, אף אחד לא קונה לי, אם במקרה חשבת. רק אמא שלי כל הזמן רוצה לקנות לי טבעת מ-H.Stern. תמיד אמרתי שזה יקר מדי ובזבוזכסף. אבל עכשיו אולי אשנה את דעתי.

    השבמחק
  5. ספי היי
    איזה כייף למצוא בלוג דובר עברית ...זה מרגש אותי כל פעם מחדש....למצוא כאלו..
    את נכנסת ישר למועדפים ומוזמנת גם לבלוג שליhttp://snufka.blogspot.com/
    אה ותודה על הטיפ והלינק של האתר,לא ידעתי שקיים אתר כזה.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!