ביקור בקניון רמת אביב

אתמול ביקרתי בקניון רמת אביב. האמת היא שהוא איבד את זהותו בתור הקניון הטוב, היפה, עם החנויות הטובות.
בניגוד לקניון העירוני, דיזינגוף סנטר, שבו אנשים עוברים בדרך הביתה מהעבודה או בדרך לאן שהו בעיר, בקניון רמת אביב רואים אנשים שבאו כדי להסתובב בחנויות. לא סביר שהם כולם קונים, כי לפי התבכיינותם של עיתוני הכלכלה בחודשים האחרונים, אנשים קונים פחות. בכל מקרה, משהו באווירה של הקניות שם, העיק מאוד על שלוותי ופגע בהנאה שלי מהביקור.


מה שהביא ואתי לצעד כה בלתי צפוי, שמראש עורר חשד לגבי הסבל שעלול להיגרם לי כתוצאה מהתחככות עם מיני קונים וצפוניות, הוא השיפוץ הבלתי נגמר של דיזינגוף סנטר. אני כבר די התרגלתי לפגיעה באיכות חיי כרוכבת אופניים כאשר המדרכות הסובבות את הסנטר עקומות, מעוותות או חסומות וכך אני נאצלת להצטופף עם הולכי הרגל הרגילים וכמובן לסבול ולקלל את העיר הזאת. אבל זה שכבר חודש בערך החנות של ZARA סגורה לשיפוצים היה הקש ששבר אותי. כל יום אני מדמיינת על איך מגזלת ממני הזכות לשוויון בכך שאיני מגיעה לפריטי הסתיו עם שאר האנשים שגרים לידי מרכזי קניות בהם ZARA לא סגורה. נדמה לי כאילו מאחורי הקירות האטומים בקרטונים כחולים בסנטר מסתתרים פריטי אופנה נחשקים שהיו אמורים להיות שלי, אבל הם לא, כי לא הגעתי אליהם בזמן.


אם כבר מדברים על לקלל את העיר הזאת, שמתי לב שלאחרונה אני מקללת את תל אביב אהובתי רק כשהאמר מנסה לדרוס אותי, אופנוע ענק חונה באמצע המדרכה, אנשים שמנים לא מוכנים לזוז מעט כדי לתת לי לעבור ועוד שולחים אותי לנסוע בכביש, שמבחינתי זהו שדה קטל, וזאת במקום להודות לי על כך שאיני מזהמת את האוויר ורוכבת בכח שרירי כדי שכולנו נוכל לנשום. זה כל כך אבסורדי שעיר שכל כולה מתאימה לרוכבי אופניים מציבה כל כך הרבה מחסומים בפני אנשים שמוכנים לתרום בגופם למען רווחת הכלל, ובכל זאת י אנשים שרוכבים על אופניים. ואם מישהו חושב שנעשה משהו בעיר הזאת, אז זה לא מספיק.


נחזור לביקור בקניון, נושא עמוק וחשוב הרבה יותר מהפסקה האחרונה. ZARA אהובתי לא אכזבה. לא אכזבה במובן שהיא הצליחה להפתיע אותי. מעבר לזה שהחנות הייתה משופצת וחלל התצוגה בה מאפשר כעת הצגה של יותר פריטים, על חשבון אזור תאי המדידה שהיה אתמול מפוצץ ובלתי אפשרי, הפריטים שם היו פשוט WOW. הם היו כל כך שונים שלא הצלחתי כמעט להיאחז במשהו ולשאת אותו איתי לחדר המדידה כדי להניח אותו על גופי. כניראה עוד צריך להתרגל לגאוניותם של הפריטים.



מעיל עור מעל חולצה משובצת, ג'קט אתני מהמם ומכנס צמר אפור ודקיק


הסיבה השניה להגיע לקניון רמת אביב היא בגלל חנות TOP SHOP הבריטית וכשמה היא אכן בטופ. לא ארחיב לגבי כמה זה יקר ובלתי הגיוני, רק אומר שהכל היה שם מהמם. להלן כמה דוגמאות.


החולצה המשובצת המושלמת, רק 270 שח




השמלה הירקרקה, למרות הגוון שלה, יפה ומרגשת וגורמת לי להראות מסתורית. ואילו המראה של החצאית המשובצת ומעיל העור מעוררים זכרונות של מקומות שלא הייתי בהם. תחושה מוזרה, אבל את כל הפריטים האלה אני רוצה. מה שעוצאר בעדי, זו רק העובדה שרק הפריטים מTOP SHOP עולים 2,870 ש"ח, א תהתמונה הזאת העלתי גם בגלריית התמונות שלי בדה מרקר קפה, לכל המסכנים שלא מכירים אותי שיוכלו לראות. מה גם שקצת מדאיגה אותי המשיכה למעילי עור. פעם לא הייתי מוכנה ללבוש חיה, אבל פתאום מתחשק לי. אקווה למצוא תחליף ממשהו סינטטי, שניראה ראוי עם זאת. לגבי החולצה המשובצת, יש לי תחושה שאשבר ואקנה אותה. נקווה שלא.

תגובות