עוד פוסט על תל אביב

גם כשתל-אביב כבר בת 100 היא מרגשת אותי מאוד. אומרים כי היא בעצם זקנה עוד יותר מאחר ונווה-צדק וכרם התימנים הן שכונות שהיו קיימות עוד לפני הגרלת הצדפות של דיזינגוף, שזה האירוע המסמל את תחילתה של העיר, אבל אי אפשר לריב כל הזמן על ההיסטוריה כשהעיר כל כך יפה, יש שמש, ים ותיירים שגורמים לי להרגיש תושבת של עיר קוסמופוליטית, כמו שאני רוצה שהעיר שלי תהיה.

אתמול ירדתי לאורך רחוב גורדון אל הים, וזה מה שהבאתי איתי. תמונות. ככה אני זוכרת את תל אביב מלפני יותר מחמש שנים כשגרתי בדירתי הראשונה ברח’ שפינוזה והייתי הולכת לים לאורך רח’ גורדון, עוברת על פני “קפה תם” ואז רק עוד קצת ואני בים. כמעט כמו המסלול שלי אתמול. היה חם כמעט כמו בקיץ, כך שהזכרונות קפצו לראש בלי מאמץ. שמעתי שירים של מוריסי באייפוד ונתתי לזכרונות ללטף אותי ולשמש לחמם. לא לפני שמרחתי על אזורי גופי החשופים קרם נגד שמש.

IMG_5610

IMG_5611

IMG_5612

IMG_5620

התמונה האחרונה: רח’ גורדון עם הבניין החדש בגורדון 1 שנראה גדול מדי ובודד מדי ומחכה לתושבים עשירים, וזה חבל. אני מכירה כמה תושבים לא עשירים כלל שהיו מתים לגור בו כבר עכשיו, כך שהבניין לא היה צריך לחכות בבדידותו.

עכשיו אני שמה לב שברוב בתמונות יש שילוב של גווני כחול וצהוב, כניראה שזה בלתי נמנע ואלה הצבעים שמושכים אותי בעיר. אולי היא לא רק עיר לבנה, היא גם מאוד עיר של קיץ ותכלת וצהוב.

וזאת אני בדרכי אל הים, בחדר המדרגות המהמם של הבניין בו אני גרה היום.

IMG_5599

IMG_5597

אאוטפיט לטיול על הים: אף אחד מהפריטים אינו מהעונה הנוכחית, אלא בגדים אהובים מעונות קודמות. טוניקה מ- TNT, טייץ מ- ZARA, קרדיגן מ-pull&bear, נעלי פלסטיק אדומות מהמשביר, שבזמנו, לפני שנתיים כשקניתי אותן היו רכישה מאוד חשובה שלי, והתיק הסגלגל מ- MANGO.

תודה למי שמנקה טוב כל כך את המראה בלובי ולמצלמה הקטנה שלי canon.

תגובות

  1. הפוסט המתוק מתקשר לי מיד עם השיר המעולה והאהוב 'עיר של קיץ ' בביצוע של ברי כמובן למילותיו המדוייקות של דן תורן (הייתי בטוחה שברי ישיר את השיר הזה במופע בכיכר)-תוסיפי לרשימת ההשמעה באייפוד בטיולייך הרגליים בעיר

    השבמחק
  2. אכן עיר של קיץ. אני כלכך אוהבת את תל אביב כי היא מעוררת בי את כל הרגשות הנעימים שמביא איתו הקיץ, כל האנשים יפים ומאושרים יותר? [אולי]

    יופי של צילומים!
    ושוב התיק המדהים הזה בצבע הנכון

    השבמחק
  3. אבל אני רוצה רק להקפיד על העניין של המאה שנה. זה לא רק ההגרלה של הצדפים, נוה צדק וכרם התימנים לא הוקמו על מנת להיות עיר עברית אלא בתור שכונות של יפו. לצורך העניין המושבה גרמנית שרונה הוקמה עשרות שנים לפניהם, והיו פה גם כפרים ערבים ובכלל - למה לא לספור את השנים מיסודה של יפו (שעל פי המסורת יסד אותה יפת בן נוח).

    חוץ מזה מזל טוב לעיר.
    אני זוכר שקנית את הנעליים האדומות האלה, תמיד אהבתי אותן.

    השבמחק
  4. הבלוג שלך מקסים, אבל מומלץ לעשות הגהה לפני פרסום הרשומות, יש לך שגיאות הקלדה (לא כתיב) כמעט בכולן. זה באמת לא מאוד מפריע, סתם בשביל שגם הטקסטים ייראו טוב ולא רק התמונות (:

    השבמחק
  5. לאורית - אני אשיג את השיר, תודה, מותק.

    למיכלי - תודה על המחמאות על התמונות והתיק, התיק הוא מן יצור מושלם כזהו הולך באמת עם הכל. לגבי הקיץ, זה נכון, כולם מאושרים יותר בקיץ, גם בעיר.

    לטל - אני שמחה שאתה דייקת, דווקא חיפשתי מישהו שידייק בנושא, אבל היה קצת מאוחר בלילה. והנעליים האדומות, כן נכון ותודה.

    לדנה - את ממש צודקת, אבל בגלל שעכשיו אין לי עבודה אני לא יכולה להרשות לעצמי להעסיק מגיהה ואני אצטרך לעשות את זה בעצמי. תודה :)

    השבמחק
  6. התמונות מקסימות ממש כמו גלויה , למרות שאני חייבת לציין שמוריסי מתאים יותר ליום חורף גשום - רצוי בודד...
    תתחדשי על הבית , נראה מקום מקסים :)

    השבמחק
  7. ספי, קבלי תיקון -את המילים לשיר היפה כתב מיכה שטרית-אז איתו הסליחה... ברי סחרוף מבצע שירים אחרים לא פחות יפים למילותיו של דן תורן.
    (כתבתי את התגובה בשעת לילה מאוחרת )
    שכחתי לציין שהתמונות יפות להפליא .
    חג שמח בובה !

    השבמחק
  8. פוסטים על תל אביב אהובים במיוחד, יש לך כשרון לתאר את העיר בדיוק כמו שהיא וזה נורא כיף לקרוא

    חוץ מזה גם הצילומים יצאו יפה ובלי הצלמת האנונימית כלל.

    השבמחק
  9. בתור פתח-תקוואית תל אביב תמיד נראית לי קצת כמו חו"ל, עם המוני האנשים ברחובות ובבתי הקפה.. אני אוהבת את העיר הזאת. עיר אמיתית.

    השבמחק
  10. הבלוג מקסים והתמונות אפילו יותר. (:

    מאיפה משקפי השמש שלך? מהממות.

    השבמחק
  11. :)

    יש גם (המון) אדום בתל אביב!

    השבמחק
  12. זה כ"כ כיף לצעוד מידי פעם על החוף בת"א..

    השבמחק
  13. תל אביב היא אהבה.

    יש לי שאלה אליך: מאיזה סניף של הזארה שמלת הקיץ האחרונה והמהממת שבפוסט "מה הכי כיף לעשות ב- ZARA?". התאהבתי בה.

    השבמחק
  14. ללירון - משקפי השמש שלי מ-H&M באמסטרדם בקיץ שעבר. תודה!

    ל mena_suvari - השמלה הפרחונית האחרונה מהפוסט ההוא היא מסניף זארה בדיזינגוף סנטר. היא באמת מאוד חמודה והורידו את המחיר שלה ל -129 ש"ח, ראיתי השבוע.

    נשיקות לכל הקוראים והמגיבים שלי וחג שמח!!!

    השבמחק
  15. וואי... תל אביב, איך אני אוהבת את העיר הזאת. אני חיה בתקווה שעוד כמה שנים, אחרי שאני אגדל קצת, אני אוכל לעבור לגור שם! חלום =)

    תמונות יפות. אהבתי את מה שאת לובשת.. גם לי יש את הנעליים האלו רק בחום (האמת שאדום יותר יפה)

    חג שמח.

    השבמחק
  16. תמיד כיף ללכת ככה בת"א ונורא אהבתי את הבגדים ככה
    חג שמח:)

    השבמחק
  17. את נראת טוב, ואני מתה על איך שאת מתלבשת (;

    השבמחק
  18. זה מתחיל קצת להפחיד אותי הצירופי מקרים האלו, כי אני נשבעת לך שלפני כמה ימים בול התלבשתי ככה. נדמה לי שאפילו צילמתי את זה.. חח, בכל מקרה ממש אהבתי את המשקפיי שמש ואת הנעליים.

    נשיקות ♥

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!