סנדלים אדומים וחולצה אפורה.. טוב נו, וגם ג’ינס טוב

זה מה שצריך כדי לשרוד בחיים. זו התובנה האופנתית היחידה שעלתה במוחי בזמן האחרון. אני מצטיינת בהגיית חוקים אופנתיים או אפילו בהדגמתם ואנ ידי נגדם, אם חושבים על זה. אין דבר כזה חוקים באופנה, צריך קצת טעם טוב וכסף לקניית הפריטים הנכונים. אני מרגישה שאם  הייתי נאלצת להסתובב הרבה זמן עם סט בגדים אחד, במקרה שהיו זורקים אותי מהבית או אם הייתי בחו”ל ואני לא מדברת על  ניו יורק וזה, אלא במקום נידח והיו גונבים לי את המזוודות, אז הייתי הכי רוצה להיתקע עם סט הלבוש הזה. לא ניראה לי שיכול להימאס לי ממנו. הסט מורכב מהפריטים האהובים עליי מכל בעולם – חולצה בצבע אפור אמריקאי, סנדלים אדומים, שלמרות שזה כאילו לא הכי שימושי, תמיד בא לי על סנדלים אדומים וג’ינס, כן אין כמו ג’ינס שווה.

 IMG_3669 IMG_3677

IMG_3670 IMG_3666

בתמונות: חולצה: אמריקן אפרל, ג’ינס: פורנרינה, סנדלים רנדומליים למדי ושרשת שאני עשיתי.  

טוב, זה סט לקיץ כי אני מקווה אף פעם לא להיתקע בלי בית בחורף. בקרוב גם הסט החורפי המושלם.

היום היה כל כך קר שהיה בא לי להיזכר בקיץ.

יש לכם סט כזה? שהוא כולו שלמות בעיניכם?

תגובות

  1. הנעלים פשוט מושלמות! אני יכולה להבין למה זה האאוטפיט המושלם , הוא נראה גם נוח וגם ממש מחמיא (במיוחד הג'ינס).מבחינתי הלוק המושלם מורכב משמלה שיכולה לעבור מבוקר לערב בקלות -והנעלים האהובות עלי - מן נעלי סירה עם פלטפורמה שנראות נהדר עם כל שמלה. עכשיו שאני נזכרת זה גם מראה של קיץ :) כנראה שמכיוון שרוב השנה חם,קל יותר להתחבר ללוק קייצי

    השבמחק
  2. את האמת...אני לא כ"כ מתחברת לאאוטפיט הזה. לא אוהבת טי שירט פשוטה (בפרט לא בצבע הזה) עם סנדלים כאלו fancy מיוחדים. אל תעלבי כמובן, זו רק דעתי וטעמי האישי.

    השבמחק
  3. I love the pants. They have such a great fit.

    השבמחק
  4. בהחלט האואטפיט המושלם - פשוט ומדוייק..
    הנעליים שלך מדהימות! והנגיעה של האדום בנעליים הופכת את זה מסתם למושלם

    השבמחק
  5. ואו הנעליים מדהימות!
    באמת אאוטפיט מושלם

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!