הימים האחרונים ומשחקים בעיצוב פנים

בימים האחרונים הרבה דברים מתבשלים בראשי וגם במציאות. הקטלוג החדש של המותג האהוב עליי petit A הולך להיות מצולם בקרוב וזה מאוד מרגש אותי כי זה יהיה מהמם ושווה לחכות. התמונה למטה צולמה תוך כדי ההחלטות הסופיות לגבי עיצוב הסט והפגישה עם הצלמת. לא לבשתי שום דבר יוצא דופן ביום ההוא אבל התמונה הרומנטית הזאת עתה לי נעים ולכן החלטתי לחלוק אותה איתכם. בכלל, בזמן האחרון אני מאוד אוהבת ללבוש ג’ינס, גופיה וג’קט אביבי קליל ואת השמלות והשאר אני כנריאה אשאיר לימי הקיץ החמימים יותר.

IMG_5436

דירתי החדשה מרגשת אותי גם, ואמנם אין בה את אמבטיית החלומות שלי, אבל היא מדהימה מוארת והחיים בה, על אף היותה טרם מעוצבת, גורמים לי אושר כלשהו. העניין הוא שלמרות כל הסיכויים כן מצאתי בתל אביב דירה מדהימה בשדרות חן, שבחדר האמבטיה שלה עמדה אמבטייה צהובה מהממת על 4 רגליים, אבל למרות שהייתי בטוחה שהיא הולכת להיות שלי, זה לא הסתדר. בכיתי הרבה, אבל זו הרי רק דירה והיא בטח של מישהו אחר עכשיו, שבכלל לא בטוח שיודע להעריך את יופיה. וגם הדירה שלי עם מקלחת וללא אמבטיה כלל היא מקום טוב בשבילי. העיצוב הרומנטי והורוד בא בעיקר בפרטים הקטנים שעושים לי תחושה של קצת בית ברביות, אבל השאר יהיה רציני יותר. בתמונות הקטנות רק נסיונות עיצוב ראשוניים, כשהכל יהיה מוכן אני אשמח להראות.

IMG_5444 IMG_5443 IMG_5445

בתמונה העליונה: ג’קט וגופיה pull&bear, ג’ינס מזארה.

תגובות

  1. הדירה נראית מקסימה!!
    בהצלחה עם הקטלוג.. אנחנו כבר מחכות לתמונות :)

    השבמחק
  2. אנונימי23 מרץ, 2009 20:24

    ספי, הרבה בהצלחה עם הקטלוג,אני בטוחה שהתוצאה תהיה נפלאה בכיכובך. התמונה בקפה (בריינס ,נכון ?)ממש תפורה לגלויית 'האביב הגיע לתל אביב 'וזה כמובן משמח גם אותי. המקלחת בדירה לא חשובה ,העיקר שהדירה נראית נינוחה ומאוד מוארת-מה צריך יותר מזה ? תהני (-:

    השבמחק
  3. תודה בנות. אני אעדכן ואספר בדיוק איך היה.
    נשיקות.

    השבמחק
  4. הפוסט הזה גרם לי להזדהות עמוקה. אני גרה במעונות של האוניברסיטה העברית בירושלים בהר הצופים. אמנם קיבלתי מענונות די טובים (דירונת קטנה של 2 חדרים, מטבחון שהוא גם כניסה, מקלחת ושירותים - שאני חולקת עם החבר הבצלאלניק שלי)- זה עדיין רחוק מדירת החלומות. יחד עם זאת, אנחנו אוהבים לעצב, להוסיף צבע וחיים לדירונת הזאת... וזה אכן מסב אושר רב. הרגשה שונה לחלוטין.
    כיף לקרוא פוסטים כאלה בבלוג אופנה. התמונות מעולות [גם בשאר הפוסטים שלך]

    השבמחק
  5. בהצלחה עם הקטלוג! ומזל טוב על הדירה החדשה!
    נדמה לי שלא היית הרבה זמן בדירה הקודמת לא? למה כבר עברת שוב?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!