בייסיק אמנותי

כל השבוע לא היה לי זמן להתפנות לבלוג היקר והאהוב שלי. המלחמה, הקור וכל האווירה החלודה שבה הייתי שרויה לא עשו לי חשק להרכיב אאוטפיטים יוצאי דופן ולא להצטלם. דווקא זכורים לי כמה ימים שבהם התלבשתי נאה וקיבלתי המון מחמאות, בעיקר על השמלה שלבשתי בפתיחת התערוכה. אולי עוד אזכה לקבל תמונות משם ואוכל להראות לכם. בכל מקרה, לא אומר כי כיף, אך גם לא אכתוב על המלחמה, אולי מלבד זה שהיא מדכאת אותי והייתי רוצה שהיא תיפסק הכי מהר שאפשר. קשה לי עם האבדות בשני הצדדים ובכלל מלחמות זה פויה ואין דבר כזה מלחמה בלתי נמנעת, או איך שלא קוראים לזה, כשאין תירוץ אחר. מקווה גם שהתקשורת תירגע ולא תפרוץ לשידור עם כל טיל שנופל בשטח פתוח, לא תיזרע פאניקה מיותרת ותתרכז בעבודה עיתנאית טובה. טוב, זה אולי יותר מדי לצפות. ויסלחו לי כל אנשי התקשורת שמבקרים כאן.

למרות כל זאת, יום שישי עשה לי מצב רוח טוב יותר והחלטתי לצאת לטייל בשמש החורפית. זה החלק הטוב של החורף כשקר ויש מזג אוויר בהיר. מרגיש כמו להיות הרחק מכאן, בארץ קרה ושלווה. דווקא השקעתי מחשבה רבה במה שאלבש כדי להנות מיום השישי, והחלטתי על בייסיק אפור שחור כזה. זה התברר כבחירה מוצלחת, בעיקר כי זה ניראה לי יפה. אני, בעיקרון, בעד בייסיק והצבע האהוב עליי הוא אפור, אבל קשה לי לחשוב שהייתי יכולה להתמיד בזה. אני אוהבת מאוד לשלב צבעים קיצוניים מעט כמו כחולים, ירוקים ואפילו ורודים ובעיקר ללבוש שמלות מבדים מעוטרים ולא חלקים.

היה לי יום שישי מעולה שכלל פגישה עם אמא, ביקור בביתה של רותם חברתי ושיטוט בחברתה בפלורנטין בחיפושיינו אחר מרק ועצירה מרגשת ליד חנות המברשות ברח’ הרצל. בערב לבשתי את האאוטפיט הזה שוב לחגיגות יום הולדת של חברתי יפית, מה שהיווה סיום חמים וכיפי ליום הזה.

בתמונות, אני בגלריה שבה מוצגת התערוכה של חבר חבר שלי, בדרך החוצה לאוויר הקריר. לבשתי מעל  את המעיל האפור שלי ממנגו. נחמד שיצא לי להצטלם בגלריה כשהיא לא מפוצצת באנשים סקרנים שמסתירים את התמונה הצהובה הזוהרת.

IMG_4783 

IMG_4778

בתמונות: קרדיגן ומגפיים מזרה, טיץ ממנגו וחולצת פסים ארוכה מסתם חנות, עבודות של אורן ענבי

וככה זה ניראה ביום של הפתיחה. אפשר להבחין בי בתמונה הימנית בין החברים, האמנים ואורחים שבאו לפתיחה החגיגית.

תערוכה לבלוג

                         שנה טובה ומרגשת, שנה של שלום, יצירה ואושר.

תגובות

  1. באמת היה שישי כיף קר עם מרק כבד ואביזרים לרחיצת הבטן התחתונה עם מראה! חח(:

    השבמחק
  2. אין כמו ימי השישי החורפיים והשמשיים האלו לשיטוט בעיר!
    אאוטפיט יפה
    ובהצלחה לאורן בתערוכה

    השבמחק
  3. "מלחמה זה פויה" ממש עמוק!

    השבמחק
  4. אם אתה קורא בלוג אופנה בשביל העומק,
    מצבך קשה כנראה

    השבמחק
  5. מאיפה השמלה בפתיחת התערוכה?

    השבמחק
  6. לאנונימי השני - השמלה מזרה מהקולקציה הנוכחית.
    הגר, רותם ואדית - תודה... :)

    השבמחק
  7. Love the stripes! Everyone has been wearing them lately, so cute.

    השבמחק
  8. I love stripes, too! What a great look:).

    השבמחק
  9. Maybe it's best if you focus entirely on the fashion part of your blog (which I like reading), and completely refrain from commenting on the situation in Gaza and the Southern border of Israel. What you wrote is nothing short of infuriating considering your "bubbly life" in TA, sufficiently far away from the looming rockets. How ill-informed and delusional can someone be, as to think that eight-year-long indiscriminate launching of rockets by an outright terrorist organization, is not sufficient for a country to act militarily in order to eridicate that failing regime, and ensure the safety of its citizens? You say "no such things as unpreventable wars"--yet there are no rockets flying over your head. Go to Sderot/Ashqelon/Ashdod/Beer-Sheva for a short while, learn a thing or two about its residents'daily routines. The repetitive rhetoric of "wars are bad, peace is good" sounds like a broken record by now, one that's expressed where it’s applicable but mostly where it’s not. Israel is dealing with a terrorist leadership, not with a bunch of Buddhists. I have enjoyed reading your blog, but the day you brought politics into it just killed it for me. You may proceed in being as ignorant as I presume you to be, but I reserve the right to stop reading your mumbo jumbo. Where I live, there are enough people inciting against the only liberal democracy in the ME. In fact, it’s becoming a bit frightening to be Jewish. I therefore choose not to contribute my readership to a blog that is perhaps, indeed, “way too yellow”.

    השבמחק
  10. כמו תמיד, נהניתי מהפוסט .
    בשבוע הבא אבוא לתערוכה ,מקווה שנתראה שם .

    השבמחק
  11. Thanks for the comment. Not reading is a saying. It's OK. I will continue being yellow here, where I am. The problem is that noone can ensure that the war will change anything in the way people live on the south of Israel.
    And there is enough mumbo jumbo on the web, just the way you like it.

    השבמחק
  12. ספי, איזה בלוג מקסים! בשל דרכי היזמית נבצר ממני לשמח את נפשי ברכישות נפלאות אבל אז מצאתי את הבלוג שלך והרגשתי שבכל זאת רכשתי משהו. אז תודה ו-איפה לעזעזל (זה קשור לעזה?!) נמצאת חנות הנעליים המדוברת באלנבי?

    השבמחק
  13. לליאת ורדי - למה בשל דרכך היזמית את לא יכולה לשמח את נפשך ברכישות נפלאות? :)
    ויש לך אחלה בלוג, הצצתי:)
    חנות הנעליים האהובה עלי נמצאת בקינג ג'ורג', זאת מן חנות עם מלא קופסאות על הרצפה היא מול חנות אאוטלט של TAG WOMAN. לא תמיד ניתן למצוא שם משהו מהמם, אבל אני מוצאת שם נעליים מעולות באופן קבוע.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!