אין לי חלום

זה אולי קצת מוזר להתחיל כך פוסט בבלוג אופנה, קצת לא ברור וכאילו לא אופנתי פתאום. אבל כבר שמעתי מכמה אנישם שהתלוננו שאין להם חלום ואין להם למה לשאוף, והם לא רוצים כלום. אני לא ממש הצלחתי להרגיש את התחושה הזאת עד לאחרונה, ופתאום זה נגע גם בי.  בגדים, כמה אירוני, לא מעניינים אותי. אני משתמשת בהם כדי להתכסות. קריירה, מעניינת אותי, אבל זה מרגיש לי ריקני וכלל לא כחלום לרדוף אחרי הצלחה וכסף, אבל מה עוד אפשר לעשות? נסיעות בעולם, ניראות לי בלתי אפשריות בגלל הצורך להתפרנס בכבוד ולעשות קריירה, לפחות לעת עתה.. אמנות מעניינת אבל רק כשאני מרגישה קשר אישי וריגשי. מעודד לדעת שהרבה מחבריי ומכריי אמנים, כך שלעיתים קל להתחבר או לפחות לא קשה, לעבודותיהם. מלחמות ופוליטיקה רחוקות ממני לא כי לא חשוב, אלא כי אני מבינה את עומק הבעיה של יחסינו עם שכנינו לא רואה שום פיתרון וזה כואב. כלכלה, זה מעניין מאוד אפילו, אבל בעיקר כשאני קוראת עיתונים כלכליים והמציאות היא מפחידה. אמרו לי כבר כי איני קפיטליסטית מספיק במחשבתי בכדי שלעשות כסף יהיה לי לחלום. אז מה עוד נשאר? אהבה? אהבה זה משהו שרוצים עכשיו, קשה לחשוב עליה בגדר חלום כי אם היא רחוקה מדי, מתייאשים.

טקסט קיטשי למדי יצא לי, אבל זה כי הסופ”ש היה מן כזה שבמהלכו צפיתי בסרטים, ביקרתי את הוריי ופגשתי חברות, שום דבר יוצא דופן אבל עדיין נינוח וזה די כיף ובכל זת גרם לי לחשוב.  אה, וקניתי את הנעליים השחורות החדשות האלה בסייל בזרה. אם צריך להתכסות אז לפחות שיראה טוב. והבחורה היפה עםהקרה השחור היא ליה, חברה שלי.

IMG_66995

IMG_4976

IMG_4973

IMG_4969

בתמונות: אני – קרדיגן ונעליים מ-ZARA, חולצה מ-MANGO וג’ינס של פורנרינה. ליה – סווצ’ר מ- H&M. צולם בגלריה ובקפה תאצה דורו.

תגובות

  1. את בטוח מגשימה חלום של לפחות בן אדם אחד.

    בהצלחה במציאת החלום..

    השבמחק
  2. הי ספי,

    1.האם את נוהגת ללבוש בגדי מעצבים?
    2. מהן החנויות האהובות עלייך ברחוב בוגרשוב?

    השבמחק
  3. זה די נורא כשאין חלום, אין למה לשאוף...
    מה עם להקים משפחה? האם זה עשוי להיות חלום עבורך? או שאת מרגישה עוד רחוקה מזה?
    לדעתי לאדם צריך להיות משהו שהוא שואף להגיע אליו, זה מה שמניע אותנו קדימה.
    לשיטתי כל אחד במו ידיו צריך למלא את החיים שלו במשמעות.

    השבמחק
  4. ספי,זה מעניין לקרוא את הפוסט הזה דווקא היום -
    היום חל בארה"ב Martin Luther King day ,אשר היה לו חלום גדול !

    השבמחק
  5. אורית, זה לא רק מעניין, זה גם די עצוב... תודה על פיסת מידע חשובה זו.

    השבמחק
  6. לא יודעת מה לחשוב על נקודת המבט הפסימית. אולי תנסי להיזכר בחלום שכן היה לך ולראות למה וויתרת עליו? או שאולי תראי שבכלל יש לך חלום לא 'קונבנציונאלי' כמו עיצוב אופנה, או תפירה, או פתיחת חנות וינטג' משל עצמך?
    או להגדיל את אימפריית way2yellow למשהו כלל עולמי?
    מי יודע....

    חיבוק

    השבמחק
  7. כן!! להגדיל את אימפריית way2yellow למשהו כלל עולמי

    אני בעד (:

    השבמחק
  8. פעם קראתי באיזשהו מקום שכשאתה מחפש את עצמך בחיים,תחזור לאחור ותנסה להזכר מה רצית להיות כשהיית קטן או מה אהבת לעשות בילדותך?
    אני חושבת שיש בזה משהו,תנסי .

    השבמחק
  9. תודה לכן על כל התגובות התומכות, אנ ימניחה שזה עניין של תקופה ואולי ממש בקרוב אני אגלה מה בא לי לעשות. מצד שני מי יודע, אויל טוב כמו שעכשיו. תיראו את הסרט "חלון פנורמי" זה מסביר משהו.

    השבמחק
  10. לאנונימי - שכחתי לענות וסליחה. אני לא קונה בגדי מעצבים
    ובבוגרשוב אני אוהבת להסתכל על כל החנויוות כי אני עוברת הרבה לידן בדרכי הביתה. לא אוהבת באופן מיוחד אף אחת מהן וקונה בהן בתדירות נמוכה מאוד.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!