חנוכה הוא חג מוזר ולילי, שם זמני לפוסט

בימים טרופים אלה, אין לי זמן להצטלם במיוחד עבורכם קוראיי היקרים ולכן אני עושה את זה בדרך למקומות אליהם מועדות פניי. אני גם לא אשמח לביקורת על טעויות ההקלדה שלי או על כל דבר אחר. אני לא פתחתי את הבלוג כדי שזו תהיה במה לכל מיני כאלה שרוצים לרדת עליי בתגובות, ולא שיש כאלה. טוב, נו יש את לירון האנונימית. מה שבעצם רציתי לגלות, לכם הקוראים, שהבלוג הוא המקום שלי שגורם לי אושר שאותו אני שמחה לחלוק עם אנשים אחרים. כיף לי לעשות את זה בדיוק בדרך שאני עושה ובסגנון שלי. בשניות שקדמו לכתיבת מילים אלה, הרהרתי על כל עולם הבלוגים בכללותו. עולם שבו אנשים שכותבים בלוג בזמנם החופשי ולא מקבלים על זה כסף, רוצים יחס חיובי, נעים ואוהב מצד הקוראים. ולכן, אם אין לכם משהו חיובי להגיד, אל תגיבו, וזו לא בקשה רק כלפי הבלוג שלי, הי מתייחסת לכל הבלוגרים שאת יצירות עמלם אתם קוראים תכופות. תפרגנו, תעודדו, תראו אהבה. בלוג זה לא מקום לרשע.

תודה, זה היה בנושא תגובות מעיקות וקוראים שחושבים שהם מבקרי תרבות, מגיהים לשוניים או סתם פרחות שמגיבות ב-ynet.

נחזור לחנוכה, הנה אני בדרך להדלקת נרות אצל חברים. נשארנו רק מעט כי יקירי היה צריך לחזור ולעבוד על התערוכה שלו, מה שכללל היום עבודות טיח וצבע בגלריה. אבל מה, קניתי סופגניות מעולות במבצע בסוף הערב ב"רולדין", כך שלא ממש התבאסו עלינו שחמקנו מהר.

IMG_4701

IMG_4702

IMG_4703

בתמונות: מעיל ממנגו, קרדיגן אפור מזרה, חצאית קפלים משוק בצלאל (ישנה), גרביונים בצבע "אלקטריק בלו" עם נקודות משוק בצלאל (לפני שנתיים, יש לי גם בורוד וצהוב), נעליים שחורות מקינג ג’ורג’ ותיק מאמא.

אה, והסתפרתי לפני קצת יותר משבוע. ביטלתי את הדירוג והתחדשתי בתספורת משנות ה-40. העיניים שלי עצמות כי אני מתמוגגת מהפלאש לבד, בחושך.

חג שמח!!!

תגובות

  1. תתחדשי על התספורת :)
    הגרביונים האלה כ"כ מגניבים

    השבמחק
  2. אני אף פעם לא מצליחה לשמור על גרביונים :( תמיד אחרי לבישה אחת הם נהרסים....

    השבמחק
  3. לנועה - זה לא נורא, לכן אנ יתמיד קונה יותר מזוג אחד אם אני רואה משהו יפה וזול.

    לשרי - תודה, את חמודה, איזה כיף שניפגש ביום שני.

    השבמחק
  4. הגרביונים ממש מגניבים!!

    השבמחק
  5. באתי לרשום על הגרביונים המושלמים הללו אבל אני רואה שכולם כבר הקדימו אותי :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!