שמלה צהובה מחומר

ביום שבת שעבר קרו הרבה דברים טובים. אולי כי יום שבת הוא מן יום טוב כזה שהרבה דברים טובים קורים בו, כמו זה שאבא שלי סוף סוף הסכים להכין צ’ולנט, שהלכתי לביאנלה לקרמיקה במוזיאון ארץ ישראל, יצא לי ללכת לאורך רח’ אבן גבירול ונזכרתי כמה הוא רחוב אהוב, וגם זה שהיה חופש. מעניין שדברים כאלה טובים לא קורים באמצע השבוע כמעט.

במהלך השבוע עובדים נורא קשה וזה לא חדש, אבל כבר כמה זמן לא קרה שלא התפניתי לעדכן את הבלוג כל כך הרבה זמן. וגם יש לי מלא להראות. כל מיני אנשים שקצת אכפת להם ממני אפילו התמרמרו שלא כתבתי פוסט והתרגזו שאני משקיעה רק ב”דנה”. אני מאוד רוצה לשתף אתכם בביקור שלי בתערוכת הקרמיקה, אבל יש כל כך הרבה תמונות וקשה לבחור.

הכל היה רעיון של חברה שלי, ליה, ואני רק הסכמתי לצאת מהמיטה בעשר בבוקר ביום שבת ועוד ביום האביך בשנה, אבל היה שווה את מאמץ הקימה וההגעה. התערוכה, “רגש, חומר”, הוצגה בחלל חשוך יחסית והתאורה המעניינת והרכה יצרה אווירה של סקרנות, כך שכדי לראות את הכל היה צריך להתקרב ולהתפנות לבהייה במיצג מהמם תורן. ההצבה של העבודות על רפסודות עץ בשילוב עם פרספקס שחור העניקה לתערוכה עוד רובד והפכה אותה לפוטוגנית יותר. כאילו עולם גס ורך נפגשים עם חושך ואור, אם ניתן לומר את זה על תערוכת קרמיקה, אז זה מגניב.

IMG_5036 IMG_5030

IMG_5038 IMG_5032

IMG_5064

IMG_5045

IMG_5055

אחרי התערוכה שלשמה באנו, הצצנו בתערוכות נוספות, שאחת מהן הציגה בפאר רב את תולדות היצור והשימוש בבטון בבניה בארץ ישראל, היה אכן מרתק. לאחר סיבוב קצר במתחם המוזיאון, הלכנו לנו לכיוון ביתנו לאורך פארק הירקון והגענו ל”קפה זוריק” בכיכר מילנו. מקום שאני לא כל כך אהבתי בעבר ומסיבות לא מוצדקות כלל, פשוט כי חשבתי כל חיי שזה מקום של חנונים. היות ואני חנונה בעצמי, למדתי כניראה, לחבב אותו והיה ממש כיף, חמים ונעים, אבל זה לפעם אחרת.

חשוב לציין, שעניין הלבוש לא הטריד אותי ביום שבת אביך וקריר זה, ואין מצב שהיופי שלו היה עולה על מה שאתם רואים כאן, לכן העיסוק בו הופך לשולי למדי. “העיקר שיהיה לי חם” חשבתי כשלבשתי סוודר שחור וחצאית קורדרוי קצרה שמסתתרת מתחת למעיל האהוב עליי השנה.

IMG_5075

התערוכה נמשכת עד אפריל, אז כדאי לכם לבקר. זה נותן המון רעיונות חיוביים, מעניק השראה ועושה חשק גדול ללכת לחוג קרמיקה.

תגובות

  1. ואו, כמעט ונפגשנו בשבת האחרונה. הגענו למוזיאון אבל מסתבר שחצי שעה לפני הסגירה, כך שלא היה טעם להכנס הפעם...
    אהבתי את הפוסט הזה, מעניין וכתוב מצויין.

    השבמחק
  2. התערוכה נראית לגמרי בעלת השראה.
    הגופי תאורה מדהימים והצלחות והבית,
    לי זה דווקא עושה חשק לקנות עוד פריטי
    קרמיקה לבית.

    השבמחק
  3. הצילומים מקסימים ועושים חשק לבקר בתערוכה. איזה כיף שזה פתוח ביום שבת.

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  5. יש להגיד כי הקופאית הייתה נחמדה מאוד.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!