אביב ותחבורה ציבורית

IMG_5388

היום היה יום אביב נעים במיוחד. כל סיפור עם סוף רע יכול להתחיל ככה, בעיקר אצל סופרים רוסים, כך אומירם, כך נדמה לי. שלי לא היה יום נורא אבל בדרך למשרד בהרצליה הצלחתי לעשות כל טעות אפשרית ביחסיי המיוחדים עם התחבורה הציבורית בתל אביב. אז ככה, הייתי אמורה לתפוס את קו 90 המגיע בנוחות מפתיעה לאן שאני צריכה בהרצליה פיתוח ממרכז תל-אביב, אבל פספסתי אותו בשניה. נגעתי בו אפילו, אבל זה לא עשה לו חשק מיוחד לעצור כדי שאגע בו קצת יותר. אז החלטתי לקחת קו 5 עד דרך נמיר ומשם כבר מונית שרות העושה את דרכה לכיוון נתניה שתוריד אותי במחלף הסירה. בקו חמש הקשבתי לשיחה של שני חיילי חייל האוויר שהתלוננו על איזה חבר לצוות שהוא לחוץ לראות משחק כדורגל והשיחה המרתקת שלהם מנעה ממני מלרדת בתחנה הנכונה ברח’ יהודה מכבי. ניגשתי מיד לנהג האוטובוס והתחננתי לרדת, מה שלא עזר והוא לא הסכים להוריד אותי למרות שהוא עמד ברמזור ולא נסע. הייתי בטוחה שכבר אהיה חייבת לנסוע עד תיכון חדש, אבל אז באופן מפתיע התחנה הבאה הייתה ממש מעבר לפינה. אז ירדתי שם וחציתי את הכביש כדי לתפוס את מונית השרות לנתיה. כל המוניות שהשלט “נתניה” הציץ מחלונן הקדמי נסעו וחלפו על פניי מלאות נוסעים ברי מזל, ואילו אני עליתי על מונית שרות שמהספר 826 התנוסס עליה. שאלתי את הנהג אם הוא מגיע למחלף הסירה , הנהג אמר שכן, אבל שם למעלה. טוב אמרתי. למעלה זה בסדר. נסעתי ושמעתי שיר מעולה שעוד לא שמעתי אף פעם באייפוד שלי ופתאום ראיתי אותו חולף על פני מחלף הסירה וממשיך לכיוון חיפה. שאלתי אות הנהג, מתי תעצור לי והוא ענה שבתחנה. התחנה הייתה על החלק העליון של מחלף הסירה, מה שדרש ממני לעלות על גשר להולכי רגל כדי לחצות את כביש החוף ולדדות עוד כמה מאות מטרים עד לשדרות אבא אבן. ועם כל זאת, לקח לי פחות משעה להגיע.לא היה מענג אך היה מעייף. ולכן אני אנוח בסופ”ש ולא אהיה כאן.

תהנו מהסיפור המופרך ומהתמונות החדשות מהיום. טרי, טרי המרחוב ריינס בתל- אביב, שאליו עברתי לאחרונה. זה לא הבית שלי שמתהדר בדלתות אלה, אבל גם לבניין שלי יש דלתות מהממות. לוקיישן צילום מהמם לעתיד.

IMG_5382

בתמונה: נעליים וקרדיגן מזרה, שמלה מ-פול&בר, גרביונים מ H&M מלפני המון שנים, שרשרת עלה מטופ 10

IMG_5383 IMG_5384

IMG_5386

סופ”ש מהמם לכולם!

תגובות

  1. היום זה היה דווקא הפעם הראשונה שהצלחתי להגיע למשרדים בלי לעשות מליון טעויות בדרך - אם באיזשהיא צורה העברתי לך המזל הרע שלי עם תחבורה ציבורית - אני מצטערת!
    בכל מקרה את נראת מקסים! אני תמיד אוהבת לראות שילובים עם גרביונים בצבעים לא "רגילים"

    השבמחק
  2. אנונימי13 מרץ, 2009 04:46

    צילומיפ יפים מאוד

    השבמחק
  3. נראה כאלו הצטלמת בחו"ל,הבגדים מהממים ותתחדשי על הבית :)

    השבמחק
  4. אני פשוט אוהבת לקרא את הבלוג שלך. זהו. אין לי משהו חכם יותר להגיד. פשוט תענוג.
    סופ"ש מהמם!

    השבמחק
  5. תודה לכולם!
    כיף לחזור הביתה אחרי שלא הייתי כאן יומיים ולמצוא תגובות חמודות.

    השבמחק
  6. אנונימי15 מרץ, 2009 01:28

    רואים לך את הפטמות... :)

    השבמחק
  7. very romantic. I never asked you this before.. are you a model? I get this feeling that you could be.. :)

    השבמחק
  8. הקומבינציה של הבגדים ממש יפה וגם הלוקישן מעולה.
    הייתי שמחה לדעת איפה החנות דרה נמצאת? לא הייתי מתנגדת לקפוץ לשם בעצמי..

    השבמחק
  9. לילו, אני חושבת שהיא התכוונה לזארה, אך אולי אני טועה.
    ספי את נראית מקסים,אהבתי את שילוב הצבעים, הגרביונים בגוון המיוחד, הנעליים...והלוקיישן מקסים.
    לגביי תחבורה ציבורית - כבעלת ותק בתחום , לפעמים זה אכן סיוט. אני שמחה שהיום אני גרה בתל אביב ולרוב מתניידת למקומות דוקא ברגל כי הכל קרוב לי, אבל שנים סבלתי מהתלות בתחבורה הגרועה שלנו.

    השבמחק
  10. לאנונימי - כן, וזה חמוד.

    Songy - i am not a model but thanks for the complment anyway. i do help my friends young designers and paticipate in photoshots for them once in a while.

    ללילו - התכוונתי לזרה, מעיון בבלוג החדש שלך הבנתי שאת מכירה את המקום :)

    Ugly Jewelry - יקירתי, את תמיד כל כך חמודה. תודה על המחמאות ולגבי תחבורה ציבורית, עכשיו אנ יגם לא אצטרך להסתבך עוד, אכתוב על זה בקרוב. שבוע מעולה לך.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!