יום ראשון שהיה שלשום

אין לי מה לכתוב היום. יש ימים כאלה שבהם לא בא לי לחלוק אתכם את מה שאני חושבת ומרגישה. אתמול היה יום ראשון ולבשתי את מה שאתם רואים בתמונה. אני אוהבת את לוק הסבנטיז שיצא לי עם הג'ינס הגבוה והכל. ורק לחשוב שקניתי את החולצה הזאת בוינה לפני כארבע שנים וזו הפעם הראשונה שיצא לי ללבוש אותה מאז. היה זה בחורף ואז גיליתי לראשונה את H&M. הכרתי את הרשת כבר לפני, אבל לא ממש יצא לי לפגוש בה הרבה ובאופן אישי ולזמן בלתי מוגבל כמו שהזדמן לי בימים הקרים ההם. שהיתי בוינה במסגרת השבוע הבינלאומי של סטונדטים לכלכלה וניהול במשך 11 ימים וזה היה כיף בטירוף. היה שלג לבן, הרים גבוהים מחוץ לעיר, מסיבות שיכורות, נשף מהסרטים, אופרה, עיר מדהימה ביופיה ואנשים שמחים החיים בה. אז פגשתי את מרקוס, שהיה בן זוגי למרחקים במשך כמעט שנה וזו הייתה חוויה שהשאירה אותנו חברים טובים עד היום. ונחזור לענייני H&M. ינואר, וינה קר ומלא חנויות H&M ברחבי העיר. עשיתי המון קניות, בעיקר של פריטים שהיו בSALE ואני חושבת שבכלל קניתי המון. התרשמתי מאוד מהמגוון, מהגזרות המיוחדות, מהבנת הרצון של אנשים להתלבש כמו פעם, בעשורים קודמים. אני מניחה שהביקור ההוא בוינה הוא שגרם לי להתלהב כל כך מהמותג הזה. מי שלא קרא אף פעם את באתר של H&M ולא שמע על החזון של מקימיו, אז הנה הוא:
FASHION AND QUALITY AT THE BEST PRICE

ומשנת 1947, השנה בה הוקמה הרשת הם עומדים בהבטחה שלהם. טוב, בסוף היה לי מה לכתוב. לא כי התכוונתי אלא כי כניראה באמת היה.
חולצה:H&M מלפני 4 שנים בערך, ג'ינס: מנגו, קרדיגן: ישן ושחור, חגורה חומה קלועה: מאלנבי, סנדלים חומים: מקינג ג'ורג', עגילי קליפס צהובים: מתנה מחברה שלי, ליה, שהכינה אותם בעצמה, צמידים: משוק הכרמל.

אני מצולמת בכניסה לדירה שלנו שהיא בעצם גלריה ומוצג שם כרגע ציור מהמם של ארון עם מדבקות ישנות, כחלק מתערוכה הנקראת "דירה, לדוגמא". זה בגלריית החללית, רח' הירקון 70 בתל אביב. אתם מוזמנים בשעות הפתיחה, בעיקר בשישי בצהריים, כך נדמה לי. אספר על סביבת המחיה שלי בהזדמנות. זה לפוסט נפרד לגמרי.

תקריב על דוגמת הבד של החולצה והחגורה, מאוד אוהבת את הזווית בה התמונה מצולמת

הלק הורוד והחדש שלי שנמרח באהבה ע"י תמר, מוצג כאן בעיבוד צבעוני להחריד

תגובות

  1. That vintage print top is excellent!What a great look on you.

    I don't know if you know. I gave you an award today. :) 

    השבמחק
  2. העגילים הכי מהממים עלייך.
    :0)

    השבמחק
  3. תודה, קיטי, זה כי הם ממך.

    השבמחק
  4. אהבתי בטרוף את החולצה המיוחדת!!!
    ובכללי הכל נראה מהמם
    (=

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!