זה פוסט גברי, שמישהו יתייחס אליהם כבר!

ניראה כי למרות העיכובים הנובעים מהפרובינציאליות של מדינתנו וכמה גורמים טכנולוגיים, סצנת בלוגריות האופנה דווקא צומחת ומתרחבת, מה שאי אפשר לומר על בלוגרינו הגברים. זה דווקא ניראה לי הגיוני, בעיקר לאור הממצאים מסצנת הבנות, שמצביעים על כך שבלוגוספירת האופנה התחילה להתעורר כאן באיחור של שנה אחרי בנות אירופה ואמריקה. זה, כניראה, אומר שאולי בעוד שנים מספר יהיו גם בנים שיעלו תמונות של עצמם במיטב מלבושיהם, אך לא ניראה לי שזה יקרה בקרוב. מלבד נמרוד, פורץ הדרך, שמציג גם גברים לבושים מעולה, אין כל כך התייחסות למגזר זה. אה, שכחתי, Life by mummy כותבת הרבה על אופנת גברים, אבל אצלה הם רק בני שלוש.

עד שיהיו עוד גברים שאופנה עבורם היא יותר מהיכולת לזהות חצאית מיני, אנחנו הבנות צריכות לקחת על עצמנו את המשימה ולכתוב קצת על לבוש גברי ולהעניק השראה גם לקוראינו ממין זכר. לא הייתי רוצה להשאיר את הנושא הזה לא מטופל ולכן החלטתי לנצל איזה מישהו שאני מכירה לצורך כך. עקבתי אחריו כשיצא עם כלבו החום לעת ערב. בהתחלה זה לא היה לו ברור, אבל די מהר הוא הבין שאין לו ברירה אחרת אלא לשתף פעולה.

IMG_3729 IMG_3712

בתמונות אורן לובש מעיל צבאי מחנות יד שניה בבריסל, חולצה מ- threadless, ג’ינס H&M, ונעלי אולסטאר. אדי לובש פרווה חומה עם פס.

ואם כבר מדברים על לבוש גברי, אז כל הרעיון לפוסט הזה הגיע מהחולצה הגברית שלבשתי היום לראשונה. מישהו שדעתו מאוד נחשבת בעייני אמר שזה ממש cool ובכלל כל היום שהיה אמור להיות מחריד ומעיק היה בסוף יום בסדר. סיימתי אותו בסיבוב שופינג קצר עם חברתי תמר בדיזינגוף סנטר שקנתה דברים מהממים ב- pull&bear. ואם כבר מדברים על pull&bear, אז יש להם אתר חדש בעברית ואתם מוזמנים להציץ בו. במהלך החיפושים אחר משהו יפה, אני ניצלתי את תא המדידה בזרה כדי לצלם את עצמי בעודי מודדת וסטים שונים, בתנוחות מצחיקות כרגיל, על החולצה הגברית שלי שקניתי אותה בסוף הקיץ ואפילו כתבתי על זה פוסט ורק חשבתי אז כמה מגניבה אני.

_____188 P10008182

אני לא מאמינה שהצחלתי, לבסוף, להידחף לפוסט על אופנת גברים. מזל שהחולצה נתנה לי תירוץ. וגם לא קניתי בסוף כלום היום וזה דווקא לא רע. וגם, אני מקווה שלפחות מישהי מחברותיי לבלוגוספירה תכתוב גם קצת על אופנת גברים. יהיה כיף!

תגובות

  1. מה לגבי פוסט על אופנת בגדי כלבים?
    אדי בעניין?

    השבמחק
  2. החבר שלך חמוד! ולבוש יפה.
    ומגניב לך הלוק הגברי, דוקא כי את מאד נשית במראה שלך.

    השבמחק
  3. אפנת גברים, אני בעד!
    ופרווה זה רצח (:

    השבמחק
  4. אני מחזק את ידייך ביוזמה הזאת. בהחלט אין מספיק בעברית.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!